Stel je persoonlijke vraag #37

Oh ja dat bedoel ik! Ja, werkt echt top. Ik fiets elke werkdag 20 kilometer en vind het dan heel fijn dat mijn telefoon daar in zit.

2 likes

Welke heb je? Ik had zo’n rare rubberen, wist ook niet goed welke ik moest hebben. En wow elke werkdag 20 km fietsen! Knap

2 likes

:sweat_smile: Dit wordt mijn mantra bij het vliegen

3 likes

Ik fietste een aantal jaar terug (toen het in Nederland nog mocht) met m’n telefoon in m’n hand in België. Ik werd aangehouden door een agent die me wou bekeuren.
Ik zei toen tegen hem dat het in Nederland wél mag en ik het daardoor niet wist. Hij zei dat hij dat niet geloofde. Dus toen heb ik het daar ter plaatse opgezocht en aan hem laten zien. Hij heeft me laten doorrijden zonder boete :upside_down_face:.

11 likes

Terecht. Ik wist ook niet dat dat in belgie verboden was. In engeland is het dacht ik verboden om met een fiets zonder handrem te fietsen. Dan kan ik al 2 fietsen weg doen.

Ik had 2 keer zo’n siliconen hoesje maar die scheurde op een gegeven moment steeds. Nu heb ik deze van bol, die is sowieso veel prettiger.

Deze schijnt de Action ook wel eens te hebben en dan is hij dus goedkoper.

3 likes

In Stockholm had ik een fiets gehuurd en die had handremmen en een achteruitrem.

Beter heeft iedere volwassen fiets in de toekomst dit

1 like

Nou ik moest nog best wennen aan die achteruitrem. Vooral om dat het lafjes afremde.

Oh god, ben jij ook zo’n achteruittrapremhater? :sob:

2 likes

Nah achteruitrem komt denk ik niet in Nederland. Zo vlak als de pest. Is denk ik weinig animo voor?

@ZusjevanJoost ik zal eens kijken bij bol! Dat soort dingen haal ik nooit bij de action want ik vertrouw de kwaliteit niet daarmee lol . Zelfde als met opladers enzo betaal liever 40 euro voor een snelle lader van een merk dan 1 van action.

2 likes

Niu dat is in scandinavie verboden lijkt me?

He er zijn toch zoveel fietsen in Nederland met een achteruittraprem?

10 likes

Wat een onzin. Ik heb gewoon een achteruitrem op m’n fiets hoor. Is vrij gebruikelijk ook in Nederland.

4 likes

Dan verdienen die fietsen alsnog niet al die haat. Ze doen hun werk goed :sob:

@Lemongrab ja, maar zijn wel moeilijk te krijgen bij sommige winkels. Mijn vaste fietswinkel had alleen een lelijke fiets met terugtraprem. Schijnt onder sommige verkopers echt een belediging te zijn als je terugtrap wilt

Ja, want je kunt er niet mee noodremmen. Ik ben een keer bijna aangereden door een auto hierdoor

1 like

Ja snap ik, je wil niet dat je telefoon op de grond valt natuurlijk.

3 likes

Euh jawel? Zo vaak gedaan

3 likes

Ik heb hier inderdaad ook een fiets met zowel terugtraprem als een handrem, maar ik vind het niet zo fijn eerlijk gezegd. Ze zijn allebei erg zwak/remmen niet zo goed. Ik ben fan van terugtrapremmen.

1 like

Nou, dan ligt het aan de fiets. Die van mij had toen laffe achteruitremmen