Stel je persoonlijke vraag #37

Ah ja! Dit is natuurlijk goedkoper. Denk helemaal dat na corona upgrades niet meer zo snel worden gegeven. Maar goed: succes is wind.

1 like

M’n nichtje wel. Ik heb het ook een hele tijd niet gedaan daardoor maar inmiddels doe ik ‘t soms wel weer

Ik durf niet haha, nee maar ik mis het ook helemaal niet. Vond het alleen lastig in het begin want ik gebruikte toen nog vaak google maps als ik ergens naartoe moest op de fiets. Ik zie ook nooit mensen met zon mobielhouder voor op het stuur.

2 likes

Speel jij de woordle mee op AD?

• Ja
  • Nee
  • Stom spel, dus nee
  • Nu wel!

0 stemmers

2 likes

Nee maar ben weleens door die luidspreker vanuit een politieauto streng toegesproken haha

41 likes

ik ben na een waarschuwing echt 10 minuten gevolgd door een politieauto om te kijken of ik het niet nog een keer ging doen :sob::sob::sob::sob:

22 likes

Nee maar wel van de Volkskrant. Wist niet dat AD er ook een had.

2 likes

Heb nog nooit op mijn mobiel gekeken tijdens het fietsen :nerd_face:

Maar ik ben ook bang om op mijn bek te gaan als ik dat doe.

Ik! Haha heel suf wel maar ook handig want ik doe veel met google maps anders raak ik de weg kwijt.

1 like

Je bedoelt dat je zo’n houder gebruikt? Ik heb toen gelijk ook er 1 gekocht hoor, maar nooit gebruikt. Werkt het wel goed?

1 like

Oh ja dat bedoel ik! Ja, werkt echt top. Ik fiets elke werkdag 20 kilometer en vind het dan heel fijn dat mijn telefoon daar in zit.

2 likes

Welke heb je? Ik had zo’n rare rubberen, wist ook niet goed welke ik moest hebben. En wow elke werkdag 20 km fietsen! Knap

2 likes

:sweat_smile: Dit wordt mijn mantra bij het vliegen

3 likes

Ik fietste een aantal jaar terug (toen het in Nederland nog mocht) met m’n telefoon in m’n hand in België. Ik werd aangehouden door een agent die me wou bekeuren.
Ik zei toen tegen hem dat het in Nederland wél mag en ik het daardoor niet wist. Hij zei dat hij dat niet geloofde. Dus toen heb ik het daar ter plaatse opgezocht en aan hem laten zien. Hij heeft me laten doorrijden zonder boete :upside_down_face:.

11 likes

Terecht. Ik wist ook niet dat dat in belgie verboden was. In engeland is het dacht ik verboden om met een fiets zonder handrem te fietsen. Dan kan ik al 2 fietsen weg doen.

Ik had 2 keer zo’n siliconen hoesje maar die scheurde op een gegeven moment steeds. Nu heb ik deze van bol, die is sowieso veel prettiger.

Deze schijnt de Action ook wel eens te hebben en dan is hij dus goedkoper.

3 likes

In Stockholm had ik een fiets gehuurd en die had handremmen en een achteruitrem.

Beter heeft iedere volwassen fiets in de toekomst dit

1 like

Nou ik moest nog best wennen aan die achteruitrem. Vooral om dat het lafjes afremde.

Oh god, ben jij ook zo’n achteruittrapremhater? :sob:

2 likes