Stel je persoonlijke vraag #37

Hahah huh, hiermee spreek je jezelf toch tegen?

25 likes

Ja klopt, het is dan ook mn nichtje en niet mijn kind haha. Ik denk dat ik dan denk, neee niet weeeeer een tekening.
Ik kwam zelf bijna elke dag wel met een tekening naar huis op de basisschool.

1 like

Omdat mijn moeder zich hier schuldig aan maakt en ik dit best bijzonder vind eigenlijk;

Vind jij het normaal dat een moeder over zichzelf praat in de derde persoon als haar kind(eren) ruim volwassen is/zijn? (Bijvoorbeeld: ‘mama is gisteren naar een leuke markt geweest!’ Of ‘Heb je zin om met mam te sporten zaterdag?’)

• Ja normaal
  • Nee niet normaal
  • Mijn moeder doet dit ook

0 stemmers

Gaddafi lijkt zo erg op Scar uit de Lion King vind ik, eerste wat ik denk als ik ‘m zie. En daarna dat ie zo bloedend en half dood op een truck lag, laatste beeld van hem. Toen had ik ergens toch medelijden, ondanks alles.

Ik deed vroeger altijd topo quizzen online tussendoor maar nu ik dat wel zo’n beetje uitgespeeld heb doe ik wereldleiders quizzen :nerd_face: :nerd_face: :nerd_face: :nerd_face: vind dat echt leuk idk

22 likes

Ik zet de knutsels of tekeningen altijd wel even neer, ze zijn daar super trots op. En daarna plak ik ze aan de binnenkant van de deur van de trapkast.

2 likes

Ik vind Gadaffi precies Disney’s Prince John

Screenshot_2022-08-16-13-44-31-1

17 likes

De vraag gaat over volwassen kinderen hé.

Ik kraam ook weleens domme dingen uit tegen mijn baby en peuter :woman_shrugging:

4 likes

Oh wat leuk dat je ze bewaard! Mn ouders hebben ze bijna allemaal bewaard in een hele grote doos. Het is echt superleuk om terug te zien. Ook de cliché vader en moederdag versjes wat je dan op de bassischool maakte.

5 likes

Kind hangt ze zelf op, bewaar de “mooiste” wel maar die 3 strepen wat dan een dinosaurus moet voorstellen belanden in de papierbak.

2 likes

Als je kind 3 is oke, maar mag toch hopen dat je dit over 20 jaar niet nog steeds tegen d’r zegt

6 likes

Whaha ja ik kreeg toen ik wegging bij mn oppasgezin, die 5 kinderen hebben, een soort boekje met van elk kind een eigen tekening voor mij en wat foto’s. Heel leuk, alleen de jongste was toen denk ik 10 maanden, die kon nog echt geen potlood ofzo vasthouden maar toch kreeg ik een volgekraste bladzijde? Ik denk eigenlijk dat die moeder dat maar heeft gedaan lol. Maar ja dat soort tekeningen zou ik idd ook wel snel weggooien.

1 like

Bij ons hangt er heel veel aan de binnenkant van de deur van de voorraadkast :rofl: Ze zet hem vaak open om haar eigen kunst even te bekijken.

7 likes

Ja blijkbaar is het natuurlijk. Ik walg altijd een beetje van mezelf als ik het zeg, maar het is blijkbaar ook goed voor taalontwikkeling.

Niet dat het heeft geholpen want mijn kind zegt pas sinds hij 1,5 jaar is mama (en al drie kwart jaar dada, die niet over zichzelf in derde persoon praat).

6 likes

Ik kan het sowieso echt hilarisch vinden wat kinderen kunnen tekenen. Ik moest mezelf een keer tekenen als kleuter, dat heette dan “dit ben ik”. Ik tekende gewoon een mens maar ik gaf mezelf wel vleugels, gewoon zoals een vogel. En bij vriendinnetjes van toen was het ook zo grappig om terug te zien. Ik ging echt kapot.

2 likes

Maar echt, ze is nu 5 en begint ook echt herkenbaar te tekenen en ze had papa getekend, want kijk, die heeft een piemel mama en jij hebt vleugels. :rofl:

6 likes

als ik ooit zin heb om 40eu uit te geven aan iets wat ook met een lijstje van de action kan, dan ga ik dit kopen:

2 likes

Hahahaha mn zus had ooit tekeningen gekregen van haar klas van haar stageleerlingen. En 1 had een piemel getekend met ook echt zo’n straaltje plas eruit. Echt zo hard gelachen. :joy:Niet uitlachen hoor, ik vind het gewoon cute en grappig.

6 likes

Mijn ouders hebben in de garage ergens een koffer met al mijn ‘kunstwerken’. Ben nog steeds van plan om die na een fles wijn eens te bekijken. Laten we zeggen dat ik beter met woorden was.

4 likes

Goede verdeling wel :joy:

Anoniem

Zijn jouw ouders nog bij elkaar?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes