Stel je persoonlijke vraag #37

Ik werk in de horeca/evenementen, dus ik ben ook voor. Bij de dienst die wij leveren is anderhalve meter niet haalbaar, dus 100 keer liever het toegangsbewijs dan weer die anderhalve meter.

2 likes

Smeer jij jezelf dagelijks in met zonnebrandcreme deze dagen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Als ik naar mn werk ga niet. Dan ben ik hooguit 10 min in de zon. En dan zou ik dat spul op moeten smeren na een werk dag enzo. Maar ald ik vrij ben en langer buiten ben dan wel.

1 like

Ja zelfde. Ik krijg namelijk opmerkingen over hoe ik zo ben verkleurd (oke bruin ben geworden). Ik ga toch niet mn hele armen en weetikhet insmeren? Ik verbrand nooit/zelden dus ik denk er daardoor ook nooit aan.

1 like

Nee dat zou echt bizár zijn :crazy_face:

70 likes

Nouja ik denk er gewoon nooit aan merk ik. Dat komt waarschijnlijk ook omdat ik zelden mn huid heb verbrand.

Verbrand jouw huid snel door de zon?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Klopt! Mn oma is zelfs overleden aan huidkanker (melanoom). En ik heb vrienden en vriendinnen echt verbrand zien worden, dus ik zou beter moeten weten.

1 like

Goede ontwikkeling maar ik vind soms wel dat echt óveral een trigger warning bij gezet wordt, ook bij dingen waarvan ik me afvraag wat dat moet triggeren. Maargoed ik kan me er dan waarschijnlijk gewoon niks bij voorstellen maar het voelt een beetje als overkill.

29 likes

Ja, dat is ook voor mij de manier om het nooit te vergeten. Na het douchen gelijk insmeren. Het enige wat ik ik telkens niet insmeer zijn mijn handen, omdat ik vaak nog 50x mijn handen was voordat ik naar buiten ga. Dus ik zie er over 30 jaar uit als een 25 jarige met handen van een bejaarde.

10 likes

Ik doe eerst bodylotion en dan zonnecrème haha maar m’n huid is dan ook vrij droog

2 likes

Ik probeer buiten te vermijden nu dus voor die paar tellen auto-supermarkt oid ga ik me niet insmeren nee. Als ik er niet onderuit kom buiten te zijn doe ik het wel :upside_down_face:

2 likes

Ik had mijn gezicht van de week met mijn normale zonnebrand ingesmeerd, want hogere factor dan ik heb voor gezichtszonnebrand en die laatste is enorm prijzig.
Wtf. Het zag er ZO glanzend uit. Echt een oliebol. Ik zag er niet uit.
En ik heb een vette huid en zweet snel, dus ik zweet het er buiten ook weer direct af. Dit is ook bij mijn armen zo, zie je na een tijd opgehoopte zonnebrand in mijn elleboogplooien. En dan hiermee naar je werk? Wat een drama.
En de instant plakheid. Nou ik ben er geen fan van, maar langer dan 10 minuten buiten = insmeren. Ik draag wel altijd zonnebril + hoed als het zonnig is.

2 likes

Ja ik heb ook een speciale matterende voor gezicht (maar dan heel cheapie. Van DM) anders ben ik ook een wandelend frituurmandje. Zonnebril draag ik trouwens elke dag van het jaar. Alleen in de winter smeer ik dan alleen mn gezicht in, want de rest is toch bedekt.

1 like

Ik had eerst een matterende van Biodermal, die was wel goed! En hij is vaak in aanbieding 1+1 dus tip voor anderen. Maar ik kan niet meer tegen bepaalde stoffen dus het wordt parfum kleurloos ed en die van jetske ultee is dan zo prijzig. Maar ga hem toch maar weer aanschaffen, die frituurpan kon echt niet :sweat_smile:

2 likes

Het internet is niet je persoonlijke happy place waar anderen maar rekening moeten houden met jouw issues. Voor mij zijn bepaalde trigger warnings best handig dus maak er wel gebruik van, maar als ze er niet staan is dat ook prima. Het is nog altijd iets van mij en ik vind niet dat een ander zich hierdoor moet aanpassen

9 likes

Same

2 likes

Maar insmeren betekent sowieso toch niet dat je niet bruin wordt? Ik smeer me elke dag in en ben nu bruiner dan in de winter.

2 likes

Ik kom m’n huis niet uit met dit weer, dus hoef ik ook niet te smeren. Anders wel want ik verbrand binnen een kwartier

1 like

Ik verbrand al als ik uit het raam kijk :joy:

10 likes

Ja of een vampier, of iets anders dat het daglicht niet kan verdragen.

1 like