Pfff ja laat maar dan hahah
Ik vind het ook zo leuk als mensen verschillende vrienden bij elkaar brengen. Dat je vraagt: zullen we morgen wat doen? En diegene dan zegt, ja leuk, âs middags dit en dat doen samen en âs avonds komen er mensen eten blijf je ook? Of als je samen ergens bent gaan eten bijv en dan sluiten andere vrienden aan om nog wat te drinken. Als ik altijd iedereen 1-op-1 moet zien dan zou ik ook altijd volgepland zitten jaâŠ
Wat ik wel heel irritant vind is met mensen die dus (niet ver weg wonen ofzo maar) 1x in de 3 maanden kunnen en dan heb je eindelijk een zondag waar je dus 1,5 maand van tevoren hebt afgesproken en dus zo lang naar uitkijkt, dus je maakt geen andere plannen voor die dag want je brengt die dag met die vriend(in) door. En dan komt die dag dichterbij en ga je een concrete tijd afspreken en dan is het: ik kan om 18:00 even koffie drinken?
Okeeeee heb ik daarvoor mân dag vrijgehouden?
Edit:
Ik heb nog een ergernis trouwens, niet zo zeer een ergernis maar iets wat vroeger anders was dan nu. Vroeger had ik met veel vrienden dat we âgewoon afsprakenâ, we spraken een dag af en een tijd en een plaats en vervolgens lag het nog open. Dan ging je bijv lunchen bij iemand thuis en daarna de stad in want de een moest nog iets ophalen bij winkel 1, de ander had een korte afspraak bij opticien B, dan weer naar het postkantoor, dan moest je nog even boeken terugbrengen bij bibliotheek C, etc. Maar die dingen waren meteen gezelliger als je ondertussen kon bijkletsen en tussen afspraken door naar een cafĂ©, wat drinken, etc. Het nuttige met het aangename verenigen.
Tegenwoordig moet afspreken bij veel van mân vrienden echt om pure quality time gaan, dus we kunnen pas als alle errands run zijn dus dat is veel minder vaak want âdie dag heb ik al een afspraakâ. Of dan heb je dus 1 uur voor een kop koffie want âdaarna moet ik naar een winkelâ.