Stel je persoonlijke vraag #37

Lust jij hüttenkäse?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Kom ik na de poll deze post tegen @Soy.peor :cry:

Openen op eigen risico

11 likes

Wat Kies Jij?

Allebei niet is zeker geen optie?

4 likes

Met hutte kase :sob::sob::sob::sob:
Wat is er mis met yogurt.

2 likes

Ik ga dit maken volgende week. Echt een top idee

4 likes

Same! Bij mijn vorige baan had ik echt vaak buikpijn en maagpijn van de stress. Na een lang weekend of vakantie kon ik letterlijk wel janken dat ik weer moest gaan werken. Nog 0,0 spijt dat ik daar na 10 jaar ontslag heb genomen!

5 likes

Ja wij waren met zn 4en toen, 1 was heel ziek, maar haar moeder liet haar toch meegaan. Gelukkig woonden wij destijds wel vlakbij duinrell. Maar heel lang bij de ehbo post elke keer gestaan en sowieso lange wachtrijen. Ik denk dat het voor 10 jarigen gewoon echt nog wat te jong is. Maar 16? Misschien komt dit lullig over maar was je dan juist niet veel ouder daar? Sowieso ben ik vaak in duinrell geweest dus wist de weg verder weg maar dat vriendinnetje heeft vanaf het begin tot eind en in het tikibad alles ondergekotst. Dus wilde echt nooit meer naar tina dag

2 likes

Als iemand je vraagt, hoevaak in je leven ben je verhuisd? Dat mag dus ook binnen een stad zijn natuurlijk etc.
Weet je dat dan direct?

• Ja
  • Nee geen idee

0 stemmers

1 like

Misschien als je iets rustiger schenkt ‘ie gewoon valt ipv flikkert en dan nog iets rustiger dan gaat het goed :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ps vasthouden helpt

2 likes

Ja ik heb het andersom haha, ik moet echt graven in mn geheugen of een lijstje misschien in mn telefoon maken. Want zo uit mn hoofd pff geen idee.

2 likes

Nee klopt idd, maar ik moest het dus wel voor een bepaalde intake beantwoorden. Niks ernstigs ofzo, maar ik had geen flauw idee.

2 likes

Ja de laatste keer dat ik er was, was ik wel echt aan de oude kant inderdaad. Maar toen was ik er met m’n (jongere) nichtje en zusje die niet alleen mochten dus vandaar. Maar toen vond ik ook alleen de optredens nog leuk en de rest niet meer.

10 is inderdaad wel wat jong idd. Denk dat 12 - 14 de perfecte leeftijd zou zijn ervoor.

2 likes

Gatverdamme, vind het zo’n brokkelige zuur in goor water liggende kaas. Nee ga weg

Ook een youtubeaanrader kanaal om te volgen btw!

3 likes

Eet jij dagelijks kaas?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Eet jij wekelijks kaas?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben jij iemand die nooit kaas eet? Dit is anoniem

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Ik haat het trouwens dat iedereen zegt ‘qoedah cheese’. Jonge!

1 like

Kaasfobie intensifies :cry:

1 like

Als kind was ik echt fan van kaas, tot ik op een dag een shitload aan kaas had gegeten en alles vervolgens in de speeltuin heb uitgekotst. Sindsdien lust ik geen kaas meer. Nu ben ik het weer langzaam aan het leren eten, maar vooral gesmolten op tosti, pizza, parmezaanse kaas op pasta enz. Ik word nog steeds wel misselijk als ik mensen zo’n tering droog broodje met een plak kaas naar binnen zie werken of kaasblokjes zie eten ofzo :sob: trauma

3 likes

Hebben jouw genitaliën weleens de zon gezien?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Nav het Instagramaccount van een gare gast met vele heuvels waaronder deze.
(nudisten vind ik niet gaar, deze man wel).

Naar de sauna gaan op een zonnige dag en lekker naakt zonnen tussendoor!

13 likes

Lijkt me heerlijk! Ik zou me na 32 jaar binnenblijven wel enorm goed moeten insmeren denk ik, pas is m’n buik ook al enorm verbrand en die ziet vaker de zon.

1 like