Haha ja dat wel maar het lijkt me heel irritant een vriend van mij heeft de keuken 1 verdieping hoger zitten. Zijn keuken is ook te klein om een fatsoenlijke eettafel daar naar te zetten. Bij een grote woonkeuken zou ik het minder irritant vinden maar je zit dus altijd met borden heen en weer te lopen want er past geen eettafel in de keuken.
Ligt volledig aan de keuken en aan de verdieping. Split level huizen vind ik juist heel erg tof en als de keuken ruimte genoeg heeft voor een eettafel of bar om chill te zitten boeit het me ook niet als het een hele ipv een halve verdieping zoals bij split level zou zijn.
Klein standaard woningbouwkeukentje op een andere verdieping met nul kans om met je bezoek te kletsen tijdens het koken zou een harde nee zijn.
Ja vooral als je op de 2e verdieping slaapt en de badkamer op de begane grond zit!
Ja Één keer. Toen ik de hele zomer hoopte en bij elke vallende ster wenste dat ik verkering zou krijgen met een jongen in groep 6 (ik zat in groep 5) en na de zomervakantie kreeg ik verkering met hem. Hahahaha. Dat was het. En het was echt een hele leuke eerste verkering, waar we zelfs vierde dat we 1 jaar verkering hadden met al onze vrienden tijdens een picknick in het park en toen ook voor het eerst zoende. Haha wat was mn leven toen makkelijk zeg.
Dromen als in hopen of als in dromen in je slaap
M’n kat, huis en vriend overtreffen echt alles wat ik me er vantevoren bij had voorgesteld
Ik wilde sinds ik een kind was al een kat maar het mocht nooit want m’n broer is allergisch. Toen ik uit huis ging nam ik na een maand een kat uit het asiel. Echt de liefste ooit.
Een eigen huis inrichten was altijd een droom, ook als kind altijd al mee bezig op m’n slaapkamer van 3x2 meter. Heel fijn huis, ook heel blij dat ik kon kopen (ik kom uit een redelijk arm gezin, ouders huren nu nog steeds, drukten me altijd op het hart om te kopen als dat kon. Het voelt een beetje alsof ik hun droom heb waargemaakt)
En mijn vriend ‘vond’ ik pas op m’n 30ste toen mijn toekomstbeeld forever alone catlady was. En het is zo fijn om samen te zijn
Ik hoopte een keer op een gratis upgrade van economy naar business class. En toen werd ik ook echt upgebumpt naar business class! Beter dan verwacht, want Emirates, dus fakking mooie business class incl open bar en hurrrlakke stoelen.
Wow dat is ook mijn droom! Hoe heb je dat gedaan?(loa?)
Ja beetje cliche natuurlijk, maar ik heb wel eens gehoopt dat als ik mee zou doen aan lldl ik een match zou krijgen en hoe dat zou zijn enzo, maar tegen de tijd dat ik ging had ik die droom echt ver naar achter geschoven.
Oh en laatst ginger we golfen met een groep en toen sloeg ik van best ver in een hole, hahaha daar hoopte ik wel erg op!
Aan de lidl? Wat staat er?
Lang leve de liefde
Ja sorry ik schaam me een beetje dat ik zovaak nog terug refereer naar Lang Leve de Liefde(lldl) hier, dus dan is het wat onopvallender(en korter hahaha)
En daar heb ik dus aan meegedaan voor mensen die het nog niet weten
Huh echt?
Ja hehe er wordt toch naar gevraagd
Doe maar rustig schat.
Komt goed hoor
Maar ik vind het een beetje flauw om zo sarcastisch te reageren als er daarvoor een vraag over gesteld wordt. Of was het geen sarcasme anders excusez moi
Het vliegtuig was overboekt. Ik stapte als laatste in👌🏽(maar had nooit eerder met emirates gevlogen)
Oe dus nog meer reden om zo laat mogelijk te boarden
Nog jong bedoel je? Maar voor die tijd had ik dus nooit een relatie gehad he, nooit. Dus ik dacht echt op een gegeven moment dat er iets mis met me was
Was dat echt bij het boarden? Ik dacht dat je bij het inchecken altijd al een stoel kreeg toegewezen of hoe werkt dat
Dit is ook echt mijn droom haha
Bij boarden. Had idd al een geprint ticket met stoelnummer in economy.