die mensen denken net hetzelfde over jou als je met kind voor BLM of pride gaat protesteren dus uiteindelijk maakt het niet uit
nou dat vind ik niet, je stelt jouw eigen vooroordeel over hen als mensen die hun kinderen gebruiken gelijk met de ideologie waarvoor ze dat gebruiken wat niet hetzelfde is. Zij zullen het niet zien als gebruik maken van kinderen voor dit net zoals hier al anderen aangaven dat ze het wel ok vinden vaar naar hun mening correcte posities maar niet voor posities waar ze het niet mee eens zijn.
ik zou zelf nooit mijn kinderen betrekken bij een daadwerkelijk protest denk ik, maar ik heb ook geen kinderen dus ik kan makkelijk lullen.
Ja helemaal mee eens hoor. Ik vind het lastig inschatten want ik heb geen kinderen, maar denk dat ik dezelfde afweging zou maken als jij. Je kan je kinderen inderdaad gewoon niet voor alles beschermen en het verkeer is sowieso vele malen gevaarlijker. Maar ik kan er dus ook wel in komen dat mensen het eng vinden en niet doen.
Ben jij iemand of ken jij iemand die dit weekend op Lowlands is?
- Ja, ik ga zelf
- Ja, ik ken mensen die gaan
- Nee, beiden niet
0 stemmers
Ja toen was het raak!
Na 5 keer stop je niet meer natuurlijk ik ben op een gegeven moment ook gestopt met kijken hoeveel geld ik eraan kwijt was.
Ik schaam me aan de ene kant dood maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer een mooi verhaal omdat ik idd heb doorgezet. Denk daar nog wel eens aan als iets anders me niet meteen lukt.
Kon ik ze maar vergeten. Soms komen ze opeens naar boven als je probeert te slapen, of als je random ergens op een ongemakkelijk feestje staat. Brrr, krijg er nog rillingen van.
Dat wel, maar ik heb echt weinig herinneringen verder uit mān jeugd. Eigenlijk vooral blunders, ongemakkelijke momenten en momenten dat ik me gepest voelde of echt rot voelde. En sommige hele specifieke details die dan ineens in mān hoofd zitten als ik probeer te slapen.
Doe je thuis je schoenen uit?
- Vrijwel altijd
- Vaker wel dan niet
- Vaker niet dan wel
- Vrijwel nooit
0 stemmers
Wat gebruik jij op dit moment?
- Shampoo uit een fles
- Shampoo bar
- Anders
- Ik was mijn haar nooit
0 stemmers
Shampoo uit een pot. Big van Lush.
Hoor jij wel eens een uil vanuit je huis?
- Ja, wel eens
- Ooit wel eens gehoord
- Nee nooit
0 stemmers
Ik hoor dus sinds ongeveer een halfuur een uil vanaf heel dichtbij oehoe-en, klinkt echt onheilspellend
Zet jij op vrije dagen een wekker?
- Over het algemeen wel
- Over het algemeen niet
0 stemmers
Nee hoor, toch wel max 07:30 wakker uit mezelf
Naast altijd schoenen uit doen we thuis meestal gelijk ābuitenklerenā uit en thuiskleding (gwn chillkleding) aan.
Ik ga ook liever niet met mn buitenkleding op mn bed liggen haha voelt niet fris, slaat vast nergens op maar toch.
Haha same!
Ja voor dutjes tussen de middag.
Mijn wekker heet Charlie. Mn 12 jarige hond die wil eten en plassen om 6 uur.
- Ja, vaak
- Soms
- Nee, nooit
0 stemmers
- Gewoon ja
- Soms (vooral als het antwoord je wel bevalt bv.)
- Nee, meestal niet
0 stemmers
Ik vergeet meestal mijn dromen en anders zijn ze super vreemd dat niet te googelen is.
Ik droomde namelijk een keer dat ik cricket speelde in een winkel die alleen cassettes en videobanden verkocht. En de winkel had een groene tapijten vloer.
Nou leg die maar eens even uit
Ja eens! Ik had een tijdje terug wel heel specifieke dromen, en misschien geloofde ik daarbij wat ik wilde geloven maar so be it het hielp me. En die droom kwam vaker terug maar dan net in andere vorm (de dieren hadden ander gedrag en kleuren). En het klopte wel echt met wat er toen bij mezelf gaande was icm de uitleg over wat het āzegtā. Maar ja zoals ik al zei, mss zocht ik wel gewoon positieve bevestiging en was dat destijds mān enige houvast
En wat als je droomt dat je seks hebt met lil kleine en je benen daarna wegzakken door de vloer van de bioscoop?