Je bent een hele dag niet geweest… met dit weer. How is this even a question.
Ah ja dat is wel echt balen maar wel heel goed dat je toch gaat!
Gelukkig staat de airco aan.
De airco staat vanaf gister tot nu te loeien?!?@
Ja vond het zielig voor de kat om haar in die hitte te laten in haar eentje.
Je hebt groot gelijk hoor. Maar kijk maar uit voor de airco maffia
Kan je daar niet blijven slapen?
Doe ik normaal altijd! Maar kwam deze paar dagen niet goed uit.
Heb je al zin in de herfst?
- Ja
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet dan wel
- Nee
0 stemmers
Ik ben zo klaar met de zomer, vooral omdat ik in een grote stad woon en vrijwel iedereen die ik ken die even heeft kunnen ontsnappen voor vakantie maar ik niet
Maar dat is vooral omdat ik nu denk aan de leuke dingen van de herfst, lekker onder een dekentje op de bank, een boswandeling maken in een herfstzonnetje en dat soort dingen. Als t herfst is en het vooral keihard regent en stormt terwijl ik er doorheen moet fietsen vind ik het niet meer zo leuk
Een goede vriendin van me. Ze is geadopteerd (uit het buitenland) en dit heeft bij haar voor een soort identiteitscrisis gezorgd. Het gaat de afgelopen jaren al wat beter omdat ze er bewust van is. Maar nog steeds veranderd haar persoonlijkheid adhv de mensen waarmee ze omgaat.
Wel lastig want daardoor kan ik haar soms idd niet als ‘iemand’ zien. Maar ik weet dat er wel een echte ‘iemand’ onder haar gemaakte persoonlijkheid/heden zit en dat ze haar best doet om haar echte zelf te zijn.
Heb jij vannacht slecht geslapen?
- Ja
- Nee
- Niet goed, niet slecht
0 stemmers
Zing jij mee met de radio in winkels?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik betrap mijzelf er regelmatig op maar vind het vreselijk als ik het anderen hoor doen
Nou, ik doe vaak mn koptelefoon op omdat ik gek word van iedereen icm sky radio muziek
Leunen mensen in het algemeen snel/veel op jou?
- Ja, emotioneel
- Ja, praktisch
- Nee
0 stemmers
Indien ja, wat vind je hiervan?
- Prima
- Fijn
- Neutraal
- Vermoeiend
- Vervelend
- Iets wat ik wil veranderen
- Iets wat ik oké vind
- Iets wat ik graag nog meer wil
0 stemmers
Zolang de muziek niet keihard staat en ik het nauwelijks kan horen, vind ik het prima
Ik vond de sting echt verschrikkelijk als winkel. De muziek stond daar altijd zo hard. Geen idee of de winkel nog bestaat eigenlijk.
Bestaat nog en nog steeds harde muziek
Heb je weleens luizen gehad?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, waardoor?
- School
- Werk
- Je kinderen
- Een ander gezinslid
- Vrienden
- Iets anders