Het gewoon GEVEN zonder er iets voor terug te willen.
Ja ja natuurlijk snap ik dat
No worries
Niet elke zee is een oceaan toch
Heb wel eens gehad dat ik iets weggaf en daar werd op gereageerd door zoān mega inhalige forummer die overal als de kippen bij was, dat ik dacht hmmm.
Maar eigen schuld, moet je het maar niet weggeven
Maar het zit toch verschil tussen een zee en oceaan. Of ben ik hier dom bezig (Ja dat ben ik sowieso, maar nog wat meer dan normaal bedoel ik)
Ik zie het probleem niet zo. Jij wilt ergens van af en die persoon wilt het hebben. Ik vind petty reacties niet een reden om het niet te geven.
Bacardi lemon
Hahah ik geloof er ook niks van
Iets dat ik weg wil geven vind ik teveel moeite om überhaupt op t forum te zetten. Dan geef ik t in mān omgeving of de kledingbak wel ofzo
ja daar noem je ook een geval
Of naar de kringloopwinkel ermee
Ik had het een keer gedaan en toen is de post godverdomme het pakketje kwijt geraakt
Dacht ik doe ook eens iets aardigs
Maar toen wist je niet dat ze eroverheen gepiest had?
In mijn ervaring hebben dit soort types weinig tot geen zelfreflectie dus dan zou ik een āconfrontatieā aka het zeggen vermijden. Totdat ik zin zou krijgen om te rellen.
Voor wat betreft die relatie zou ik het denk ik laten gaan, maar wat betreft vrienden maken zou ik het denk ik wel aankaarten. Ik weet eigenlijk niet precies waarom, misschien omdat je dat vanuit je eigen visie op de vriendschap kunt zeggen ipv speculeren waarom iemand geen relatie kan vinden.
Als ze dit ook richting mij doet en ik elke keer hetzelfde moet aanhoren en er verder geen actie wordt ondernomen, krijgt ze een zelfhulpboek cadeau
Ik geef denk ik te weinig om de mening van eventuele haters op het forum om daar denk ik moeilijk over te doen. Maar in real life eet ik liever mijn oude bed op dan dat ik deze weggeef aan een enemy.
Ik zou een podcast met haar opnemen. Lekker klagen! #marcellavanroosmalen
Audioboek
Heb jij een dual sim telefoon?
- Nee
- Ja, toevallig
- Ja, speciaal uitgezocht
- Weet niet
- Niet van toepassing/heb geen telefoon
0 stemmers