Stel je persoonlijke vraag #37

Nu is @Jumpsuit gewoon aan het trollen toch… toch? :grimacing:

hoe gaan jullie om met de eettafel? bij mij ligt er altijd random spul op maar bij sommige mensen is de eettafel altijd leeg en opgeruimd
en bij jou?

• altijd netjes
  • liggen random spullen maar geen dikke zooi
  • zooi met van alles en nog wat

0 stemmers

Jawel. Raar om voor een ander te bepalen of iemand het warm heeft met lange mouwen en een broek bij 30 graden. Ik denk de meeste mensen wel, en waarom zou je ook jezelf kwellen daarmee

2 likes

Ik had een psychiater met van die ingewikkelde Marlies Dekkers beha’s, ik had geen rare bedoelingen maar zat altijd te puzzelen tijdens de afspraken waar de bandjes nou heen gingen😂

14 likes

Dit is een hele saaie huishoudelijke vraag waar volgens mij veel forummers zich aan ergeren maar ik vraag het me wel af. Hoevaak per week zet je de wasmachine aan?

• Meerdere malen per dag
  • 1 keer per dag
  • Een aantal keren in de week, zo’n 3 a 4 keer
  • Minder dan dit

0 stemmers

Sportkleding wil ik echt absoluut niet laten liggen. Ik spoel het soms wel eerst om met heet water alvast. Maar ik denk dat wij met 2 personen het prima redden met maximaal 3 keer in de week.

Mn moeder draaide vroeger gewoon de hele dag eigenlijk wel door, zelfs voor een dom shirtje mocht de wasmachine gebruikt worden.

2 likes

In mijn eentje heb ik 1 was met kleding (alles is zwart dus kan bij elkaar), 1 met handdoeken en ondergoed en 1 met beddengoed. Het wassen is zo gedaan, het opruimen duurt vaak een week 🫠

2 likes

Ik werkte een zomer op een camping via een soort uitzendbureau en toen zij langskwamen was hun feedback aan mij ook of ik niet wat meer make-up op kon doen want dat zag er representatiever uit. Ik was 18 en mijn werk was letterlijk met kinderen zwemmen/voetballen/knutselen etc. Pffff

3 likes

Ja doei! Ik geloof echt niet dat iemand 30 minuten fietsen te lang vindt.

Bij 0-10 minuten heb ik de voorkeur om te gaan lopen

14 likes

Excuse you, ik vind 15 min fietsen al lang.

12 likes

Aangenaam. Ik heb een hekel aan fietsen. Ik loop liever 45 minuten dan dat ik 20 minuten fiets. Max een minuut of 10, misschien bij uitzondering 15 vind ik oké, langer doe ik niet.

14 likes

Heb je een hekel aan fietsen?

• Ja
  • Nee
  • Met vlagen

0 stemmers

Ja met tegenwind en als het regent :sob:
Verder vind ik 40 min fietsen wel meer dan genoeg en dan incidenteel.

2 likes

Je vergeet de hagel die tegen je gezicht klettert tijdens het fietsen

1 like

Ja goed punt, dat haat ik ook idd

1 like

Ja maar niet iedereen kan een elektrische fiets betalen hé :slightly_smiling_face:

1 like

Ik word tegenwoordig heel vaak ingehaald door oudere mensen die duidelijk een verborgen elektrische fiets hebben. Dat zit dan in hun fietstas ofzo weetikhet. Maar ik heb nu 1 fiets die heel licht fietsts, gewoon zo’n basic omafietsje, love it.

Wat zie jij voor jezelf als een lange afstand om te fietsen?

• Alles, want ik fiets niet
    • 5 km
    • 7.5 km
    • 10 km
  • Meer dat dit

0 stemmers

1 like

vanaf m’n oude huis naar m’n werk was iets van 11/12 km, alles daarboven vind ik lang

1 like

Fietste vroegâh 2x 16 km op een dag. Dat vind ik wel aan de lange kant. Zeker met tegenwind, regen, hagel etc

Ik vind 1 minuut al te lang. Laatste keer dat ik heb gefietst is denk ik 15 jaar geleden. Ik loop alles.

4 likes