Vaginaaaaaa
Edit: ik zit echt hardop te lachen om je gifje erbij.
Vaginaaaaaa
Edit: ik zit echt hardop te lachen om je gifje erbij.
Gewoon in je vulva stoppen, Lul, niet zo dwars doen.
Moeder paaien, kindje naaien
0 stemmers
Ik zeg dit nu dankzij de moeder van Denise steeds tegen m’n vriend als het over één van onze moeders gaat
Ik vind dit zo ontzettend goor klinken.
Uh, moet ik de politie bellen?
Nee BB vol liefde kijken
Nee, dat gaat mij te ver
Weet jij wie Andrew Tate is?
0 stemmers
Zoniet zoek ook maar niet op je mist niks
Helaas wel
0 stemmers
Ik vind de vrouwelijke versie van Andrew Tate op TikTok (@investingwithceline) zoooo hilarisch. Ken Andrew Tate dus ook via TikTok haha, denk de meerderheid eigenlijk wel?
Ik heb geen tiktok maar ik ken hem helaas wel geen goed teken
Ik ga er eigenlijk altijd vanuit dat men hem via TikTok kent, omdat de meesten uit mijn omgeving hem dus via daar kennen. Hoe ken jij hem? Fervent kickbox fan of haat je vrouwen gewoon?
Ja ik ook haha vond dr dat echt goed doen
Eh, geen idee waar deze reactie vandaan komt maar ik zie zijn walgelijke uitspraken vaak op Twitter langskomen
Misplaatst grapje denk ik. Ga er niet vanuit dat er vrouwenhaters hier op het forum zijn, hoor (hij schijnt wel kickbokser te zijn geweest, dus had gekund als je daar interesse in had). Vroeg me oprecht af hoe je hem kent, Twitter verbaast me iig niet!
deze man; ik geloof niet dat hij echt is,
in mijn vriendengroep was het een soort van grapje om bij elk issue te zeggen just do some push ups
Ik zie hem gelukkig nooit op tiktok, ik ken hem alleen omdat hij vaak (negatief) besproken wordt in een podcast waar ik naar kijk.
Maar ik moet zeggen dat ik vaak doorspoel want ook al maken ze grappen over hem ik word gewoon naar van die uitspraken van die man.
Ik dacht eerst van niet, maar ik ben heel slecht met namen. Dus ik zoek, op afraden van, zijn naam op. En ja, ik heb van die lul gehoord