Oohja omg hahaha ik zat al helemaal mn hoofd te breken over wat je er dan uitliet maar was even vegetarisch vergeten.
Misschien meer likes en reageren andere mensen wat sneller erop
Ik kan me voorstellen dat omdat ik veel post ik een beetje koriander ben, sommige mensen vinden het iets beter maken en voor andere mensen verpest het. Kan me goed voorstellen dat ik ook één van de meest genegeerde mensen ben door de hoeveelheid (en inhoud van) posts (de negeerfunctie bedoel ik dan).
Hoe is deze post in zijn geheel delen minder herkenbaar dan taggen of een linkje delen?
Oa mijn buurman die iedere keer als mijn vriend 5 min in de tuin staat roept âha vakantieganger!â. Mijn vriend werkt vanuit huis en maakt echt veel uren, die 5 min koffie drinken in de tuin is gewoon zijn pauze. Maar buurman is verzuurd dat hij niet thuis kan werken en doet dus maar alsof mijn vriend geen klap uitvoert ofzo.
Nou mijn broertje kan wel eens een zure misgunner zijn. Ik heb veel vrije dagen (spaar ervoor) en kan makkelijk vrij krijgen, en hij zit in een sector waar dat veel moeilijker is en elke keer als ik weer wat gepland heb krijg ik daar een cynische opmerking over.
Vriend, dat ik vaker op vakantie ga betekent niet dat jij minder kan he?
Was het misschien deze met guanciale?
Dat is wangspek dacht ik
Sommige mensen snappen het concept van thuiswerken gewoon niet. Mijn oma bijvoorbeeld wil telkens op bezoek komen op mijn moedersâ thuiswerkdag, en is altijd beledigd als mijn moeder dan niet even lekker kan kletsen. De conversatie gaat altijd als volgt: âma, ik ben aan het werk hĂ©â - âheb je nu echt geen tijd voor mij? je bent toch thuis?â
Hoe spaar je voor vrije dagen, door overuren te maken? Of anders?
Ik maak overuren!
Oh ja zo irritant is dat!
Ik vind het ook zo irritant dat sommige mensen thuiswerken nog steeds minder goed vinden dan op kantoor werken. Mijn moeder denkt volgensmij oprecht dat ik de hele dag in mân bed lig als ik thuis werk ofzo. Continu commentaar leveren als ik de hele week thuis ben. âVroeger werkte niemand thuis hoor, dan ging je gewoon 40 uur naar kantoor. Maar ja, deze generatie weet niet meer wat dat is hĂš.â
Ik dronk gewoon Red Bull of Euroshopper energydrink net als elk zichzelf respecterende middelbare scholier. Plus pakje chocomel in de middag die mn vader elke dag voor me klaarzette.
Haha zo schattig Echt zin in ijskoude chocomel nu.
Ik heb in 4 havo koffie âlerenâ drinken omdat we met school naar Aken gingen en daar zat een Starbucks. En ik moest en zou daar persĂ© een caramel macchiato drinken. Want iedereen deed dat. Dus toen heb ik twee weken lang geoefend met koffie drinken. Echt gĂȘnant als ik er nu aan terug denk eigenlijk.
En hoe oefende je dat? Door iedere dag koffie te drinken?
Volgens mij bestond red bull nog niet eens toen ik op de middelbare school zat
Ik dronk altijd 3es cola of sinas
Oh het bestond wel leer ik van de Wikipedia, zo oud ben ik nou ook weer niet maar ik kende het iig niet in die tijd
Ja eerst heel veel melk en suiker erin. En dat steeds een beetje afbouwen en inderdaad elke dag twee keer een kopje koffie drinken.
Ik zat op de basisschool al aan de frape.
Telt een bacardi breezer als een glas alcohol?
Edit: ah zie je reactie net!