Echt zeker 3-4 keer per week i love pasta
En hoevaak eet je ongeveer rijst?
- Nooit
- Wekelijks
- Maandelijks
- Een paar keer per jaar
0 stemmers
Ik vind nog dat ik het vaak eet voor iemand die niet van rijst houd.
En iets met aardappels? Dus mashed , gekookt, gebakken telt allemaal mee behalve friet in deze poll .
- Nooit
- Wekelijks
- Maandelijks
- Een paar keer per jaar
0 stemmers
OMG WAAROM STAAT ER WEER FRIET HAHA. Fuck.
Ik kan vrijwel niks anders koken dan pasta/rijst dusja
Stel je mag de rest van je leven nog maar één van deze dingen eten, in welke vorm dan ook (pa.tat telt niet mee!), wat kies je dan?
- Aardappels
- Rijst
- Pasta
0 stemmers
het officiële, enige juiste, 100% gecertificeerde recept want daar doen ze aan in Italie
zoooo lekker
Waarom telt friet niet mee als het âin welke vorm dan ookâ is? Ik kies trouwens alsnog voor de aardappel, want die lust ik ook in andere varianten graag.
Dit is te moeilijk
Maar gelukkig is dit niet Je moet kiezen-topic, dus deze sla ik even over
Dit soort zinnen ook: Dit is het bijgewerkte recept van de echte Bolognese saus, ingediend op 17 oktober 1982 door de Bolognese delegatie van de Italiaanse Academie voor Keuken bij de Kamer van Koophandel van Bologna.
Ik waardeer de Italiaanse keuken en hun intensiteit zo erg, moet je voorstellen dat een groep Zeeuwen naar Den Haag gaat om het Echte Recept voor de Zeeuwse bolus te deponeren.
Dit is natuurlijk ook zo nep als wat (right?) maar ga nog altijd stuk om die man die op die pizza tuft
Haha nee van Italiaans eten moet men afblijven!!!
Nee courgette!
Plantaardige eieren.
Vegetarisch niet veganistisch (ik tenminste)
Ehhh room moet sowieso héél ver van carbonara verwijderd blijven!!
Ooh sorry ik zag helemaal geen spoiler op mijn scherm bijna totaal wit.
Gelukkig dan maar
Dit is de heuvel waar ik bereid ben om op te sterven. De beste spekjes zijn van de Lidl of deze van ah
Echt absoluut de lekkerste, knapperig en zout.
Het nadeel van het vega spek is dat het vet juist zoân belangrijk onderdeel van de carbonara is en vega-spekjes hebben geen vet. Ik doe het er wel mee hoor, maar het is toch nooit zo lekker als het hoort.
Ik heb nog liever een lintworm.
Ja inderdaad, ik eet ook gewoon geen carbonara meer want ik wil het niet voor minder doen. En dan wel guanciale of op zân minst pancetta.