Wat een boel maagden hier hehehe
Sorry mijn innerlijke puberjongen nam even de overhand
Ik heb het voor deze poll opgezocht, ook een beetje in de hoop dat mijn steenbok-zijn een beetje gecompenseerd zou worden door de rest (kan me nooit vinden in die beschrijvingen, ik ben niet saai ) maar toen bedacht ik me dat ik niks van sterrenbeelden weet en ik dus geen idee heb of een maagd-maan en schorpioen-ascendant helpen of het juist nog erger maken
(als iemand dit weet let me know dan weet ik of ik mezelf kan verdedigen als iemand stom doet over steenbokken of dat ik beter niks kan zeggen)
Ik ben een steenbok en ik vind dat na ram en stier wel het meest suffe sterrenbeeld. Maar volgens mij had ik een boogschutter moeten zijn als ik rond de uitgerekende datum was geboren maar ik ben véél te laat geboren.
Bleh sowieso sterrenbeelden is niet mijn ding. Ik merk wel dat ik automatisch vaak op die sites klik met zo’n sterrenbeeld lul verhaaltje, echt heel irritant haha
Geloof jij in sterrenbeelden?
- Ja
- Nee
- Een beetje
0 stemmers
En bedankt. Groetjes, een onzekere ram
Ach jouw sterrenbeeld wordt tenminste niet als een geit met zeemeermin aspiraties
Haha sorry, ram en stier zijn de enige die ik altijd door elkaar haal.
Groetjes een rustige, zelfverzekerde, verstandige, saaie steenbok. Of wat ze dan ook er allemaal over zeggen.
Anoniem. Vind jij jezelf/ ben jij verlegen?
Ik denk soms, ik had misschien wel wat meer verlegen moeten zijn, maar dat zit dus echt (helaas) niet in mn karakter.
- Nee ik ben niet verlegen
- Ja ik ben verlegen
- Een beetje
0 stemmers
Je weet dat je in azie bijv ineens een geit, konijn of slang kan zijn he. Geloof er geen ene moer van.
Ja ik heb een beetje gestemd, maar ik bedenk me ook dat ik niet zo goed weet hoe verlegen eruit ziet bij volwassenen. Ik zie een kindje voor me dat wegkruipt achter de ouder als er onbekende mensen zijn, maar bij een volwassene? Ja ik ben niet haantje de voorste als ik nieuwe mensen ontmoet, maar ik klap ook niet helemaal dicht ofzo.
Ik geloof er niet in maar mijn moeder maakt wel elk jaar voor mijn verjaardag een insteekhoes met mijn 5 a4tjes lange solaarhoroscoop voor het komende jaar en in welke huizen alle planeten staan ofzo en dat lees ik wel braaf door omdat ik het zo lief van d’r vind. Er staat al wel 2 jaar in dat ik een huis ga kopen en een dikke promotie krijg maar daar heb ik nog niks van terug gezien scam
eerder geboren om aan de haard te liggen denk ik dank
Omg is @Zemraluani een kreeftje, ah, ze is juist heel gevoelig!!!
Mn moeder is trouwens een kreeft en wel echt overgevoelig jeeetje man. Ik weet dat @Bunnyslippers ook een steenbok is. Ook erg dat ik dat weet haha
Niet zozeer verlegen denk ik maar komt vaak wel zo over. Meer een kut zelfbeeld
Ben jij een weegschaal? Ja jij voelt echt als een weegschaal aan. Net als mn zus.
Kijk dit had ik nodig thanks!! ga ik voortaan tegen iedereen zeggen die kut doet over m’n sterrenbeeld
Shit ik zat er zo naast!
Weet jij jouw chinese sterrenbeeld?
- Nee geen idee
- Ja
0 stemmers
Ik had ooit een date echt zo lang geleden maar die jongen was half indo, hij dacht dat ik dat ook was. Hij vroeg of ik mn aziatische sterrenbeeld wist. En ik had geen idee.
Noem je mij nou suf
Xx rammetje.
Ja een rat!! Dat vind ik dan weer wel leuk
Niet met zoveel woorden maar het is niet altijd rozengeur en maneschijn. Zo had afgelopen jaar oa dit voor me in petto:
- Uranus staat in het vierde huis. Uranus is het symbool van verandering, het vierde huis is de basis. Dit veroorzaakt plotselinge en onverwachte veranderingen in het huiselijk leven. Het kan betekenen dat je met je familie gaat breken, of je blijkt plotseling zwanger te zijn.
- Mars valt in het derde huis. De ideale stand voor een jaar met veel ruzie en onbegrepen acties. Een goede stand om kordaat velerlei mail en informatie te verwerken. Oppassen in het verkeer!
- Cusp 10 valt in het 8e huis van de radix:
Eventueel strijd met de belasting of met een bank die het geleende geld terugvordert.
En soms win ik zowel de loterij en raak ik in de schulden, raak ik zwanger en gaat er iemand dood. Life’s a rollercoaster