Stel je persoonlijke vraag #37

Ik droomde onlangs dat een klasgenoot overleden was en toen wakker werd kon ik niet uitmaken of het echt was of niet dus begon te huilen (gelukkig was ik bij een date en hij kon me troosten, z’n hondje ook haha) en stuurde een bericht om te zien of diegene oké was. Gelukkig was dat ook zo, maar geen fijne manier om wakker te worden :smiling_face_with_tear:

O nee dat is heel akelig inderdaad! Bizar hè dat je dan echt verward bent en niet weet of het echt was of niet

2 likes

Ik zag net dat Tina dag gewoon nog steeds bestaat.

Ben jij wel eens naar Tina dag geweest?

• Ja
  • Nee
  • Wat is dat

0 stemmers

Wat was dat slecht zeg, wij waren ook denk ik te jong want we waren volgens mij hoogstens 10. We kregen allemaal pakketjes mee voor menstruatie enzo en er liepen allemaal hele dronken mannelijke studenten rond.

Ik had dit ook toen ik een SSRI gebruikte, had toen ook best beangstigende dromen die levensecht voelden

3 likes

Als ik eerst het theezakje erin doe dan flikkert dat labeltje er altijd in. Ik zal wel iets te gulzig inschenken.

8 likes

Ja eng he? Ik voel me na zo’n nacht ook echt niet uitgerust

3 likes

Als je aan het lopen en er is geen speciaal looppad, loop je dan:

• Aan de linkerkant van de weg (tegen de richting in)
  • Aan de rechterkant van de weg (met de richting mee)

0 stemmers

3 likes

Ik heb ooit geleerd dat je tegen de richting in moet lopen, zodat je het verkeer aan ziet komen. Maar volgens mij is die regel tegenwoordig veranderd?

7 likes

Nou daarom stelde ik deze vraag ook, want ik heb dat ook altijd geleerd, maar kom dan elke keer mensen tegen die dan met de richting mee lopen en dan volgt er weer zo’n ‘wie gaat er aan de kant situatie’ :sweat_smile:

Oh bij was het dus echt fantastisch juist. Ik ben er van m’n 12e tot 16e elk jaar geweest en toen was het altijd superleuk en goed georganiseerd ook.

3 likes

Lust jij hüttenkäse?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Kom ik na de poll deze post tegen @Soy.peor :cry:

Openen op eigen risico

11 likes

Wat Kies Jij?

Allebei niet is zeker geen optie?

4 likes

Met hutte kase :sob::sob::sob::sob:
Wat is er mis met yogurt.

2 likes

Ik ga dit maken volgende week. Echt een top idee

4 likes

Same! Bij mijn vorige baan had ik echt vaak buikpijn en maagpijn van de stress. Na een lang weekend of vakantie kon ik letterlijk wel janken dat ik weer moest gaan werken. Nog 0,0 spijt dat ik daar na 10 jaar ontslag heb genomen!

5 likes

Ja wij waren met zn 4en toen, 1 was heel ziek, maar haar moeder liet haar toch meegaan. Gelukkig woonden wij destijds wel vlakbij duinrell. Maar heel lang bij de ehbo post elke keer gestaan en sowieso lange wachtrijen. Ik denk dat het voor 10 jarigen gewoon echt nog wat te jong is. Maar 16? Misschien komt dit lullig over maar was je dan juist niet veel ouder daar? Sowieso ben ik vaak in duinrell geweest dus wist de weg verder weg maar dat vriendinnetje heeft vanaf het begin tot eind en in het tikibad alles ondergekotst. Dus wilde echt nooit meer naar tina dag

2 likes

Als iemand je vraagt, hoevaak in je leven ben je verhuisd? Dat mag dus ook binnen een stad zijn natuurlijk etc.
Weet je dat dan direct?

• Ja
  • Nee geen idee

0 stemmers

1 like

Misschien als je iets rustiger schenkt ‘ie gewoon valt ipv flikkert en dan nog iets rustiger dan gaat het goed :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ps vasthouden helpt

2 likes

Ja ik heb het andersom haha, ik moet echt graven in mn geheugen of een lijstje misschien in mn telefoon maken. Want zo uit mn hoofd pff geen idee.

2 likes