Dat je alleen vliegt helpt al, het is goedkoper 1 iemand te upgraden dan een stel of gezin. Ik weet het niet zeker, maar ik ging als laatste boarden. Het vliegtuig was overboekt dus denk dat dat de truc was.
Hou ons op de hoogte!
Ik heb wel eens (veel) geld aangeboden gekregen als ik een andere vlucht zou nemen.
Maar ik was voor mijn werk in Azie geweest en wilde tĂ© graag naar huisâŠ
Eigen risico, succes is wind zeg ik maar altijd
Wat diepzinnig van je, is dit een buitenlands gezegde ofzoiets?
Klarendalse tokgezegde
Ik board ook altijd als een van de laatsten maar ik ben nog nooit geupgrade Terwijl ik ook vaak alleen reis. Een keer gehad dat Emirates me bij het inchecken vertelde dat het vliegtuig overbooked was en dat ze me een hotel in Amsterdam aanboden als ik op de vlucht van de volgende dag zou meegaan. How about no
Als ze me korting hadden aangeboden had ik het overwogen. Maar goed, jouw verhaal biedt me hoop dus misschien ga ik het ooit nog meemaken
Heb jij wel eens een boete ontvangen omdat je met je mobiel op de fiets zat?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Ik was heel snel gewend dat het niet meer mocht, maar zie nog best vaak pubers dat doen.
Draag jij vaker effen kleding of vaker kleding met een printje/motief?
- Allebei even vaak
- Effen
- Kleding met print
0 stemmers
Ah ja! Dit is natuurlijk goedkoper. Denk helemaal dat na corona upgrades niet meer zo snel worden gegeven. Maar goed: succes is wind.
Mân nichtje wel. Ik heb het ook een hele tijd niet gedaan daardoor maar inmiddels doe ik ât soms wel weer
Ik durf niet haha, nee maar ik mis het ook helemaal niet. Vond het alleen lastig in het begin want ik gebruikte toen nog vaak google maps als ik ergens naartoe moest op de fiets. Ik zie ook nooit mensen met zon mobielhouder voor op het stuur.
Speel jij de woordle mee op AD?
- Ja
- Nee
- Stom spel, dus nee
- Nu wel!
0 stemmers
Nee maar ben weleens door die luidspreker vanuit een politieauto streng toegesproken haha
ik ben na een waarschuwing echt 10 minuten gevolgd door een politieauto om te kijken of ik het niet nog een keer ging doen
Nee maar wel van de Volkskrant. Wist niet dat AD er ook een had.
Heb nog nooit op mijn mobiel gekeken tijdens het fietsen
Maar ik ben ook bang om op mijn bek te gaan als ik dat doe.
Ik! Haha heel suf wel maar ook handig want ik doe veel met google maps anders raak ik de weg kwijt.
Je bedoelt dat je zoân houder gebruikt? Ik heb toen gelijk ook er 1 gekocht hoor, maar nooit gebruikt. Werkt het wel goed?