Vind alles gewoon leuk de afgelopen maanden. Zit zo goed in m’n vel, heb een fijne groep mensen om me heen, weet door de pandemie heel goed welke dingen ik totaaaaal niet heb gemist (bijv festivals) en doe dat dus ook niet meer maar weet ook heel goed wat ik wel leuk vind en doe dat juist wél heel veel. Avonden zwemmen, uren buiten tafelen, liters wijn drinken en feestjes tot een normaal tijdstip. Ben op een heerlijke vakantie geweest en ga over twee weken nog een keer. Heb thuis geen ‘buiten’ maar een tijdje op een enorm fijn huis gepast met een tuin (én een bad) dus dat was super. Heb daar avonden achter elkaar in m’n eentje gechilled, gekookt en boeken uitgelezen terwijl ik daar thuis nooit de rust voor kan vinden. En ik houd gewoon enorm van dit mooie weer, word echt intens gelukkig als de zon schijnt. Het was en is gewoon zo’n fijne zomer, wil dit gevoel echt forever vasthouden
Bakje of hoorntje?
- Bakje
- Hoorntje
0 stemmers
En ja, ik eet hem zelfs op
Lijkt me vooral onhandig met kind erbij (kind die steeds naar de wc moet, opeens gaat jammeren, koud krijgt etc.). En wat als er opeens de pleuris uitbreekt en hem/haar wat overkomt?
Oh en wat als het later niet met me eens is? Het heeft zelf nog niet zijn/haar mening gevormd en nu dwing ik het om voor mijn idealen te demonstreren. Dat vind ik geen prettig idee. Hoe goed ik mijn idealen misschien ook mag vinden
Vind ik toch wat anders dan dat mijn kind een klap op zijn hoofd bijvoorbeeld krijgt.
Ik vind dat je je kinderen mee kan nemen (vooropgesteld dat het veilig is) maar alleen als je demonstreert voor een doel dat in het belang van kinderen is, zoals klimaat, LHBTIQ-rechten, anti-racisme. Mensen die tegen een AZC demonstreren of bijvoorbeeld tegen abortus zullen natuurlijk ook zeggen dat dat in het belang van hun kinderen is maar persoonlijk vind ik dat een kulreden en erg vergezocht.
Oh ik snap dat het 9 van de 10 keer goed gaat, maar de kans is er altijd dat het verkeerd kan gaan en als het dan escaleert wil ik dat echt niet op mijn geweten hebben. Dan ga ik maar van het slechtste uit en ga ik liever alleen
Gelukkig voor mijn ouders betaalde ik het zelf, ondanks niet roken en drinken.
Ik heb 13 keer afgereden
Ik ken wel mensen waarvan de baby in de draagzak door een politieknuppel geraakt is (bij een legale, vreedzame demonstratie). Dus ik snap wel dat mensen er wat terughoudend mee zijn, zie er verder geen problemen mee als het veilig is, maar het kan soms toch snel of onverwacht om slaan, de politie is niet altijd te vertrouwen.
Drink je wel eens aardbeienthee?
- Ja altijd als ik thee drink
- Soms/af en toe/wel eens
- Nooit
0 stemmers
die mensen denken net hetzelfde over jou als je met kind voor BLM of pride gaat protesteren dus uiteindelijk maakt het niet uit
nou dat vind ik niet, je stelt jouw eigen vooroordeel over hen als mensen die hun kinderen gebruiken gelijk met de ideologie waarvoor ze dat gebruiken wat niet hetzelfde is. Zij zullen het niet zien als gebruik maken van kinderen voor dit net zoals hier al anderen aangaven dat ze het wel ok vinden vaar naar hun mening correcte posities maar niet voor posities waar ze het niet mee eens zijn.
ik zou zelf nooit mijn kinderen betrekken bij een daadwerkelijk protest denk ik, maar ik heb ook geen kinderen dus ik kan makkelijk lullen.
Ja helemaal mee eens hoor. Ik vind het lastig inschatten want ik heb geen kinderen, maar denk dat ik dezelfde afweging zou maken als jij. Je kan je kinderen inderdaad gewoon niet voor alles beschermen en het verkeer is sowieso vele malen gevaarlijker. Maar ik kan er dus ook wel in komen dat mensen het eng vinden en niet doen.
Ben jij iemand of ken jij iemand die dit weekend op Lowlands is?
- Ja, ik ga zelf
- Ja, ik ken mensen die gaan
- Nee, beiden niet
0 stemmers
Ja toen was het raak!
Na 5 keer stop je niet meer natuurlijk ik ben op een gegeven moment ook gestopt met kijken hoeveel geld ik eraan kwijt was.
Ik schaam me aan de ene kant dood maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer een mooi verhaal omdat ik idd heb doorgezet. Denk daar nog wel eens aan als iets anders me niet meteen lukt.
Kon ik ze maar vergeten. Soms komen ze opeens naar boven als je probeert te slapen, of als je random ergens op een ongemakkelijk feestje staat. Brrr, krijg er nog rillingen van.
Dat wel, maar ik heb echt weinig herinneringen verder uit m’n jeugd. Eigenlijk vooral blunders, ongemakkelijke momenten en momenten dat ik me gepest voelde of echt rot voelde. En sommige hele specifieke details die dan ineens in m’n hoofd zitten als ik probeer te slapen.
Doe je thuis je schoenen uit?
- Vrijwel altijd
- Vaker wel dan niet
- Vaker niet dan wel
- Vrijwel nooit
0 stemmers
Wat gebruik jij op dit moment?
- Shampoo uit een fles
- Shampoo bar
- Anders
- Ik was mijn haar nooit
0 stemmers
Shampoo uit een pot. Big van Lush.
Hoor jij wel eens een uil vanuit je huis?
- Ja, wel eens
- Ooit wel eens gehoord
- Nee nooit
0 stemmers
Ik hoor dus sinds ongeveer een halfuur een uil vanaf heel dichtbij oehoe-en, klinkt echt onheilspellend