Zou jij graag ondernemer willen zijn? Wat voor een mag je zelf invullen.
- Ja
- Nee
- Ben ik al
0 stemmers
Zou jij graag ondernemer willen zijn? Wat voor een mag je zelf invullen.
0 stemmers
Ach, noem je kunstwerken cobra geĂŻnspireerd. Probleem opgelost
daar zeg je wat, dat komt idd echt overeen met scar.
Ja ik had ook medelijden en ook voor het land/het volk want ondanks alles zijn zitten ze nu alsnog in oorlog.
Verbaast me btw dat toch 30% yasser Arafat niet kent.
Heb je een link van die quizzen? lijkt me ook leuk haha
Ben ondernemer geweest. Allemaal leuk en aardig, maar niet het klanten werven gedoe. Wat een drama. Mis ook echt niet de stress van als ik niet genoeg opdrachten had. Om maar te zwijgen over belastingaangifte.
Ik wil aan het einde van de dag gewoon klaar zijn met mijn werk en vrije weekenden hebben. Niet dan nog boekhouding en inkopen moeten doen.
ik heb het een tijdje in bijberoep gedaan en vind het klanten werven echt ruk, ook al doe ik het nu ook voor mijn baas (al doe ik stiekem niet zoveel moeite omdat hij toch op een andere stroom inkomsten teert momenteel)
Haha letterlijk al het bovenstaande
Weet jij in het kader van sterrenbeelden je zonteken (gewoon je sterrenbeeld dus)?
0 stemmers
En je ascendant?
0 stemmers
En je maanteken?
0 stemmers
Door deze vraag in een rabbit hole van sun, moon, en ascendant signs gekomen. Het duizelt me maar kan wel @Eraâs vraag beantwoorden
De ondernemers die ik ken moeten veel te hard werken voor relatief weinig, ik moet er niet aan denken. Geef mij maar gewoon elke maand salaris, klaar met werken als ik de deur van kantoor achter me dichttrek en gewoon doorbetaald worden als ik ziek ben of vakantie heb.
Ik weet niet precies wat een ascedant is. Maar vgm was ik allemaal vuur tekens haha.
Pittig wijffie.
Mijn moeder heeft een geboorteboekje voor mij laten maken waar het allemaal in staat. Ik dacht dat mijn maanteken leeuw was, maar zeker weet ik het niet.
Omdat ze altijd schreeuwt dat ze niet op een kreeft lijkt
Heetgebakerd tiepje
Omdat ik een ware cancer ben, is logisch. En ik bevind me in goed gezelschap, mân faves zijn ook cancers
Ik heb speciaal voor jou mân moeder geappt hoe laat en waar ik ben geboren en mân rising en maan opgezocht.
Graag onthouden ok?
Jeetje mina. Speciaal voor deze poll mijn babyboek gepakt om erachter te komen dat ik allemaal zielige sterrenbeelden heb
Jaja inkoppertje. Moet je kommen dan
Nee heb het netjes ingevuld! Geheel naar waarheid.
Welke eigenschappen passen het beste bij jou?
0 stemmers
En welke het minste
0 stemmers
En welke sterrenbeeld quote kun jij je het beste in vinden?
0 stemmers