Een kopie van de oude Grieken? Pompeii? Ik heb geen idee haha.
De enige potjes nagellak die ik ooit heb opgemaakt zijn van die kleine potjes die je bij Yves Rocher kon kopen. Wel heel handig als je wat vaker wil afwisselen, zonder dat je allemaal uitgedroogde nagellak hebt.
Omdat het vieze copycats zijn
Hoeveel berichten heb jij geplaatst op dit forum? Als je meerdere accounts hebt gehad maak je een schatting van de berichten bij elkaar opgeteld.
(Je vindt het aantal berichten door rechtsboven op je avatar te klikken, dan op het rechter poppetje, en dan op samenvatting.)
- 0
- 1 - 500
- 500 - 1000
- 1000 - 1500
- 1500 - 2000
- 2000 - 3000
- 3000 - 5000
- 5000 - 10.000
- 10.000 - 15.000
- 15.000+
0 stemmers
Het leven is te kort voor volkoren pasta.
En dan ook niet die goedkope oranje uit de supermarkt. En ook niet Barilla.
Omdat ik wel hoopvol ben over de nieuwe generaties wat betreft dieetcultuur etc, maar denk niet dat het in mijn leven nog echt verandert.
Het valt me eigenlijk ook op dat de vollere vrouwen bijna niks posten.
Hoe kunnen mensen het hier mee oneens zijn haha.
Soieso worden is dat topic niet alleen likes uitgedeelt voor de outfits alleen.
Ja maar echt. Is in het echte leven toch ook zo.
Ik denk niet dat ik het afgelopen jaar ook maar 1 compliment heb gehad over mân kleding, uiterlijk etc. Zelfs niet op dagen dat ik heel erg mân best had gedaan. Terwijl als ik dunner ben, ik ineens wel complimenten krijg over exact dezelfde outfits.
Volgens mij krijgen de forummers die beter in de groep liggen ook meer likes dan iemand die wat minder in de groep ligt.
Heel boeiend vind ik dat ook weer niet, want het is normaal menselijk gedrag.
@Hippe_kikker ik ben nogal cynisch. Als we elkaar niet afkatten op elkaars formaat, dan zeiken we wel over iets anders nutteloos
Oh ik moet zeggen dat ik dat dan weer wel krijg haha. Maar ik heb wel t gevoel dat ik daarvoor wel een opvallende outfit aan moet hebben. Ik krijg geen aandacht in een basic skinny jeans en strepen top.
Maar goed ik vind dikke vrouwen toch stylischer want wij kunnen er fantastisch uit zien met het weinig leuke wat er in winkels te vinden is.
Haha oh misschien verschilt het per persoon ook dan. Maar ik heb 1 specifieke outfit die ik altijd aan kan qua gewicht (legerjasje, flared broek en hakken). En ik draag dat al 5 jaar ofzo. En toen ik afgevallen was ooit, kreeg ik er ineens ziek veel complimenten over. En daarvoor echt nog nooit over gekregen. En met wel meer outfits is dat zo haha.
Maar jij ziet er sowieso altijd heeeel fashionable uit haha
Heeft het ook niet mee te maken dat dikke vrouwen meer worden afgerekend, als ze er âsloeberigâ (ofwel joggingbroek en een shirtje) bijlopen?
Jaa ik ben te lui om t plaatje te zoeken. Maar er js een plaatje van 2 volle vrouwen in een afgeknipte baggy jeans en een tshirt met zon 80s print ofzoiets en sneakers. En dan zon opmerking erbij van moet je hun zien enzo.
En dan staat er onder van als bella hadid dit aan had was t een fashionable 80s look
Lijkt me moeilijk over jezelf te zeggen aangezien het deels over onbewuste processen gaat.
Je kan wel inzicht hebben toch?
Persoonlijk heb ik die bias zeker (maar ik hou dan weer heel erg niet van Cotton Club/costes looks dus dat vind ik ook bij dunne mensen echt ontzettend saai staan. Zoals die ene korte overslag/wikkeljurk in zoân specifiek printje waar de halve Nederlandse mensheid in loopt ) op dunnere mensen, maar eigenlijk nog specifieker lichaamsvorm (ik vind kleding op mensen zonder kont sowieso saaier staan)
Weet niet waar het vandaan komt, maar ik weet wel dat ik dat bewust onbewust vind. Misschien omdat ik outfits bij mezelf ook mooier vind als ik aan mân dunne kant zit ipv aan mân dikkere kant (nu )
Vinden jullie het sexy als een man een jogging broek aan heeft die helemaal om zân benen gespannen zit omdat ie van die gespierde benen heeft?
- Nee echt onaantrekkelijk
- Gadver nee
- Neuraal a body is a body
- Ja hot
0 stemmers
Ja heerlijk en dan ook nog een mooie kont er bij
Ik wist jouw stem van tevoren al
Jou excuseer ik, maar eigenlijk is het een Harde Nee