Stel je persoonlijke vraag #37

Vaginaaaaaa :rofl:

Edit: ik zit echt hardop te lachen om je gifje erbij.

1 like

Gewoon in je vulva stoppen, Lul, niet zo dwars doen.

Moeder paaien, kindje naaien

• Ja dat is een bekend spreekwoord
  • Ik ben de moeder van Denise
  • Wtf dit klinkt raar en onbekend
  • Ken ik niet maar klopt als een bus

0 stemmers

1 like

Ik zeg dit nu dankzij de moeder van Denise steeds tegen m’n vriend als het over één van onze moeders gaat

2 likes

Ik vind dit zo ontzettend goor klinken.

5 likes

Uh, moet ik de politie bellen?

2 likes

Nee BB vol liefde kijken

1 like

Nee, dat gaat mij te ver

Weet jij wie Andrew Tate is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zoniet zoek ook maar niet op je mist niks

3 likes

Helaas wel

2 likes
  • Eerst niet, toch gegoogeld, en nu dankzij jou wel

0 stemmers

Ik vind de vrouwelijke versie van Andrew Tate op TikTok (@investingwithceline) zoooo hilarisch. Ken Andrew Tate dus ook via TikTok haha, denk de meerderheid eigenlijk wel?

2 likes

Ik heb geen tiktok maar ik ken hem helaas wel :melting_face: geen goed teken

1 like

Ik ga er eigenlijk altijd vanuit dat men hem via TikTok kent, omdat de meesten uit mijn omgeving hem dus via daar kennen. Hoe ken jij hem? Fervent kickbox fan of haat je vrouwen gewoon?

1 like

Ja ik ook haha vond dr dat echt goed doen

1 like

Eh, geen idee waar deze reactie vandaan komt maar ik zie zijn walgelijke uitspraken vaak op Twitter langskomen

4 likes

Misplaatst grapje denk ik. Ga er niet vanuit dat er vrouwenhaters hier op het forum zijn, hoor (hij schijnt wel kickbokser te zijn geweest, dus had gekund als je daar interesse in had). Vroeg me oprecht af hoe je hem kent, Twitter verbaast me iig niet!

2 likes

deze man; ik geloof niet dat hij echt is,

do some push ups :muscle::triumph: - YouTube

in mijn vriendengroep was het een soort van grapje om bij elk issue te zeggen just do some push ups

Ik zie hem gelukkig nooit op tiktok, ik ken hem alleen omdat hij vaak (negatief) besproken wordt in een podcast waar ik naar kijk.

Maar ik moet zeggen dat ik vaak doorspoel want ook al maken ze grappen over hem ik word gewoon naar van die uitspraken van die man.

Ik dacht eerst van niet, maar ik ben heel slecht met namen. Dus ik zoek, op afraden van, zijn naam op. En ja, ik heb van die lul gehoord

3 likes