Bacardi lemon
Hahah ik geloof er ook niks van
Iets dat ik weg wil geven vind ik teveel moeite om überhaupt op t forum te zetten. Dan geef ik t in mān omgeving of de kledingbak wel ofzo
ja daar noem je ook een geval
Of naar de kringloopwinkel ermee
Ik had het een keer gedaan en toen is de post godverdomme het pakketje kwijt geraakt
Dacht ik doe ook eens iets aardigs
Maar toen wist je niet dat ze eroverheen gepiest had?
In mijn ervaring hebben dit soort types weinig tot geen zelfreflectie dus dan zou ik een āconfrontatieā aka het zeggen vermijden. Totdat ik zin zou krijgen om te rellen.
Voor wat betreft die relatie zou ik het denk ik laten gaan, maar wat betreft vrienden maken zou ik het denk ik wel aankaarten. Ik weet eigenlijk niet precies waarom, misschien omdat je dat vanuit je eigen visie op de vriendschap kunt zeggen ipv speculeren waarom iemand geen relatie kan vinden.
Als ze dit ook richting mij doet en ik elke keer hetzelfde moet aanhoren en er verder geen actie wordt ondernomen, krijgt ze een zelfhulpboek cadeau
Ik geef denk ik te weinig om de mening van eventuele haters op het forum om daar denk ik moeilijk over te doen. Maar in real life eet ik liever mijn oude bed op dan dat ik deze weggeef aan een enemy.
Ik zou een podcast met haar opnemen. Lekker klagen! #marcellavanroosmalen
Audioboek
Heb jij een dual sim telefoon?
- Nee
- Ja, toevallig
- Ja, speciaal uitgezocht
- Weet niet
- Niet van toepassing/heb geen telefoon
0 stemmers
Mijn telefoon is verre van een nieuw model en heeft dual sim dus ik dacht dat dat echt courant was, de uitslag verbaast me haha.
Ik heb het niet speciaal zo uitgezocht maar ben er nu wel blij mee aangezien ik mān Belgische en Franse sim tegelijk kan gebruiken
iPhone heeft geen dual sim, dus daardoor is ook vaak neen.
( Of is mijn informatie achterhaalt)
Jawel, iPhone XS en nieuwer hebben dual sim: Dual-sim gebruiken met een eSIM - Apple Support (NL)
Zo een Esim is trouwens ook retehandig op vakantie in een niet -EU land, dus dikke tip.
Maar dual sim is niet een nieuw iets, het bestaat al heel lang toch? Dus de kans dat een oudere telefoon dual sim heeft is net zo groot als dat een nieuwere telefoon dual sim heeft.
Ik wil het ook altijd inderdaad, echt handig.
Ja, per ongeluk eigenlijk, kregen een werktelefoon met dual sim en dat kwam errrg goed uit toen mijn eigen kapot ging