Stel je persoonlijke vraag #37

Hoe raad je het???

6 likes

Tijdens een slaapfeest bij mijn mentor in de tuin aan het einde van het tweede jaar. Kwam mijn mentor aan met een tas vol met breezer/bier voor bij het kampvuur. Waren allemaal 13/14/15

2 likes

Heh een slaapfeestje bij je mentor? Die dan ook nog eens alcohol uitdeelde aan een stel kinderen?

15 likes

Toen ik 4 jaar oud was zaten m’n ouders te borrelen met hun campingvrienden. Ik heb mij toen “teruggetrokken” met de fles rode wijn. Mijn ouders hadden het pas door nadat ik een uur later van de campingglijbaan ging en vol op m’n gezicht terecht kwam.

Er zijn ook foto’s van mij als 2-jarige en het bierglas van m’n vader aan m’n mond. Waren andere tijden zeggen m’n ouders dan.

27 likes

Het waren andere tijden

8 likes

Ik googelde op breezer slet en werd niet teleurgesteld. :face_with_spiral_eyes::laughing:

Edit : uiteraard kwam Fok.nl ook meteen voorbij.

7 likes

Kwam Roxy van egf tevoorschijn?

4 likes

Mijn moeded had een aardbeien slagroom likeur toen ik 5 was. Ik moest en zou dat proberen want die fles zag er zo goed uit. Ik krewg een mini slokje. Nou heb me nog nooit zo bedrogen gevoelt als toen.

Nu zou ik t wel weer eens willen proberen eigk.

Denk jij dat de jeugdperiode van kinderen/tieners meer veranderd is tussen de tijd dat je ouders jong waren en dat jij jong was, of tussen dat jij jong was en nu

• tussen mijn ouders en mij
  • tussen mij en nu
  • ik ben net droog achter de oren en kan deze vraag dus niet beantwoorden.

0 stemmers

2 likes

Dan was het feest echt compleet hè :laughing::laughing::laughing:

2 likes

Ik vind internet een heel groot verschil, en ik heb ook het idee dat er vroeger bijvoorbeeld al jonger meer gedronken werd (al gebeurt dat natuurlijk nog steeds wel, maar ik heb het idee dat het minder normaal is).
En ik heb het idee dat het nu veel normaler is om lgbtqia+ te zijn, dat er veel meer diversiteit is/wordt nagestreefd op veel vlakken.

4 likes

Ja het was een super grote tuin met beetje op het platteland. Iedereen had een tentje mee of bij elkaar. Was totaal niet raar juist super gezellig.

En waren andere tijden werd gewoon breezer gedronken. Weet dat mijn ouders ook wel licht alcoholische dranken voor ons kocht. Hun hadden liever dat ik thuis wat dronk dan op de straat.

3 likes

Ik mis de tijd van al die gore drankjes

Pasoa jus, boswandeling, blue curacao, safari en al die andere zoete troep
En dan alles tegelijk natuurlijk. Kotsen :face_vomiting:

24 likes

Blue Curaçao met 7-up en dan een gore blauwe bek hebben einde avond.

5 likes

Hahahaha ja dat geluid :laughing:

1 like

En mocht je maar een uurtje omdat anders de lijn bezet was en de telefoon rekening te hoog werd.

7 likes

Ik heb deze ervaring met advocaat. Ziet er zo lekker romig uit, als een soort vla. Is het niet.

5 likes

Pisang Ambon niet te vergeten!

4 likes

En coebergh bessen jenever was ook een periode ergens rond 2003.
Eigenlijk was dat volgens mij best wel lekker??! Ik ga het weer eens kopen🥲

8 likes

Hugo niet te vergeten. Maar het was echt allemaal zo vies, veel te zoet.

2 likes