Stel je persoonlijke vraag #37

Voor de 10000 stappen wandel ik wel ongeveer anderhalf uur per dag. In huis heb ik mijn telefoon niet bij me, dus ik weet niet hoe snel het daar gaat. Heb je een actieve baan of wandel je veel?

Wat slecht! Zeker met de nieuwere versies met GPS zou dat niet moeten kunnen zou ik denken.
Ik fiets alleen niet vaak dus dat is het meestal niet bij mij. Misschien is het wel mijn telefoon oppakken ofzo :joy:

@Warboel nee dat valt allemaal wel mee. Wel veel trappen altijd op dagen dat ik thuis ben omdat ik nogal chaotisch ben en dingen vergeet. Vreemd.

Het Kurhaus hotel in Scheveningen, maar ik vond het best wel crappy eigenlijk, ja de grote ruimte waar je rond kan lopen is wel echt heel mooi, maar de kamer vond ik ouderwets

1 like

Ik heb het idee dat echte stappentellers veel meer tellen dan die op mobiele telefoons!

1 like

Ik ben door mijn enkel gegaan, toen ik net aan mijn wandeling was begonnen :sob:

1 like

Haha ik ga eens opletten bij mijn boodschappen, ben benieuwd

2 likes

Nee ik vind sportschool Dave niet sexy

4 likes

Je wilt over een paar dagen ergens uit eten gaan, maar er zijn pas na 21:00 weer tafels beschikbaar. Maak je een reservering voor aan de bar of ga je dan toch liever om 21:00 pas eten?

• Reservering aan de bar op het tijdstip dat je wilt
  • Reservering voor een tafel om 21:00

0 stemmers

Ik vind het echt jammer dat ik stoelen zonder rugleuning niet lekker vind zitten, want nu neig ik meer naar 21:00 (het liefst 19:30 maar dat kan dus niet meer :sweat_smile:). Vraag me af of meer mensen dat hebben.

1 like

Ik ga ergens anders eten

115 likes

Gelukkig zijn er steeds meer barstoelen met rugleuning! Ik vind soms als je met z’n 2 bent het ook gezellig om aan de bar te zitten.

4 likes

Ik vind in het weekend 21:00 een prima tijd om te eten, is anders als je de volgende dag weer om 7 uur op moet misschien.

3 likes

Als je ‘s nachts in je eigen woning naar de wc gaat, doe je dan het licht in de wc/badkamer aan?
Edit: even ervan uitgaande dat je niet ongesteld bent ofzo, je moet gewoon plassen

• Ja
  • Nee
  • Verschilt

0 stemmers

1 like

Ik vind aan de bar eten sowieso heel gezellig, dus dat zou ik doen!

3 likes

Huh waarom zou je dat in het donker willen doen?

1 like

Omdat ik er geen licht bij nodig heb? Kan alles op de tast wel vinden. En ik vind het licht aan doen zo fel aan m’n ogen ‘s nachts.

29 likes

Omdat ik anders weer te wakker word van het licht!! Maar meestal doe ik het licht wel aan want ik ben een pussy

5 likes

Je stuurt een uitnodiging voor een feest naar je vrienden.

Voor jouw gevoel zouden ze na het openen van het appje iets over de uitnodiging kunnen zeggen binnen ( [x] → zie pollopties) uur.

Iets zeggen kan dus ook zijn: ‘Hee leuk, ik wacht nog even mijn werkrooster af en vertel het je tzt!’. Hoeft nog niet om uitsluitsel te gaan, puur een reactie op de uitnodiging.

• 8 uur
  • 12 uur
  • 24 uur
  • 48 uur
  • 72 uur
  • 96 uur of langer

0 stemmers

1 like

Nja ligt aan mn vrienden. Ik heb vrienden die me snel terug appen en vrienden die na een paar dagen terug appen. Vind het allemaal prima zolang ze maar voor t feest wat hebben laten weten.

12 likes

Gaat automatisch aan op een zachte stand ‘s nachts, ik geloof tussen 00.00 en 7.00 ofzo.

1 like

N.a.v. gesprek met een collega:

Als je ongesteld bent en je draagt tampons, haal je die er dan uit voordat je gaat douchen?

• Nee, ik douche met een tampon in en laat deze na het douchen ook zitten en wissel het pas op een later moment
  • Ja, ik haal de tampon uit mijn vulva en doe na het douchen weer een nieuwe in

0 stemmers

Als je ongesteld bent en je draagt tampons, en je gaat zwemmen, doe je dan na het zwemmen een nieuwe tampon in? (Echt na afloop van het gehele zwemuitje, dus je gaat niet meer het water in.)

• Ja, ik doe na het zwemmen een nieuwe tampon in mijn vulva
  • Nee, ik laat na het zwemmen de tampon zitten en wissel deze pas op een later moment

0 stemmers

2 likes