Dit doet me denken aan vroeger. Ik schreef altijd de horoscoop voor de schoolkrant. Dat zoog ik natuurlijk uit mijn duim. Er waren mensen die dachten dat ik echt iets spiritueels deed met de sterren (vraag me niet wat dan), omdat het altijd zo erg klopte. Ja duh, alles is altijd zo geschreven dat het op iedereens leven van toepassing kan zijn.
Wat doet jouw anus daar.
Ja die had behoefte aan verandering en dat was blijkbaar in het vierde huis te vinden
Vanaf welk bedrag vind jij 1 kledingstuk duur? Het kan dus dan gaan om 1 t-shirt, 1 broek, 1 jurkje enz.
- Vanaf 50 euro
- Vanaf 100 euro
- Vanaf 200 euro
- Vanaf 500 euro
- Anders nl
0 stemmers
Ik vind dus dat ik 1 duur kledingstuk heb, dat is ook zo. Mn moeder vroeg hoe duur het was en ik wil dat gewoon niet zeggen.
In horoscopen niet nee haha. Maar ik heb dit jaar een tarot reading gedaan en die voorspelde precies de maand (en week zelfs) van m’n break-up en wel meerdere minder leuke dingen. Alles kwam uit ook.
Ik schaam me er altijd een beetje voor haha, maar ik vind tarot readings dus heel chill. Niet dat ik heilig geloof dat ze de toekomst voorspellen. Maar er komen vaak wel dingen uit die ik op dat moment moet horen (zowel negatief als positief). En ik vind het vet rustgevend om te luisteren allemaal.
Ligt wel heel erg aan het kledingstuk. €100 voor een t-shirt vind ik vrij duur, €100 voor een winterjas goedkoop
Ja nou dit kledingstuk is dus wel echt duur. Ik heb het gekregen, ik voel me er vervolgens heel ongemakkelijk in. Ik ben maar gewoon een mango ofzo shopper. Maargoed, ja ik laat het wel in de kast hangen denk ik.
Haha vertel dan ff wat je precies bedoelt want dit is een hele random poll waarbij je denk ik op een specifieke situatie doelt?
Wat heb je gekregen, hoe duur was het? Wat is de context?
Omg ja mijn moeder had echt een ziek dure trouwjurk voor die tijd. Maar dat was dan ook een grote bruiloft. Ik kan er niet zo goed mee omgaan merk ik. @Floepsie het is een jurk, ik had wel aangegeven dat ik die mooi vond. Ik wil er verder niet teveel op in gaan maar het overviel me nogal. Zo’n duur cadeau ja. Dat geven mn vrienden ofzo echt niet hoor gelukkig. En ja ik heb altijd geleerd van mn vader dat ik niet over geld mag praten met nederlanders haha. Het is iig een bedrag waarbij ik me bijna niet prettig bij voel. Naja wel met 3 nullen iig. Ik ben zelfs niet eens blij, terwijl ik normaal altijd enthousiast ben over cadeautjes.
Haha eeeew daarom vind ik veel delen ook eng!
Vind jij het vervelend als je iets nieuws hebt gekocht (maakt niet uit wat), en dat anderen (vrienden/familie) dan vragen hoe duur het was?
- Ja vind ik vervelend / hou ik liever voor mijzelf
- Nee hoor geen probleem
0 stemmers
Nee hoor 8k sta klaar met mn standaard tatta antwoord " Was in de sale!!"
Behalve als het iets specifieks is, bijv op maat gemaakt of een tattoo ofzo
Ik snap niet waarom mensen het willen weten. Mijn moeder vraagt het altijd en standaard is haar antwoord ZOOOOOOO DAS ECHT HEEEEEEL DUUR!!! MAAR HET IS WEL HEEEEEL MOOI!!!
Ik heb gewoon geen zin in die judgement.
Ja eens je mag het alleen vragen als je daarna stil bent
Ben jij nou een Braziliaan?
Nee ik zeg altijd joh was vet goedkoop en ook nog waar k t gekocht heb hahah maar heb 1 paar heeeeeeeele dure schoenen en daarvan durf k niet te zeggen hoe duur ze waren🤣 al is t zo op te zoeken natuurlijk
Ik weet dit alleen omdat ik het een keer heb opgezocht en ik 3x hetzelfde bleek te zijn
Slaap jij wel eens met de ventilator aan?
- Nooit
- Regelmatig
- Af en toe
0 stemmers
Ah dat snap ik wel en zou me er ook ongemakkelijk bij voelen. Vooral als het een random cadeau is en niet eens voor een bepaalde gelegenheid. In de kast laten is ook heel zonde, dus het ligt eraan van wie je het gekregen hebt en of je er iets van kan zeggen.