Stel je persoonlijke vraag #37

Ik heb 1 keer in de straat van het politiegebouw door het rood gereden nadat ik iemand liet overteken op het zebrapad. Ik had ook nog m’n voorlopig rijbewijs, geen idee wat me bezielde maar ik had het licht niet zien staan ofzo? Echt compleet raar

2 likes

Ik vind volwassen mensen op een scooter in nl een beetje sneuig. Dus ik ga soieso niet achterop

18 likes

omg ik had dit vorig jaar eens, ik stond te wachten en het werd groen voor degenen die willen afdraaien dus in mijn hoofd dacht ik dat het groen was dus volle gas vertrekken, besef ik me halfweg dat dit helemaal niet klopt en op mijn rem gevlogen om te bedenken dat dit echt gevaarlijk is en terug doorgereden
er was ook kei veel volk aan et wacten op dat moment

2 likes

:face_vomiting:

“Dat mag ook weleens gezegd worden” vind ik ook verschrikkelijk trouwens

8 likes

Ook altijd op dingen die

Heel erg vaak gezegd worden :joy:

3 likes

Daar leek het niet op. De rijder keek erg zelfverzekerd. Of hij is gewoon altijd zelfverzekerd

1 like

Ik zeg dit wel eens maar op ironische manier. Net als ‘lekker het batterijtje opladen’ :clown_face:

5 likes

Ik vind Italianen dan wel weer een uitzondering op deze regel tbh

4 likes

Jij woont in een vakantie land dan telt t niet haha.

2 likes

Ik krijg spontaan dit nummer in mijn kop:

4 likes

Mijn vader was een paar dagen weg dus ik ging elke dag een paar uur langs voor de kat. Ik dacht dat hij vandaag terug zou komen dus ben gisteren om 17.00 voor het laatst geweest. Blijkbaar komt hij morgen rond 12.00 pas terug. Ik ben nu net klaar van mijn avonddienst en twijfel nu heel erg. Ga ik nu nog langs? Dan ben ik daar ongeveer om 00.00. Dat is een uur extra reistijd erbij voordat ik thuis ben en ik moet morgen weer werken, maar op zich is dat van ondergesteld belang. Ik vraag me alleen af of het nog zin heeft?

• Ja alsnog gaan
  • Nee er is morgen om 12:00 alweer iemand maakt weinig uit

0 stemmers

2 likes

Ik denk als hij genoeg eten/drinken etc heeft en een schone kattenbak dat het prima kan? Maar ik heb niet zoveel ervaring met katten. Ik heb op 1 kat gepast in mijn leven en die keek me alleen chagrijnig aan als ik er was en wilde liever dat ik wegging haha

2 likes

Zou er nog eten/drinken moeten zijn? Dan niet, anders wel

1 like

Water sws staan 2 bakken van. Eten had ik wel goed gevuld en ze is niet zo’n mega grote eter maarja 100% zeker dat er nu nog eten is weet ik ook niet.

5 likes

Hmm ja, red de kat wel, het lijkt mij zo onhandig om te gaan.

Mijn kat heeft 2 weken in het huis van de buren die op vakantie waren overleefd met drinken uit wc/muisje gegeten.

3 likes

Wooow Is die daar opgesloten toen?

1 like

Ik zou het doen voor het voer + het uitscheppen van de bakken met dit weer. Anders komt je vader morgen ook thuis in zo’n kattenbak walm. Maar zou het alleen doen als je met de auto bent

6 likes

Ja! Echt zielig hoor, net voor hun vakantie naar binnen geglipt. Toen gingen ze weg en alles afgesloten. Wij poes kwijt en overal flyers en berichten maar van niemand reactie. Wij gingen zelf op vakantie maar m’n broertje bleef gelukkig thuis. Buren kwamen terug en hadden in het huis al wat witte haren gezien (is een rag doll) en hoorde een zielig gepiep, toen ze de flyer zagen dachten ze dat hij het wel kon zijn. Hij zat in het huis helemaal weggescholen. Ze hadden een muis (ongewenst) in huis en die was weg. Vriendin van mij is met de poes naar de dierenarts geweest en wonder boven wonder heeft hij er geen schade van gehad.

2 likes

Het is super heet geweest vandaag, ik zou wel gaan om vers, schoon water neer te zetten en er zeker van te zijn dat er nog genoeg eten is. Het is even kut dat het een uur extra reistijd is, maar ik vind het echt zielig voor die kat.

8 likes

Ja ik ga ook heb ik besloten. Ik zou anders thuis niet chill in mijn bed liggen. Wel heel kut dit haha pas 1.30 thuis dan ofzo. :sob:

7 likes