Bikini want dat levert minder gezeik met naar het toilet gaan
Haha ben er wel zeker van!
Doe regelmatig âiets geksâ (als in: niet-conventioneel) met mijn haar en daar hoor ik wel vaker mensen tegen elkaar over praten wanneer ik langs wandel. Overigens vooral in mijn eigen district, en niet als ik in de stad ben.
Mag ik vragen wat je dan hoort Van mensen?
Wat voor geks doe je met je haar?
Ben je blij met je lichaamslengte?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja zeker, ik ben een attractie want ik de grote stad komen dikke mensen niet voor
Ik ben 1,52 m. Ik zou wel iets langer willen zijn, maar ik heb er in het dagelijks leven niet echt problemen door of zo.
Ik heb fel gekleurde plukjes in mijn haar. Ook wel eens gemillimeterd gehad. En dat zijn dan gewoon dingen als: âoh kijk, zij heeft groen haarâ of âamai, dat is kortâ, dus in feite gewoon benoemen wat ze zien. Niet per se heel onaardig ofzo.
Nee, ik ben goed in het verdwijnen in de menigte. Dat of ik heb nul komma nul besef van mijn omgeving
Ja idk wat noem je blote benen, heb best een lange jurk aan maar geen legging/panty eronder ofzo.
En dan van de glijbaan of in de zee gaan, en dan is het net russian roulette wat er precies uithangt!
Niet per se ontevreden, maar als ik 10 cm langer was kon ik 10 kilo meer aanvreten bij wijze van spreken
Ik vertoon me vooral in zoân ding tegenwoordig:
Je hoeft je bijna niet in te smeren en het is koeler door meer natte stof. En er kan niks uit floepen. Win-win-win. Al is een los broekje misschien wel handiger.
Denk dat de meesten het al wel doen maar een zwempak (of body) kun je makkelijk opzij trekken om te plassen. Is sowieso makkelijker dan uit doen.
Had jij huiswerk op de basisschool?
- Ja paar keer per week
- Paar keer per maand
- Sporadisch
- Nee
0 stemmers
Alleen in groep 8, als voorbereiding op de middelbare school
Soms. Als je je âtakenâ van de week (zat op een Dalton school) niet af had, moest je die in het weekend thuis afmaken.
Ik ging vroeger elk jaar 4 weken extra op vakantie aansluitend op de kerstvakantie en dan kreeg ik wel wat huiswerk mee, maar dat was meer symbolisch. De leerplichtambtenaar now would never.
Weet jij of je deze ook in grotere maten hebt? Ik heb er 1 gehad van protest maar die is nogal veel te klein geworden en de laatste die ik zag had wit bij de borsten en daar voelde ik me niet comfortabel bij
Goeie vraag maar geen idee! Heb er zelf 1 van Rip Curl, die hebben geen grotere maten volgens mij. Maar je ziet ze wel steeds meer dus anders eens googelen op uv zwemkleding, uv suit, rash guard, etc.
Maar jij bent dus zelfs lang! 1.68 heb je gezegd. Dat is toch lang voor een vrouw? Ja ik weet meningen verschillen maar dat is en blijft lang toch? Nee niet als modellen lang, maar echt wel lang voor een vrouw gemiddeld gezien.