Stel je persoonlijke vraag #37

Oke, voor de mensen die een fiets gebruiken,

Heb jij een handrem op je fiets?
Touring_DIY_FietsRemmen_Still_1_a9ff442d79114dab070a3a031b7e8165

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En dat type lichte basic omafiets, zonder handrem, zonder voorrek etc. Is mn old time favorite. Fietst heel snel en licht. Hoe meer erop zit hoe zwaarder die fiets gaat. Ik haat zo’n rek, maar ik vond het zielig om dat tegen mn vader te zeggen. Maar het fietst zoveel kutter. Daarna heeft hij nog een 2e hands gekocht en ik heb bijna het gevoel dat ik erop vlieg. Zo’n lichte fiets, heel blij mee haha. Blijer dan met een compleet nieuwe die ik mezelf 2 keer had aangeschaft.

2 likes

ik ken zo een achteruittraprem enkel van kinderfietsen vroeger

1 like

Haha ja maar hier zeg je dat het twee verschillende dingen zijn? Ik snap t ook niet meer nu :crazy_face:

1 like

Als het nu na 3 polls nog niet duidelijk is wat voorn rem mijn fiets heeft weet ik het ook niet meer hoor.

45 likes

Ja ik dacht weer ze zullen wel weer iets nieuws kuts bedacht hebben voor ijzige koude landen, dat je dan ineens een rem daarvoor hebt , naja weetikveel! Daar fietsen ze waars uberhaupt weinig haha. Ik moest mn eigen vriend eerst ook uitleggen dat wij het hele jaar door fietsen en niet alleen in de zomer om te trainen. Of om als "leuke activiteit " te doen. Dat wij gewoon fietsen naar dingen, plaatsen, alles.

@Broodrooster jij woont in Denemarken toch? Fietsen ze daar ook zoveel of wel minder?

Allemaal een scootert.

4 likes

Alle mannen die ik mijn nieuwe fiets laat zien gaan helemaal los omdat die een belt drive heeft. Dit is blijkbaar superieur aan een ketting aandrijving.

Heeft jouw fiets een belt drive?

• Ja
  • Nee
  • Fietsen zijn kut

0 stemmers

2 likes

Een wattedewatwat?

14 likes

Een fiets! Dat is zo’n ding op twee wielen met een achteruitraprem of een handrem. :nerd_face:

5 likes

Ik snap dit nooit, je kunt toch even Googlen wat het betekent

Niet alleen jij maar zie dit echt vaak

4 likes

Ik kan mij daar geen beeld van vormen

3 likes

Dit is volgens mij typisch iets waar alleen mannen wild van kunnen worden

3 likes

Nee heb ik niet maar lijkt me wel chill!

4 likes

Dit is een beltdrive. Ik moet zeggen dat het echt heel lekker fietst. Alsof je op een elektrische fiets zit.

4 likes

rem jij wel eens?

• ja
  • nee

0 stemmers

2 likes

Je bent op een festival en er is een muzikant die wat rustigere muziek maakt. Is het oké om dan midden in de zaal/tent een uitgebreid gesprek te gaan voeren? Mensen die bij je in de buurt staan kunnen je goed horen maar niet per se helemaal verstaan.
Vind je dit kunnen?

• Tuurlijk, je bent op een festival. Je mag tegenwoordig ook helemaal niets meer!!
  • Niet zo chill voor de rest, maar moet gewoon kunnen
  • Is irritant voor de rest, ga aan de randen staan of naar buiten als je zo nodig wil kletsen
  • Geef deze mensen een permaban van het festival!

0 stemmers

1 like

Yes love it! Gaat m’n volgende fiets ook hebben. Duizend keer minder onderhoud.

2 likes

praten tijdens concerten is echt iets nederlands :skull_and_crossbones:

11 likes

Wandel jij iedere dag?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ook niet aan de randen staan, je komt voor de muziek en niet om je week te bespreken. Dan ga je maar lekker ergens in het gras zitten. Tuurlijk is het prima om af en toe wat tegen elkaar te zeggen, maar hele gesprekken vind ik echt vervelend. Ik heb me bij Lowlands ook bij zoveel shows geërgerd aan mensen die alleen maar aan het lullen waren.

12 likes