Stel je persoonlijke vraag #37

Ik bedoel ‘jeugd’ in dit geval dus ook als ‘een periode in iemands leven’, niet jeugd als in een groep jongeren, en daarmee bedoel ik dus inderdaad ook de omgeving. Ik denk dat een jongere inderdaad een jongere blijft, dat wat je allemaal meemaakt als je jong bent in verschillende tijden wel anders is.

edit: en wat voor mij denk ik een heel groot verschil maakt, is dat je nu via internet (bv op youtube of fora) veel sneller mensen ziet/vindt die op jou lijken of die op een andere manier leven en misschien een andere mening hebben dan je ouders/klasgenoten/mensen die bij je in de buurt wonen.

5 likes

Maar kennen jullie dan ook de voorloper van Breezer, Woodys. Want vokgens mij kwam Breezer echt daarna. Of was het nog niet doorgedrongen in de Achterhoek in de jaren 90.
Woody’s

En een muntje was hoeveel gulden?

Ik berekende van het weekend op een festival dat ik 12,5 gulden betaalde voor een flesje water :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

4 likes

Wauw ja ik herinner me ook een slaapfeestje toen ik in de brugklas zat dus ik zal waarschijnlijk 13 jaar geweest zijn en de pa van de vriendin waar we sliepen had breezers voor ons meegenomen uit de supermarkt. Dat was mijn eerste ervaring met alcohol volgens mij haha.

2 likes

Ja ik moet eerst weer een paar maandjes wachten tot ik coebergh mag drinken :nerd_face::nerd_face:

Daarna gaan we samen weer @Annie

1 like

Ik dacht dat het samenviel/elkaar snel op volgde, maar misschien heb ik het ook wel niet goed onthouden hoor.

6 likes

Pfff vroeger kon je gewoon de hele dag flesjes vullen

2 likes

Dit vind ik nog steeds lekker, hmm Coebergh met cola. Maarja ik drink sowieso nog als een 16-jarige, hoe zoeter hoe beter en o wee als ik de alcohol proef

4 likes

Ja dat spreekt voor zich natuurlijk

1 like

Dat doe ik nog steeds hoor. Ga echt niet meerdere keren zo belachelijk veel voor water betalen :sob:

@Sax muntje kostte 2,50 gulden. Kon voor 25 gulden een avondje uit, want voor 22.00u was het gratis entree :money_mouth_face:

Ik heb afgelopen weekend 4,50 euro voor een wijntje betaald, dus zit je ook op 10 gulden ofzo haha maar terugrekenen naar de gulden doe ik echt nooit

2 likes

Lekker viben.EXE downloaden.

:joy::joy:

1 like

Ja doe ik ook nog steeds hoor @DonnieDarko!

4 likes

Smirnoff ice nog niet voorbij zien komen!

@grace en ook dat Amsterdam heel erg veranderd is als ik mijn studieperiode vergelijk met die van mijn ouders. Die stonden een beetje te kijken van hoeveel minder vrij en rijk het nu is. Kan het ff niet lekker onder woorden brengen, maar veryupt dekt de lading denk ik

6 likes

En Bacardi Raz :poop:

9 likes

Ja dat heb ik pas later gedronken denk ik! Ik ging met uitgaan altijd voor het allergoedkoopste (bier/wijn) of wat we gratis als welkomstdrankje kregen

2 likes

Beetje tongen met de barman en je had helemaal een goedkope avond :no_mouth:

8 likes

Kinderlines
Kindernet
Hyves
Cu2
Myspace
Vampirefreaks
Sugababes

Amai, dat waren tijden :dancingbanana:

24 likes

Ja Hugo was veel later idd! Toen ik 16 was dronk iedereen nog tonino met ijs. En blauwe WKD :joy:

Bacardi Razz is nog steeds mn favo. Wel met cola light, geen seven up oid.

3 likes

Er was wel een soort Hugo maar heette anders, ik kan er alleen echt niet opkomen :rage:

1 like

Canei? :nerd_face:

26 likes