Stel je persoonlijke vraag #37

Telt de boot naar newcastle ook?

5 likes

Hoho, minicruise

15 likes

Beetje een late reactie dit haha maar van welk merk zijn deze?

2 likes

Saltwater sandals zijn het :slight_smile:

3 likes

Saltwater sandals! Zijn inderdaad hele fijne sandalen. Ik heb ze al bijna 4 jaar en gebruik ze ook als waterschoenen en ze zijn nog steeds mooi.

3 likes

Top dankje! Ik ben al een tijdje op zoek naar mooie en fijn zittende sandalen

1 like

Ja ik heb ook weleens gelezen dat je turbulentie kan vergelijken met golven in de lucht. Die gedachte helpt me altijd wel want het vliegtuig wordt dan dus ergens door ‘gedragen’.

7 likes

Iig niet in de sprinter. Tussen gewone intercity en dubbeldekker weet ik niet echt een verschil

6 likes

Waar koop je deze in NL? Als ik google vind ik hun officiële website of kinderwebwinkels maar kindermaatjes gaan niet werken :grimacing:

2 likes

Whaha wel chill eigenlijk. Mijn moeder viel altijd al in slaap zodra we de bocht om waren als we op vakantie gingen. En baby’s kunnen ook vaak juist goed slapen in een auto toch?

Ik heb dat zelf helaas niet zo, maar ik slaap wel makkelijker in een trein. In een vliegtuig kan ik dus echtniet slapen, zoooo kut als je een lange vlucht hebt want je komt echt gesloopt aan op de bestemming. Maakt voor mij ook niet uit hoe luxe oid. het is, ik kan gewoon niet slapen in een vliegtuig.

Nog ff een vliegtuig vraag, kan jij goed slapen in een vliegtuig?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Neehee sugah

6 likes

Zo vies! Of als de teennagels net schoffels zijn brrrr. :hot_face:

4 likes

ik dacht dat ik niet zoveel eelt had totdat ik laatst van die exfolierende sokken had gebruikt. echt slim ook om dat pas aan het eind van de zomer te doen, maar goed. nu kan ik er weer 30 jaar tegenaan.

1 like

Maar vanaf welk level vinden jullie het dan goor? Asking for a friend.

Gore voetenfoto's

image

image

image

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

1 like

Heb de spoiler weer snel dicht geklikt toen ik foto 2 zag.

4 likes

Jaa zelfs in de winter. Ik vind die eelt voeten zo goor.

4 likes

verzorgd maar slordig
verzorgd vind ik voor mij haar gewassen, make up op, schone kleren
maar ik strijk bv niet dus ben nogal gekreukt soms en dat is denk ik wel slordig

22 likes

Ja same en naast dat ik het er echt goor uit vind zien, voelt het ook gewoon heel vervelend. Dat gevoel van je sokken aantrekken terwijl je eeltvoeten hebt en de vezels van je sokken in je eelt blijven hangen :face_vomiting:

8 likes

Even een vraagstuk waar mijn vriend en ik een discussie over hebben :smiling_face_with_tear:
Een vriend van ons heeft net een baby gekregen met zijn vriendin alleen ze wonen niet samen en wonen in verschillende steden, hoe zou jij een geboortekaartje sturen?

• Naar het adres van de vader
  • Naar het adres van de moeder
  • Twee identieke kaartjes naar beide adressen
  • Twee verschillende kaartjes naar beide adressen
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Een kaartje sturen naar het adres waar de baby NU is kan niet goed want dat verschilt steeds

2 likes

Ik vind een kaartje sturen meer gaan om het gebaar dus in mijn ogen kun je niet fout zitten, wat je ook kiest

2 likes