Stel je persoonlijke vraag #37

Ik krijg nooit zijn tiktoks op mijn fyp maar wel van vrouwen die het een red flag vinden als hun vriend kijkt

Mocht iemand geinteresseerd zijn welke vrienden vrouwenhaters zijn moet je even op insta kijken wie hem volgt, bij sommige mensen valt dat ook nog tegen :sweat_smile:

4 likes

Haha wat is deze man delusional zeg. Hij eet geen ontbijt omdat ie er niet voor hoeft te jagen??? En dan begint ie maar met koffie en een sigaar?? Want dat heeft ie dan wel in zn achtertuin gevangen ofzo? Hou op met me hoor.

16 likes

Ik ging dit net doen, en gewoon niemand. Heb weer vertrouwen in mijn kringen :ok_hand:t2:

4 likes

Ook wel een massive red flag als je vriend dit kijkt hoor, zou echt in staat zijn om het uit te maken.

7 likes

Prima vraag aan een fan inderdaad maar ik gaf aan hem niet oké te vinden dus dan komt die vraag nogal onverwacht :joy:

2 likes

Beetje in dezelfde categorie: Dan Bilzerian

• Ken ik
  • Ken ik niet

0 stemmers

5 likes

Heb jij ook wel eens je hoofd of een hand onder een scanner gelegd? (Voor de duidelijkheid: zo’n scanner om documenten in te scannen dus)

• Ja
  • Nee nooit geprobeerd
  • Ik heb nog nooit een scanner gebruikt

0 stemmers

2 likes

Ben er met mijn blote reet op gaan zitten net zoals in de films

Nee grapje heel onschuldig handen en gezicht

4 likes

Ik heb eigenlijk geen idee. Volgens mij hadden we vroeger wel zo’n ding.

Heb jij een scanner?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Draag jij op dit moment kleding met blote benen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb dit jaar dus nog niet 1 keer iets met blote benen gedragen. Ik heb trouwens totaal geen probleem met mn benen, ik vind het gewoon niet chill.

1 like

Niet bij een scanner, wel bij een kopieermachine :grimacing:

7 likes

Heb jij een korte spijkerbroek?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

@Era je bent verbaasd? Haha ik draag liever iets lange wijde pijpen. Vroeger wel heel veel korte broekjes(onderbroeken bijna) gedragen. En ik had toevallig gister een korte spijkerbroek aangepast, van zillion jaar geleden. En ik voelde me er net een wannabe puber in.

5 likes

Ik vind korte spijkerbroeken voor geen ene meter zitten. En denim vind ik te warm in de zomer

6 likes

Ja inderdaad, het voorbeeldje hierboven met @mercurysummer geeft dat ook weer :+1:

2 likes

Ik ben echt het tegenovergestelde. Bij de eerste zonnestralen gaan mn benen bloot. Love mn benen dus ik show ze graag.

15 likes

Lekker doen toch. Maar bij mij gaat comfort altijd voor. Dus ik denk eigenlijk niet aan showen. Een soort luchtige wijde jumpsuit met lange pijpen zonder mouwen is wel mn fav. Kledingstuk in de zomer. Hoef je maar 1 ding aan te trekken en klaar. Ik wilde als kind zelfs in snikhete landen nog in een lange pyjamabroek slapen. Uiteindelijk als alle vriendjes en vriendinnetjes korte broeken dragen ben ik dat ook wel gaan doen. Maar nu ben ik er weer klaar mee.

Oja ik moet nu ineens denken, een vriendin vroeg een tijdje terug, “maar jij hebt toch helemaal geen witte benen?” “Maar jij hebt ook geen harige benen toch?” Alsof er een reden moet zijn waarom ik niet in een korte broek wil lopen. Vind het gewoon niet chill blijkbaar.

3 likes

Fuck blote benen! Als het kon zou ik altijd een LEGGING dragen lol. Niemand begrijpt ook waarom ik graag lange broeken draag en ik eigenljk ook niet.

Oh ja het is niet dat ik nog met een lange broek aan zwem want in water maakt het me geen fuck uit hoor. Dan is het gewoon bikini of badpak whatever. Dat voelt heel anders.

Wat heeft jouw voorkeur?

• Een badpak
  • Een bikini
  • Maakt me niks uit

0 stemmers

2 likes

in theorie is een badpak ook prima maar ze passen me heel vaak niet goed

3 likes

Oja dat klopt ook. Is veel lastiger om een passend badpak te vinden. Ik heb ook alleen maar bikini’s. Nog nooit een mooi passend padpak voor mezelf gevonden. Denk dat je dan echt hele bepaalde afmetingen moet hebben. Maar als het mij zou passen zou ik net zo goed, of nog veel eerder voor een badpak gaan. Vind dat veel stijlvoller, tot hoever badkleding dus uberhaupt kan zijn.