Stel je persoonlijke vraag #37

Ja sorry ik schaam me een beetje dat ik zovaak nog terug refereer naar Lang Leve de Liefde(lldl) hier, dus dan is het wat onopvallender(en korter hahaha)

En daar heb ik dus aan meegedaan voor mensen die het nog niet weten :+1:

8 likes

Huh echt?

6 likes

Ja hehe er wordt toch naar gevraagd

3 likes

Doe maar rustig schat.

5 likes

Komt goed hoor

Maar ik vind het een beetje flauw om zo sarcastisch te reageren als er daarvoor een vraag over gesteld wordt. Of was het geen sarcasme anders excusez moi

8 likes

Het vliegtuig was overboekt. Ik stapte als laatste in👌🏽(maar had nooit eerder met emirates gevlogen)

1 like

Oe dus nog meer reden om zo laat mogelijk te boarden :smiley:

1 like

Nog jong bedoel je? Maar voor die tijd had ik dus nooit een relatie gehad he, nooit. Dus ik dacht echt op een gegeven moment dat er iets mis met me was :sweat_smile:

2 likes

Was dat echt bij het boarden? Ik dacht dat je bij het inchecken altijd al een stoel kreeg toegewezen of hoe werkt dat

Dit is ook echt mijn droom haha

3 likes

Bij boarden. Had idd al een geprint ticket met stoelnummer in economy. :laughing:

2 likes

Dat je alleen vliegt helpt al, het is goedkoper 1 iemand te upgraden dan een stel of gezin. Ik weet het niet zeker, maar ik ging als laatste boarden. Het vliegtuig was overboekt dus denk dat dat de truc was.

2 likes

Hou ons op de hoogte! :rofl:

1 like

0 stemmers

2 likes

Ik heb wel eens (veel) geld aangeboden gekregen als ik een andere vlucht zou nemen.
Maar ik was voor mijn werk in Azie geweest en wilde té graag naar huis…

Eigen risico, succes is wind zeg ik maar altijd

6 likes

Wat diepzinnig van je, is dit een buitenlands gezegde ofzoiets?

1 like

Klarendalse tokgezegde

3 likes

Ik board ook altijd als een van de laatsten maar ik ben nog nooit geupgrade :frowning: Terwijl ik ook vaak alleen reis. Een keer gehad dat Emirates me bij het inchecken vertelde dat het vliegtuig overbooked was en dat ze me een hotel in Amsterdam aanboden als ik op de vlucht van de volgende dag zou meegaan. How about no :sweat_smile: Als ze me korting hadden aangeboden had ik het overwogen. Maar goed, jouw verhaal biedt me hoop dus misschien ga ik het ooit nog meemaken :pray:

2 likes

Heb jij wel eens een boete ontvangen omdat je met je mobiel op de fiets zat?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Ik was heel snel gewend dat het niet meer mocht, maar zie nog best vaak pubers dat doen.

2 likes

Draag jij vaker effen kleding of vaker kleding met een printje/motief?

• Allebei even vaak
  • Effen
  • Kleding met print

0 stemmers

1 like