Ach welnee er vliegen keiharde oordelen door dit topic. Gelijktrekken maak je er zelf van.
Jij haalt letterlijk de discussie elders over gebrek aan uiterlijke diversiteit op de cover van Linda erbij en noemt die borstvoedende vrouw onderdeel van de diversiteit dus dat gelijktrekken doe jij toch écht zelf.
Nee, jij zegt âook dit is diversiteitâ en daar heeft het nou juist vrij weinig mee te maken.
Ik schrik daarvan.
Enjoy paying bills
Ik begrijp dit ook niet. Als er 1 sterrenbeeld niet suf is, is het wel de Ram?
Gelukkig voor @Jumpsuit voelen tammen zich niet snel beledigd
Edit: tammen
Ja maar steenbok is ook wel echt altijd de lul bij horoscopen. Echt onbeschoft.
Ja ??? Wie vindt dat nou leuk
Ik! Vooral het betalen van de hypotheek en dat je dat balkje met x% afbetaald dan langzaam ziet verschuiven. Vroeger maakte ik mân huur altijd handmatig over naar de huisbaas, want leuk en gevoel van controle. Het bijhouden van mân financiĂ«n-Excel is een hobby.
Volgens die website ben ik dan weer een revolutionaire ziel.
Zou je deze uitspraak misschien willen toelichten?
Vragen die ik heb:
-
Hoe weet je dat borstvoeden t/m 7 a 8 jaar natuurlijk is, wat is precies het ijkpunt voor âde natuurâ?
-
In welk stadium van de mensheid waren we in sync met âde natuurâ. Hoe zag het geheel van de samenleving uit, in die tijd?
-
Welke niet-westerse wereld leeft er volgens jou nog wel volgens âde natuurâ?
-
Er lijkt een oordeel te zitten in je opmerking, als in: Borstvoeden t/m 7 jaar is hoe het er in âde natuurâ aan toe gaat, dus het is beter. Als je dit inderdaad bedoelde: waarom is het precies beter, in âde natuurâ?
Dit zegt meer over hoe jij naar borsten kijkt. Uiteindelijk zijn ze er om kinderen te voeden en niet voor de seks.
soms iets te erogeen
Maar de meeste dieren voeden hun jongen enkel tot het strikt noodzakelijk is, sturen ze dan in hun up de wijde wereld in, zijn blij dat ze ervan af zijn en herkennen ze later amper nog. Ben benieuwd of dit de natoer is die ze bedoelde
Deze opvoeding lijkt mij anders wel wat.
Als er in jouw dorp of wijk een AZC wordt geopend, zou je dit dan vervelend vinden of tegen protesteren?
- Ik zou het niet fijn vinden maar me er ook niet tegen verzetten
- Ik zou dit heel erg vinden en eventueel ook actie tegen voeren
- Ik zou hier geen problemen mee hebben
0 stemmers
Even mijn stem toelichten, ik ben opgegroeid met zowel een azc, als een groot complex voor statushouders, als een nachtopvang in mijn wijk (allemaal in een straal van 100 meter). De azc en de nachtopvang zorgden wel voor overlast en hebben ook wel voor een stukje negatieve invloed gehad op mijn jeugd.
Zou ik nu te horen krijgen dat in mijn huidige wijk een azc of nachtopvang zou openen, dan zou ik daar niks tegen doen, maar me wel zorgen maken. Overigens zijn er nu meerdere nachtopvangen op 1km van mân huis, maar daar merk je niks van. Het gaat voor mij om de zeer nabije omgeving (als in: het worden je buren).
Dat dit zo escaleert/de gevolgen als groot worden ervaren, komt toch ook omdat het nu allemaal in Ter Apel concentreert omdat er gewoon geen andere optie is.
Het is echt niet alsof die mensen die staan te protesteren bij een hotel zich heel veel beter zouden gedragen als ze in de bloedhitte de hele dag buiten moeten staan zonder enige zekerheid, inkomen, afleiding of uberhaupt een bed om in te slapen.
Ja, en dit is precies waarom er meer opvang locaties moeten komen. En die zullen ergens geplaatst moeten worden.
Jammer dat niet iedere inwoner van die gemeente er blij mee is maar echt, suck it up.
Zodra ze kunnen lopen toch?
Geen problemen mee, maar voor het welzijn van de vluchtelingen en alle medewerkers zou het wel fijn zijn als het beter geregeld is dan nu in Ter Apel. Zoals de mensen hierboven me ook al zeggen.
Ik ken iemand die de afgelopen tijd werkweken had van +/- 70 uren bij de COA. Niet te doen. Het liefst zou hij alle mensen die buiten moesten slapen onderdak bieden, maar dat kan niet natuurlijk. Snap sowieso niet dat mensen daar buiten moeten slapen, in de buurt waar ik woon worden mensen uit OekraĂŻne opgevangen en in die gebouwen is nog gewoon plek vrij.
OkĂ© ik stop want dit gaat een hele andere kant op. đ«