Omg ja die typische Britse jongens trashtelevisie look.

Ik sta inderdaad bekend om mijn goede smaak in mannen
met wie zou je een beschuitje eten als je er één moest kiezen
0 stemmers
Ik vind het niet alleen lelijk. Het heeft ook iets cheapie markt kleding achtigs.
Nummer 4 danst soieso kizomba.
3 is de langste de rest is wss 1.70
Ben je ooit in een 5 sterren hotel geweest?
0 stemmers
Ben je ooit in een 5 sterren restaurant geweest?
0 stemmers
5 sterrenhotel in Antalya, telt dat?
Ja hoor
Huh wat is een 5 sterren restaurant?
Ik weet het oprecht niet. Ik ken Michelin sterren maar dat zijn er maximaal drie.
Ik vind de snackbar wel vijf sterren.
Mogen de 4,7 sterren op thuisbezorgd van mijn vaste shoarmazaak worden afgerond naar boven?
Dit is een systeem dat we in de Lounge hanteren
Denk ook dat er maar een paar van de forummers echt een herkenbare eigen stijl hebben.
Maar deze mannen (behalve misschien nr 2) hebben niet echt gespierde benen en skippen zo te zien altijd leg day. Gewoon strak broekie aangetrokken wat dan contrasteert met het gespierde bovenlichaam.
Wel echt vreselijke look ja
Heb je vandaag de 10.000 stappen gehaald?
0 stemmers
Ik zit nu op 9.658. Ik haal bijna elke dag de 10.000 wel zonder er iets extra voor te doen, terwijl ik van anderen hoor dat dat heel lastig is. Ik vind dat eigenlijk verdacht en heb het gevoel dat er iets niet klopt. Ik moet het nog eens goed in de gaten houden maar ik heb het idee dat ie bepaalde armbewegingen bij mij ook meetelt. Zou niet moeten want ik heb een goed systeem (Fitbit Charge 4) en goed ingesteld dat ik rechtshandig ben etc etc. Echt een raadsel. Durf dus niet echt blij of trots op die dagelijkse 10.000 te zijn.
Mijn Fitbit telde ook altijd mega veel stappen op de fiets