Zet jij op vrije dagen een wekker?
- Over het algemeen wel
- Over het algemeen niet
0 stemmers
Zet jij op vrije dagen een wekker?
0 stemmers
Nee hoor, toch wel max 07:30 wakker uit mezelf
Naast altijd schoenen uit doen we thuis meestal gelijk âbuitenklerenâ uit en thuiskleding (gwn chillkleding) aan.
Ik ga ook liever niet met mn buitenkleding op mn bed liggen haha voelt niet fris, slaat vast nergens op maar toch.
Haha same!
Ja voor dutjes tussen de middag.
Mijn wekker heet Charlie. Mn 12 jarige hond die wil eten en plassen om 6 uur.
0 stemmers
0 stemmers
Ik vergeet meestal mijn dromen en anders zijn ze super vreemd dat niet te googelen is.
Ik droomde namelijk een keer dat ik cricket speelde in een winkel die alleen cassettes en videobanden verkocht. En de winkel had een groene tapijten vloer.
Nou leg die maar eens even uit
Ja eens! Ik had een tijdje terug wel heel specifieke dromen, en misschien geloofde ik daarbij wat ik wilde geloven maar so be it het hielp me. En die droom kwam vaker terug maar dan net in andere vorm (de dieren hadden ander gedrag en kleuren). En het klopte wel echt met wat er toen bij mezelf gaande was icm de uitleg over wat het âzegtâ. Maar ja zoals ik al zei, mss zocht ik wel gewoon positieve bevestiging en was dat destijds mân enige houvast
En wat als je droomt dat je seks hebt met lil kleine en je benen daarna wegzakken door de vloer van de bioscoop?
Ik heb door medicatie zulke intense dromen en soms weet ik echt even niet of het echt is gebeurd of dat het een droom was, ik kende dat helemaal niet. Vermoeiend wel haha.
Ik hoorde laatst een podcast over lucide dromen en dat klinkt echt zo vet. Kan iemand van jullie dat?
ja ik heb dit een tijdje geoefend door in het dagelijks leven op allerlei willekeurige momenten naar mn handen te kijken en dan in mijn hoofd de vraag te stellen âdroom ik dit of droom ik dit niet?â
na een tijdje deed ik dat dan ook in mijn droom en wist ik dat ik droomde. ik dacht dat ik dan gelijk alles zou kunnen maar dat viel tegen haha, ik wilde heel graag vliegen maar dat heb ik toen een tijdlang moeten oefenen. maar wel cool om te kunnen! voelt als inception mastermind trickery
Mn mens van 1 gaat gelukkig pas rond 7:30, die kan ik hebben.
Heb je wel eens een slaapverlamming gehad?
0 stemmers
Ohja laatst een keer. Echt freaky, maar ik bedacht me tijdens die verlamming dat ik ooit op t forum had gelezen dat iemand het heel vaak had (weet niet meer wie) en die zei dat je dat gewoon moet accepteren en beseffen dat het maar even is. En toen was t vrij vlot over en kon ik wakker worden.
Niet meer, maar ik ben pas iets meer dan 1,5 maand bezig bij een nieuwe baan dus het kan ook komen omdat het nog zo nieuw is haha. Bij mân vorige baan zag ik er wel enorm tegenop.
Ja ik kan dit heel goed. Niet zelf geoefend, het kon gewoon opeens. Heb nu vaak als ik iets naars droom, bijvoorbeeld dat ik wordt achtervolgd of iets en ik moet wegrennen maar die ander is sneller. Dat ik in mijn droom denk: hey dit is gewoon een droom, ik kan het zelf gewoon veranderen. Dus dan spoel ik een stukje terug en ren ik opeens harder. Of als je droomt dat je naakt bent ergens oid, dan denk ik âoh maar dan doe ik toch gewoon kleren aan, ik bepaal mn eigen droomâ en dan kleed ik me aan. Zulke dingen. En vaak heb ik ook dat als het naar is dat ik denk in mn droom: je droomt gewoon, wakker worden dan. Haha
Er is echt geen beter gevoel in de wereld dan de opluchting dat iets maar een droom is, en dan toch verder dromen in die wetenschap.
Ik kan alleen niet sturen verder. Gaaf en bijzonder dat jij dat zonder oefenen kunt!
Ik was net thee aan het zetten en ben benieuwd hoe andere mensen het doen. Doen jullie eerst water in je kopje of eerst het theezakje?
0 stemmers
ja precies zo kan ik het ook! ook nooit geoefend ofzo, ik kan het âgewoonâ. vorige week droomde ik dat ik ontslagen werd en dat mân leidinggevende tegen me aan het schreeuwen was en toen dacht ik ook oke dit is een droom, laat maar gaan. en dan is het ook gelijk klaar en begint er een andere droom ofzo? heel chill