Stel je persoonlijke vraag #37

Nee klopt idd, maar ik moest het dus wel voor een bepaalde intake beantwoorden. Niks ernstigs ofzo, maar ik had geen flauw idee.

2 likes

Ja de laatste keer dat ik er was, was ik wel echt aan de oude kant inderdaad. Maar toen was ik er met m’n (jongere) nichtje en zusje die niet alleen mochten dus vandaar. Maar toen vond ik ook alleen de optredens nog leuk en de rest niet meer.

10 is inderdaad wel wat jong idd. Denk dat 12 - 14 de perfecte leeftijd zou zijn ervoor.

2 likes

Gatverdamme, vind het zo’n brokkelige zuur in goor water liggende kaas. Nee ga weg

Ook een youtubeaanrader kanaal om te volgen btw!

3 likes

Eet jij dagelijks kaas?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Eet jij wekelijks kaas?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben jij iemand die nooit kaas eet? Dit is anoniem

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Ik haat het trouwens dat iedereen zegt ‘qoedah cheese’. Jonge!

1 like

Kaasfobie intensifies :cry:

1 like

Als kind was ik echt fan van kaas, tot ik op een dag een shitload aan kaas had gegeten en alles vervolgens in de speeltuin heb uitgekotst. Sindsdien lust ik geen kaas meer. Nu ben ik het weer langzaam aan het leren eten, maar vooral gesmolten op tosti, pizza, parmezaanse kaas op pasta enz. Ik word nog steeds wel misselijk als ik mensen zo’n tering droog broodje met een plak kaas naar binnen zie werken of kaasblokjes zie eten ofzo :sob: trauma

3 likes

Hebben jouw genitaliën weleens de zon gezien?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Nav het Instagramaccount van een gare gast met vele heuvels waaronder deze.
(nudisten vind ik niet gaar, deze man wel).

Naar de sauna gaan op een zonnige dag en lekker naakt zonnen tussendoor!

13 likes

Lijkt me heerlijk! Ik zou me na 32 jaar binnenblijven wel enorm goed moeten insmeren denk ik, pas is m’n buik ook al enorm verbrand en die ziet vaker de zon.

1 like

Don’t care, you’re not human. Maar serieus eet je dan ook NIKS met kaas? Ik heb ook tijd zo’n selectieve vriendin gehad.

Heb je nog nooit van veganisten gehoord?

10 likes

:expressionless:nooit

2 likes

En de Megafestatie?

• Ben ik geweest
  • Van gehoord, nooit geweest
  • Nog nooit van gehoord

0 stemmers

3 likes

Enige manier waarop ik kaas eet. Want idd

GAT-VER-DAMME :nauseated_face::nauseated_face:

7 likes

Gaat het?

7 likes

Spreek jij nou iemand anders aan op gebruik van hoofdletters? :joy:

2 likes

Nee, kan je me in uiteggen wat jij bedoelt ?

5 likes

Ja dat precies jij aan iemand vraagt of het wel gaat op een gepassioneerde post met hoofdlettergebruik terwijl je zelf ook regelmatig op die manier je mening/afkeer uit in dit topic hahaha

3 likes

Ik ben ook nie boos hoor

5 likes