Ik moest ineens denken aan het geven van fooi in restaurants. En toen ging ik een beetje zoeken en toen vond ik o.a. dit
Geef jij vaak fooi in een restaurant?
- Nooit
- Altijd
- Soms
- Anders
0 stemmers
Er staat ook bij dat je bijv. in Amerika verplicht bent fooi te geven, ik denk dus dat veel Nederlanders daar geen idee van hebben? In Canada is dat volgens mij ook zo. Als wij vroeger uit eten gingen deden we dus altijd fooi erbij. Vorige maand ging ik met mn ouders uit eten. Mn vader betaalde maar ik heb dus geen idee of hij dan fooi geeft. Ik doe het bijna nooit in Nederland bedenk ik me nu. ![]()