Nee klopt idd, maar ik moest het dus wel voor een bepaalde intake beantwoorden. Niks ernstigs ofzo, maar ik had geen flauw idee.
Ja de laatste keer dat ik er was, was ik wel echt aan de oude kant inderdaad. Maar toen was ik er met mân (jongere) nichtje en zusje die niet alleen mochten dus vandaar. Maar toen vond ik ook alleen de optredens nog leuk en de rest niet meer.
10 is inderdaad wel wat jong idd. Denk dat 12 - 14 de perfecte leeftijd zou zijn ervoor.
Gatverdamme, vind het zoân brokkelige zuur in goor water liggende kaas. Nee ga weg
Ook een youtubeaanrader kanaal om te volgen btw!
Eet jij dagelijks kaas?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Eet jij wekelijks kaas?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ben jij iemand die nooit kaas eet? Dit is anoniem
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik haat het trouwens dat iedereen zegt âqoedah cheeseâ. Jonge!
Kaasfobie intensifies
Als kind was ik echt fan van kaas, tot ik op een dag een shitload aan kaas had gegeten en alles vervolgens in de speeltuin heb uitgekotst. Sindsdien lust ik geen kaas meer. Nu ben ik het weer langzaam aan het leren eten, maar vooral gesmolten op tosti, pizza, parmezaanse kaas op pasta enz. Ik word nog steeds wel misselijk als ik mensen zoân tering droog broodje met een plak kaas naar binnen zie werken of kaasblokjes zie eten ofzo trauma
Hebben jouw genitaliën weleens de zon gezien?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nav het Instagramaccount van een gare gast met vele heuvels waaronder deze.
(nudisten vind ik niet gaar, deze man wel).
Naar de sauna gaan op een zonnige dag en lekker naakt zonnen tussendoor!
Lijkt me heerlijk! Ik zou me na 32 jaar binnenblijven wel enorm goed moeten insmeren denk ik, pas is mân buik ook al enorm verbrand en die ziet vaker de zon.
Donât care, youâre not human. Maar serieus eet je dan ook NIKS met kaas? Ik heb ook tijd zoân selectieve vriendin gehad.
Heb je nog nooit van veganisten gehoord?
nooit
En de Megafestatie?
- Ben ik geweest
- Van gehoord, nooit geweest
- Nog nooit van gehoord
0 stemmers
Enige manier waarop ik kaas eet. Want idd
GAT-VER-DAMME
Gaat het?
Spreek jij nou iemand anders aan op gebruik van hoofdletters?
Nee, kan je me in uiteggen wat jij bedoelt ?
Ja dat precies jij aan iemand vraagt of het wel gaat op een gepassioneerde post met hoofdlettergebruik terwijl je zelf ook regelmatig op die manier je mening/afkeer uit in dit topic hahaha
Ik ben ook nie boos hoor