Stel je persoonlijke vraag #37

Ik kan mij daar geen beeld van vormen

3 likes

Dit is volgens mij typisch iets waar alleen mannen wild van kunnen worden

3 likes

Nee heb ik niet maar lijkt me wel chill!

4 likes

Dit is een beltdrive. Ik moet zeggen dat het echt heel lekker fietst. Alsof je op een elektrische fiets zit.

4 likes

rem jij wel eens?

• ja
  • nee

0 stemmers

2 likes

Je bent op een festival en er is een muzikant die wat rustigere muziek maakt. Is het oké om dan midden in de zaal/tent een uitgebreid gesprek te gaan voeren? Mensen die bij je in de buurt staan kunnen je goed horen maar niet per se helemaal verstaan.
Vind je dit kunnen?

• Tuurlijk, je bent op een festival. Je mag tegenwoordig ook helemaal niets meer!!
  • Niet zo chill voor de rest, maar moet gewoon kunnen
  • Is irritant voor de rest, ga aan de randen staan of naar buiten als je zo nodig wil kletsen
  • Geef deze mensen een permaban van het festival!

0 stemmers

1 like

Yes love it! Gaat m’n volgende fiets ook hebben. Duizend keer minder onderhoud.

2 likes

praten tijdens concerten is echt iets nederlands :skull_and_crossbones:

11 likes

Wandel jij iedere dag?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ook niet aan de randen staan, je komt voor de muziek en niet om je week te bespreken. Dan ga je maar lekker ergens in het gras zitten. Tuurlijk is het prima om af en toe wat tegen elkaar te zeggen, maar hele gesprekken vind ik echt vervelend. Ik heb me bij Lowlands ook bij zoveel shows geërgerd aan mensen die alleen maar aan het lullen waren.

12 likes

Haha vroeger zeiden we dit altijd naar een vriendin GOOGLE IS YOUR FRIEND, in de groepsapp en dan allemaal achter elkaar haha. Ik vind het tegenwoordig juist heel erg meevallen maargoed.

1 like

Oh best veel wel, ik wil het wel, en het schijnt ook mn adhd te helpen, nouja 5 peer per week zal ik al heel tevreden mee zijn.

Voor degene die vaak wandelen, wandel je dan alleen of vaker samen?

• Samen
  • Alleen
  • Ongeveer gelijk

0 stemmers

2 likes

En heb je dan muziek op , of een podcast, of helemaal niks qua geluid.

• Muziek
  • Een podcast
  • Niks

0 stemmers

Ik merk ook dat ik er echt beter van wordt maar ik ben zo chaotisch in mn hoofd dat ik andere dingen plan en nu “na"corona” kookt mn hoofd weer over. Als ik alleen loop denk ik dat iedereen me aankijkt (zit tussen mn oren) ik vind het wel fijn om met mn vader te lopen. Die weet ook precies hoe ik in elkaar zit, mn slechte voeten, mn angststoornis (zo goed als over) . Maar het alleen doen oh boy, ik durf niet.

Noodstop op achteruittraprem = pijn in je private parts :joy:

Ga je jaarlijks met je huisdier op controle bij de dierenarts?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

een kinderfiets?

3 likes

Ze moeten toch al voor hun vaccinaties dus 2 vliegen in 1 klap. Nu met katten, vroeger met mn konijnen.

5 likes

Nee joh iedereen die zich bezig houdt met fietsen, onderdelen, technische dingen whatever vinden dat leuk. Nieuwe snufjes en zoveel handiger en blabla. Hoef je echt geen man voor te zijn.

Je post iets in het weggeeftopic, en een forummer waarmee je het eigenlijk niet kan vinden; jullie liggen elkaar niet en ze reageert vaak passief-agressief op je posts, reageert dat ze die producten wel wil hebben. Wat doe je dan?

• Wachten op de volgende die het wil hebben, niet aan haar geven maar ook niks erover zeggen
  • Het gewoon geven
  • Het geven als een soort peace offering
  • Reageren dat het wel bijzonder is dat ze naar op je reageert, maar wel je spullen wil hebben en het duidelijk maken dat ze die dus niet gaat krijgen

0 stemmers

Is dit een bedacht scenario of…:eyes:

13 likes