Stel je persoonlijke vraag #37

‘To seal the deal’

1 like

Maar als je vraagt naar verlovingsringvoorkeur vind ik dat al een beetje samen besluiten.

Ik ben dan ook de minst romantische persoon ooit volgens mij haha, wij hebben elkaar via een appje ten huwelijk gevraagd en we maken nog steeds ruzie om wie wie vroeg.

6 likes

Je zit in een hotel met uitgebreid ontbijt buffet. Hoe vaak loop jij om eten te halen, denk je?

• 1 keer
  • 2 keer
  • 3 keer
  • Meer dan 3 keer
  • Ik ontbijt niet

0 stemmers

4 likes

Alleen al 2 keer voor koffie omdat het vaak achterlijk kleine kopjes zijn.

8 likes

^

20 likes

Eerst een ronde hartig en daarna nog wat zoets.

2 likes

Het was de bedoeling dat hij het zelf uit zou zoeken maar hij is echt 12 juweliers afgeweest en hij vond het te moeilijk hahah. Uiteindelijk had ie 1 zaakje gevonden waar er wel een stuk of 5 ringen waren die hij mooi vond. Daar zijn we toen samen heen gegaan en heb ik er uiteindelijk 1 van gekozen

1 like

Ik hou echt niet van verrassingen en ik wil het risico niet lopen dan maar een ring te dragen die ik eigenlijk toch graag anders had gezien.

Hoeveel ringen draag jij op dit moment?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Meer dan 5

0 stemmers

Voor degene die een ring/ringen draagt, zit hier een trouwring bij?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En een verlovingsring?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wtf, ik bedenk me nu pas voor het eerst, die verlovingsring doe je dan af nadat je getrouwd bent of? Jezus, ik vind bruiloften toch wel zo achterhaald zeg.

1 like

Niet mijn eigen trouwring, maar de trouwring van mijn vader.

9 likes

Heb jij wel eens van je partner een ring gekregen gewoon als een cadeau? Dus niet voor een bruiloft, verjaardag etc.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ah wat lief!

2 likes

Mijn verlovingsring is ook mijn trouwring. Draag de ring haast nooit want als ik aan het werk ben mag ik geen ringen dragen.

3 likes

Die doe je niet per se af hoor. Ik heb expres voor een aanschuifring gekozen voor bij mijn verlovingsring, maar heb ook vrienden die aan verschillende handen de verlovingsring en trouwring dragen.

6 likes

*mompelt iets over pissen *

I’ll see myself out

1 like

Verlovingsring gaat naar je andere hand geloof ik

2 likes

Ohhh ja dat met aan welke hand je welke ring draagt. O.a. amerikanen nemen dat heel serieus heb ik het idee? Ik draag een gouden ring aan mn linkerhand ringvinger. En in sommige landen betekent dat getrouwd en in sommige verloofd en??? Het is gewoon een gouden ring die ik van mn moeder heb overgenomen want naar eigen zeggen had ze er genoeg haha. Een aanschuifring die doe je er dus bovenop?

Ja het verschilt ook of je protestants of katholiek bent, en dan draag je officieel bij verloving je ring aan de ene kant en dan na het huwelijk naar de andere hand.

Ja die aanschuifring matcht dus met mijn ring en doe ik er dus bovenop. Soort setje is het dan.

4 likes

Ik vind een ring vervelend en onhandig als ik m’n handen was (wat ik wel vrij vaak doe op een dag :rofl:), ik heb er een mooie gouden gekregen van m’n oma maar draag 'm dus niet om die reden

2 likes

Ik was ook 2828281 per dag mijn handen maar heb daar geen last van eigenlijk, zit hij te los? Of mss om een ketting dragen?

3 likes

Het ligt wel heel erg aan de ring. Ik heb een aantal ringen die ik heel mooi vind maar ik kan ze gewoon alleen een avond dragen want anders haakt het overal aan etc. En met 1 ring die ik draag voel ik me bijna naakt als ik hem niet om heb omdat ik hem al dag en nacht draag vanaf tiener zo ongeveer.

@sushi mijn vader heeft nooit zijn trouwring gedragen om dezelfde reden (en ook vooral sport) Ze zijn nog steeds samen dus dat geeft hoop…lol