Stel je persoonlijke vraag #37

Met een golden retriever ben je altijd geliefd. Serieus, ik was de eerste maand een emotioneel wrak, omdat ik overladen werd met kusjes en knuffels.

11 likes

Ja daar heb je eigenlijk ook wel gelijk in!

1 like

@Evenveel @iloveblush @tessel en @monkeyslut waarom is jullie zomer geweldig? Love positieve verhalen

5 likes

Ik denk dat de maatschappij tussen onze ouders en ons meer is veranderd. Maar dat hoe kinderen/tieners zich gedragen tussen ons en nu het meest is veranderd.

Ohh dit was mijn eerste keer kotsen van de drank. Jaar 16, oud en nieuw met familie thuis :sweat_smile:. Ja dat waren andere tijden inderdaad.

1 like

Hahaha zelfs alleen maar afrijden was om Nederland in mijn tijd iets van 180 euro.

2 likes

Ik vind dit echt zo raar, kan me gewoon niet voorstellen dat het veilig is om te leren autorijden van iemand die het zelf ook weer gewoon van iemand anders heeft geleerd. Het verkeer kan zĂł gevaarlijk zijn, hoe kan je iemand in een moordmachine de weg op laten zonder instructeur met kwalificaties die zo nodig kan ingrijpen :hushed:

24 likes

Ik had een groot succes op werk en dit is de eerste zomer in ons nieuwe huis, die we vooral gekocht hebben voor de grote tuin. De vorige bewoners hadden allemaal zomerfruit gepland dus dat is genieten en verder is het ook heerlijk, chillen in de tuin met de kippen.

30 likes

Ik ben eigenlijk al de hele zomer in wisselende mate ziek en heb daardoor veel dingen waar ik me op verheugd had moeten cancellen en ik ben echt boos erover. Plus m’n klachten werden weer erger met de hitte dus hoop echt dat die niet meer terugkomt.

Ah dat klinkt echt goed! Waar ben je op vakantie geweest?

2 likes

ja klopt, ik heb zelf een paar lessen als start gehad, dan met mijn vader een tijd gereden en stelselmatig meer lessen gaan nemen omdat ik mijn examen vijf keer moest doen :skull:
als je twee keer niet slaagt moet je verplicht 6 uur volgen bij de rijschool

wat ik nog het meest vage vond is dat als je 20uur les hebt gehad en de rijschool document ondertekent je gewoon alleen op de weg mag met een L

2 likes

Vind alles gewoon leuk de afgelopen maanden. :smiling_face_with_three_hearts: Zit zo goed in m’n vel, heb een fijne groep mensen om me heen, weet door de pandemie heel goed welke dingen ik totaaaaal niet heb gemist (bijv festivals) en doe dat dus ook niet meer maar weet ook heel goed wat ik wel leuk vind en doe dat juist wĂ©l heel veel. Avonden zwemmen, uren buiten tafelen, liters wijn drinken en feestjes tot een normaal tijdstip. Ben op een heerlijke vakantie geweest en ga over twee weken nog een keer. Heb thuis geen ‘buiten’ maar een tijdje op een enorm fijn huis gepast met een tuin (Ă©n een bad) dus dat was super. Heb daar avonden achter elkaar in m’n eentje gechilled, gekookt en boeken uitgelezen terwijl ik daar thuis nooit de rust voor kan vinden. En ik houd gewoon enorm van dit mooie weer, word echt intens gelukkig als de zon schijnt. Het was en is gewoon zo’n fijne zomer, wil dit gevoel echt forever vasthouden :heart::heart::heart::heart:

40 likes

Bakje of hoorntje?

• Bakje
  • Hoorntje

0 stemmers

3 likes

En ja, ik eet hem zelfs op :wink:

8 likes

Lijkt me vooral onhandig met kind erbij (kind die steeds naar de wc moet, opeens gaat jammeren, koud krijgt etc.). En wat als er opeens de pleuris uitbreekt en hem/haar wat overkomt?
Oh en wat als het later niet met me eens is? Het heeft zelf nog niet zijn/haar mening gevormd en nu dwing ik het om voor mijn idealen te demonstreren. Dat vind ik geen prettig idee. Hoe goed ik mijn idealen misschien ook mag vinden

Vind ik toch wat anders dan dat mijn kind een klap op zijn hoofd bijvoorbeeld krijgt.

Ik vind dat je je kinderen mee kan nemen (vooropgesteld dat het veilig is) maar alleen als je demonstreert voor een doel dat in het belang van kinderen is, zoals klimaat, LHBTIQ-rechten, anti-racisme. Mensen die tegen een AZC demonstreren of bijvoorbeeld tegen abortus zullen natuurlijk ook zeggen dat dat in het belang van hun kinderen is maar persoonlijk vind ik dat een kulreden en erg vergezocht.

7 likes

Oh ik snap dat het 9 van de 10 keer goed gaat, maar de kans is er altijd dat het verkeerd kan gaan en als het dan escaleert wil ik dat echt niet op mijn geweten hebben. Dan ga ik maar van het slechtste uit en ga ik liever alleen

2 likes

Gelukkig voor mijn ouders betaalde ik het zelf, ondanks niet roken en drinken.
Ik heb 13 keer afgereden :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik ken wel mensen waarvan de baby in de draagzak door een politieknuppel geraakt is (bij een legale, vreedzame demonstratie). Dus ik snap wel dat mensen er wat terughoudend mee zijn, zie er verder geen problemen mee als het veilig is, maar het kan soms toch snel of onverwacht om slaan, de politie is niet altijd te vertrouwen.

3 likes

Drink je wel eens aardbeienthee?

• Ja altijd als ik thee drink
  • Soms/af en toe/wel eens
  • Nooit

0 stemmers

1 like