Stel je persoonlijke vraag #37

Ja ook mijn motto.

Ik ben alleen ooit een x een reisstekker vergeten naar Engeland en verder altijd de belangrijke dingen wel mee

7 likes

Mijn oom ging met ons op wintersport maar vergat z’n ski jas :+1:

10 likes

Is die diarree emmer opvouwbaar of hoe gaat zon ding mee in je koffer. Oh remmer hahahah oeps

38 likes

Oh nee @kali & @Nysmn, moesten jullie toen met gierende banden terug naar huis of hoe hebben jullie dat opgelost? (Paspoort vergeten)

1 like

Als jij tegen iemand zegt ā€˜laten we een keer koffie gaan drinken!’ of iets soortgelijks, meen je dat dan?

• Ja
  • In de meeste gevallen wel
  • In de meeste gevallen niet
  • Nee

0 stemmers

Zou je het raar of vervelend vinden als diegene dan daadwerkelijk een datum prikt om dat te gaan doen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Naar aanleiding van die post in een ander topic.

2 likes

Hahaha hou op hoor, ik heb dat kutwoord al 3x gecheckt voordat ik het plaatstešŸ˜‚

5 likes

Ik zeg dat uberhaubt niet eigenlijk als ik dat niet met iemand wil doen.

15 likes

Ik dacht dat het een kampeer lijst was. Dacht oh misschien nemen kampeerders een emmer mee voor als ze snachts last hebben van diaree

1 like

Zo ben ik ooit bij een callcenter gaan werken, omdat ik belangst had. :grimacing:

6 likes

Ja je moet jezelf toch een beetje uitdagen aka martelen hĆØ.

2 likes

Zo vaak lenzenvloeistof vergeten

3 likes

Met kamperen is mijn moeder een keer de tentstokken vergeten, dat hebben we toen ā€˜opgelost’ met pvc buizen van de bouwmarkt. En jaren later toen ik met vrienden ging kamperen was een vriendin de binnentent vergeten, dus toen waren we overgeleverd aan de naaktslakken :sob:

5 likes

Ik vergat geregeld mijn pyjama als ik ging logeren.

Dus nu zet ik dagen van tevoren een reminder met alarm klaar in m’n telefoon voor de betreffende dag met CHECK PYJAMA! en sindsdien is het het eerste wat ik klaarleg als ik ga inpakken. Het spiekbriefje dat je uiteindelijk niet nodig hebt :grinning:

4 likes

Heb ik ook gedaan! Nog steeds heel blij mee want hoewel ik bellen vaak nog steeds awkward vind, doe ik het nu wel gewoon

1 like

Ik had vroeger geen principes dus ben er wel eens geweest. Nu m’n addergebroed ondergebracht is op de kostschool kom ik gelukkig nooit meer in de dierentuin.

3 likes

Godverrrr, ik ben vandaag op vakantie gegaan en kom er door deze poll achter DAT IK M’N TANDPASTA BEN VERGETEN :rage:

4 likes

echt zo vaak mijn bril vergeten omdat ik altijd lenzen draag en bril alleen voor savonds is, en het is superkut want als je dan savonds wil chillen moet je met je gortdroge ogen tot het laatste moment wachten tot je die stomme dingen uit kan doen :cry:

Het is trouwens altijd bril of de pil, mmm lekker ongesteld worden precies op vakantie :+1:

1 like

Hoe ik (kampeernoob) me nu jouw tent voorstel:

11 likes

Dovezeep voor m’n gezicht is m’n holy grail. Lekker goedkoop en werkt als een tiet tegen puisten.
Verder merk ik vooral wanneer mijn huid het niet leuk vindt hahaha.

I ging eens met m’n ex op vakantie, en we waren gewoon alletwee onze portefeuille vergeten?!? Kwamen achter na een heel eind in de auto al. Konden echt niks, zo dus ineens rechtsomkeer moeten maken

En iemand heeft ook al eens mijn identeitskaart moeten nabrengen toen ik een internationale bus wou nemen en er uiteraard niet op mocht zonder. Net op tijd nog gelukt

Warhoofd wie?

2 likes