1.68 lang? Gemiddeld toch? Ik voel me nu een reus met 1.86m
Ik zou het niet lang noemen nee. Was het gemiddelde niet 1,72?
Ja maar nederlanders zijn ook vaak reuzen haha. Ik vind 1.68 echt wel lang hoor voor een vrouw. Ik ben aan het krimpen geloof ik want ik ben afgelopen weekend op zon hele officiele meterlat geval gegaan. Wat ze bij sporters gebruiken iig, dat gaat dus heel precies, en wtf, ik kwam niet eens boven de 1.60 cm uit. Wel bijna trouwens. Maar echt vreselijk chagrijnig was ik daarna haha. Mn doel was altijd nog wel 1.60cm. En ja ik vind 1.68 echt wel lang voor een vrouw dan.
niet omdat ik er bijzonder uitzie maar omdat ik vaak de sensatie heb in de truman show te leven haha
Bij ons was het in groep6 3x in de week, groep7 4x in de week en groep8 gewoon 5 keer in de week. Bizar als ik er over nadenk. Ik wil mān kind ook echt niet op zoān prestatie gerichte school zetten, laat kinderen gewoon lekker spelen en kind zijn.
Aangezien ik wel zo oppervlakkig ben , vond jij lengte bij jouw partner belangrijk?
- Nee het maakt me niks uit
- Ja ik vind dit belangrijk
0 stemmers
Haha ik heb exact hetzelfde. Ik ben 1,66 en vind dat eigenlijk vrij klein? Maar ook als kind altijd lang geweest en op mān 11e ongesteld geworden en daarna gestopt met groeien.
En ik zou opzich ook wel 10 cm erbij willen. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel prima want ik heb nooit dat ik te krap zit in bus/vliegtuig en mannen zijn altijd wel langer (wat ik eigenlijk wel fijn vind ook al vind ik het stom van mezelf).
Deels. Ik viel eerst op lange jongens maar gezien ik zelfs erg klein ben was dat uberhaupt niet praktisch. Mijn vriend is āgemiddeldā en dat vind ik hartstikke prima. Wilde niet iemand die even klein was als ik omdat we dan net een kabouterkoppel zijn
Ja, ik heb vakantiefotoās met een vriendje die kleiner dan ik was. Die heb ik op een hoge steen laten staan voor de foto ik was 12
Ik vind 168 echt absoluut niet lang. Gewoon gemiddeld. Ik ben zelf ook 168.
Ik zou als ik een fijne klik met iemand heb hem niet afwijzen maar iets langer dan ik vind ik wel fijn. En heel lang vind ik helemaal hot. Maar als we viben dan viben we ja toch
Ik ben 1.65, dan heb ik toch liever dat mijn vriend langer is. Maar ik vraag mij af of lengte nog boeiend is als je in een queer relatie zit.
Het heteronormatieve beeld is dat de man langer is dan de vrouw, maar speelt dat als het geen hetero relatie is?
Ik ben 1m56 en dat is niet altijd leuk (mensen schatten je jonger of nemen je minder serieus, het is moeilijk om passende broeken te vindenā¦) maar het maakt me wel unieker, of toch meer āmijā, dan mocht ik 10cm langer zijn. Dus ik zou het niet anders willen.
Jij mag voor het land waar je woont beslissen waar de komende 5 jaar meer in wordt geĆÆnvesteerd. Er is maar budget voor 3 beleidsdomeinen.
- Onderwijs
- Cultuur
- Dierenwelzijn
- Armoede
- Sport
- Media
- Landbouw en Visserij
- Mobiliteit, Verkeer en Openbare Werken
- Wetenschap en Innovatie
- Justitie
- Binnenlandse Zaken
- Buitenlandse Zaken
- Economie en Werkgelegenheid
- Volksgezondheid
- Jeugd
- Milieu en Leefomgeving
- Natuur
- Defensie en Veiligheid
- Ontwikkelingssamenwerking
- Anders, nlā¦
0 stemmers
Sinds ik met een doelgroep heb gewerkt waarvan de kinderen niet eens een bed hebben door armoede, staat armoede extra hoog op mijn lijstje. Mensen en dan vooral kinderen die dat soort basisdingen niet hebben breekt echt mijn hart. Vooral omdat we in een welvarend land leven waar sommige mensen gewoon meerdere huizen hebben (om maar een voorbeeld te noemen)
Noem me Mark Rutte maar ik geil echt op goeie infrastructuur. Maar ik wil dan vooral GRATIS OV invoeren pls
Ik ben altijd zo benieuwd wie die werkgevers zijn. Ik geloof er namelijk niks van maargoed ik ben dan ook een tikkie wappie.
Zou jouw werkgever dit willen denk je?
- Ja
- Nee
- Geen idee
0 stemmers
Dit gaat vooral over horeca, winkels en cultuur toch? Ik snap wel dat ze dan zeggen nou liever dat dan dicht moeten
Ik doe niet het type werk waar publiek op af komt dus niet echt van toepassing. Voor andere bedrijven snap ik wel dat ze liever dit willen dan weer maanden dicht
Mijn werk deed het zelfs (niet NL). Je mocht enkel werken als je gevaccineerd of getest was - ze hebben het ook geprobeerd met de voorwaarde enkel gevaccineerd maar dat kwam er niet doorheen uiteindelijk. Je werd dan 1 of 2x per dag door beveiliging gecontroleerd als je op de werkvloer zat (gewoon een kantoor baan).