Ik heb altijd geleerd dst als je heet water ofzo over jezelf gooit je gelijk je kleding moet uittrekken. Waarom precies weet ik niet meer. Maar het had geloof ik te maken met dat je dan niet de hele tijd die hete kleren op die plek hebt. Dan verbrand je erger ofzo
Ik ook, daarom vind ik kleding aan ter preventie ook wat vreemd.
Snap niet dat mensen de bouwvakkersnaad afkeuren. Daar kunnen ze gewoon weinig aan doen als ze zo gebukt een straat moeten leggen ofzo en ze hebben een bepaald figuur.
Boeiend, jouw billen niet de mijne, denk ik dan
Ze beginnen elke ochtend om 7:00 met Celine Dion?
Bouwvakkers naar mijn hart, wel jammer als je ernaast woont
Ik zou ze eigenlijk vooral vragen om over te stappen op mijn persoonlijke favoriet; it’s all coming back to me
Ja nooit maar a girl can dream toch
Maar ze luisteren dus echt celine dion of was dat meer grappend bedoelt?
I love celine dion forever dus dat zou ik geen prohleem vinden
Wanneer ben je voor het laatst verbrand door de zon?
- Nog nooit
- Dit jaar
- Ergens in de afgelopen weken
- Deze week
0 stemmers
Ik vind het ook erg van mezelf hoe erg ik het kan onderschatten en bijna niet kan geloven. Vorig jaar zat ik in het voorjaar samen met een vriend ff op zijn balkon te ontbijten, later stuurde hij mij een foto dat hij verbrand was. Ik dacht eerst echt dat hij een grapje maakte.
Ja sorry ik heb zillion opties vergeten.
Verbrand jij snel door de zon?
- Ja heel snel
- Nee
- Gemiddeld (geen idee wat dat inhoud dan eigenlijk maar ok)
0 stemmers
Noem me geen meid honey!
Hahaha ik zit hier hardop te krijsen terwijl er klanten binnen staan.
Als een bouwvakker zijn naad wilt laten zien moet ie dat lekker zelf weten, maar eigenlijk echt raar dat het meer geaccepteerd is om hun naad regelmatig te zien dan een klein stukje bh/schouders/onderbeen te zien binnen een werksituatie. En dan vooral als vrouw en als je niet dun bent of wat meer tiet/bil hebt
- Langer dan een jaar geleden
0 stemmers
Ik heb enorm lopen smeren gister maar was kennelijk precies mijn rechterscheenbeen vergeten.
Zoals mijn vader zou zeggen:
Gooi d’r een muntje in
Dit is niet zo raar hoor