Ja ik ben wel eens in hotels met zwembaden geweest. Maar dan of niet in t hoogseizoen of op niet drukke plekken.
Maar ik wil nooit ergens belanden waar iedereen de hele dag aan t zwembad ligt en je alleen maar duitsers en nederlanders hoort.
Overal hoor je Nederlanders, er is geen ontkomen aan.
Ik eerder ook nooit, is (gelukkig) pas de eerste keer.
@Jumpsuit hier juist alleen maar Britten. Heb denk ik nog liever Nederlanders
Ik ging een x ergens wat drinken, dat was 12 dollar en ik gaf een 20je en ik dacht oké dan krijg ik het wisselgeld en dan laat ik fooi achter
Gaf men gewoon helemaal niets meer terug en nam men aan dat ik het allemaal als fooi had bedoeld
Ik heb voor m’n vakantie in september een luxueus ligbed (zo’n dikke matras met hemeltje) gereserveerd. Kost €20 per dag maar hoef ik niet moeilijk te doen en kan ik heerlijk chillen.
O, mss haal ik topics door elkaar, maar het ging over van die hotels dat mensen vechten om een bedje bij het zwembad. De handdoekenmaffia.
Ik ga wel eens naar hotels met zwembad maar kies dan altijd voor de zee
- Zwembad
- Zee
0 stemmers
Ik vroeg me dus ook af wat zo’n hotel is. Ja dat heeft echt niks met all inclusive te maken. Skere poll man
Ik lig liever op het strand dan op een ligbedje aan het zwembad, maar zwemmen in de zee vind ik eng dus dat doe ik liever wel in het zwembad.
En ik houd niet specifiek van zo’n vakantie, maar vind het wel fijn om af en toe even één of twee uurtjes op het strand of aan het zwembad te liggen. Dus om die mogelijkheid te hebben vind ik wel fijn! Toevallig dit jaar voor het eerst wel naar ‘zo’n hotel’ geweest en nee, niet per se voor herhaling vatbaar.
Engelsen doen dit ook 100%. Maar goed dan noem je ook een volk.
Ik heb een kind (jaja, vloeken in de kerk) die om 6 uur wakker is, dus tegen de tijd dat het zwembad van de camping (nog meer vloeken) open is gaan wij gewoon al zwemmen en is er altijd nog plek. En dan zijn wij ook nog ouders die een leuke vakantie hebben zolang ons kind het maar leuk heeft. Dus de komende jaren zitten wij minstens de helft van de tijd bij het zwembad
Ik hou van liggen bij het zwembad, maar ik boek alleen 5 sterren hotels/resorts waar dit niet gebeurt en waar het personeel dat voor je doet en genoeg plek is. Lijkt me echt een nachtmerrie, dat vechten om een plekje en plekjes claimen met handdoeken (maar ik snap dat zulke hotels voor sommige mensen de enige optie is)
Hoe weet je dit van te voren dan? Want het ligt aan de gasten en niet aan het hotel. Duurste hotel waar ik ooit ben geweest gebeurde dit ook namelijk
Mij is het nog nooit gebeurd bij St. Regis, Waldorf etc
Zwembad, want te veel glibberige beestjes/planten in de zee. En kinderen plassen in beide, maar in het zwembad zit tenminste een ontiegelijke hoeveelheid chloor in
…maar de zee is groter dus veel sneller verdunt?
Mijn logica was vooral dat mijn rekening bij een lunch altijd een flink stuk lager is dan bij het avondeten omdat ik 's middags alleen maar een broodje eet en niet de drie gangen van het avondeten, maar je hebt helemaal gelijk: voor de bediening is het nog steeds keihard werken. Heel goed punt, voortaan ga ik ook gewoon fooi geven bij de lunch.
In Frankrijk is geven van fooi ook niet gebruikelijk, dus dat klopt wel. Het kan zelfs als beledigend worden ervaren door bedienend personeel.
Maar nog steeds glibberige beestjes/planten
Ohw oke gossip girl