Huh? Gewoon je facewash gebruiken, en afspoelen? Je kan daar toch je handen voor gebruiken? Ik wil niet een natte handdoek ( a.k.a. washandje) daarvoor gebruiken en zie het nut ook echtniet.
@anon3219017 whaha washandpolitie , nee lekker doen toch. Ik vind het onprettig, maar ik ben weer een wattenschijfjes fan.
ik snap echt niet dat mensen zich denken te kunnen wassen zonder
Maar je mascara dan? Ik gebruik die microvezel dingen van @anon3219017 en soms vergeet ik die in de douche te hangen en dan krijg ik mn gezicht niet schoon
Dénken te kunnen wassen
Ja ik dacht altijd dat ik schoon uit de douche kwam maar ik blijk dus al jaren vies te zijn
Wattenschijfjes? Zitten ook geen bacterien op. En ja ik kan mn lichaam prima inzepen zonder een washandje. Mn mascara haal ik eraf met wattenschijfjes met garnier skinactive mizellen reinigungswasser , reinigt+ beruhight + entfernt make up. Ohne abwaschen. Lol , maar ik was het wel altijd met water af. Wil gewoon geen washand in mn gezicht haha ik wist niet dat dat ongebruikelijk was. Ik heb ook altijd wattenschijfjes in mn tas!
Wat ik ook wel eens gebruik zijn die wasbare watjes. Die zijn van fleece spul en dat haalt ook make up enzo weg. Wss ook beter voor je gezicht dan zon ruwe handdoek
Omg over ruwe handdoeken gesproken, een vriendin van mij heeft chronische eczeem, dus al vanaf baby af aan. Heel sneu, maar haar ouders zeiden dus altijd dat zon kurkdroge ruwe handdoek goed was voor haar huid, want daar haalde je dan de velletjes ermee af? En als kind weet je niet beter. Arm kind. En ja het kan misschien voor sommige mensen als een soort scrub werken maar voor een eczeemhuid ik bedenk mn nu dat mn moeder vaak vroeger zelf scrub maakte van o.a. koffie? Maar wij mochten dat nooit gebruiken. Maar ze was wel heeeel boos toen ik op mn 16e een hele dure pot scrubcreme had gekocht.
Nou lang lulverhaal weer.
Ik scrub volgens mij ook niet vaak genoeg mn lichaamshuid maar ik weet ook niet hoevaak dat zou moeten.
Scrub jij je lichaam in de douche/bad?
- Nooit
- Wekelijks
- Maandelijks
- Dagelijks
0 stemmers
Heb net een nieuwe pot scrub gekocht. Sorry jumpsuits moeder.
Haha welke? Ik ben zoooo hyped als het gaat om goede scrubcreme!! Ik had 2 jaar geleden een paar potten bij de tk max gekocht. Mn vriend vond die ook geweldig, maarja bij de tk max is het altijd maar de vraag of het terugkomt ja of nee. En voor zijn vette huid was het ook geweldig. Het was een australisch product. Kut ik weet de naam niet meer. En ja mn moeder zeurt er gelukkig nu niet meer over
Oja volgens mij was het deze, koste maar een paar euro. En dan te bedenken dat ik soms 100 euro heb neergelegd voor een potje.
Kan de afbeelding niet invoegen maar het was iig van dit merk.
Ik gebruik een exfoliating spons die je huid er vanaf rolt na het weken in bad. Ik vind scrubs irritant omdat mijn handen mijn handen te veel geschrubd worden en mijn lichaam niet genoeg.
Scrubhandschoen? Zelf nooit gebruikt maar is misschien fijn.
Nee het is een zachte spons. Je moet wel eerst even weken in bad (of lang douchen) zodat je huid er makkelijker vanaf rolt.
Dit Marokkaanse scrubhandschoentje van €0,10 does the trick
Rub rub rub van lush is ook echt heerlijk om je lichaam mee te scrubben
Mango scrub van de bodyshop. Ik had een tijdje terug een van de tk max maar die is echt helemaal goor geworden. Laatste x dat ik me daar mee scrubte plakte ik daarna.
Heb ook buffy van lush dies ook chill
Ik had laatst mijn scrubhandschoen per ongeluk in de droger gedaan toen was ie lekker zacht
De scrubhandschoen van rituals is echt mijn favoriet! Goed ruw, maar niet te.
Huh hoe dan, scrubben is echt het aller aller laatste wat je moet doen als je chronisch eczeem hebt. Inderdaad arm kind…
Zou je het vervelend vinden als je woonkamer en keuken niet op dezelfde verdieping zitten?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Zou wel goed voor me zijn als ik eerst een trap op en af moet om snacks te kunnen pakken.