Stel je persoonlijke vraag #37

Ik heb hem vanmiddag om 15:00 aangegooid (na vandaag al vrij)

image

15 likes

ik heb ja gestemd maar 1) het is alleen in de intercom-interface en 2) het is de naam van de oude bewoners

xxx anoniempje

Je hebt een kind of kinderen die naar het kinderdagverblijf gaan en je moest je kind thuis houden of ophalen wegens personeelstekort (of coronauitbraak onder personeel).

• Nog nooit gebeurd
  • Eenmalig
  • Een aantal keer
  • Regelmatig
  • Vaak

0 stemmers

Je ziet veel wisselende gezichten/invalkrachten op de opvang

• Ja veel wisselingen
  • Af en toe een vreemd gezicht
  • Nee totaal niet

0 stemmers

1 like

Wat wil je met deze informatie?

5 likes

Ik communiceer nu al 2 weken dat ik er per 8 sept niet ben maar die dag werk ik nog :tipping_hand_woman: Maar wil geen verwachtingen scheppen dus laat me met rust na de 7e!!!

9 likes

Ik ben gewoon nieuwsgierig. Ik werk op een kdv en je leest natuurlijk veel over groepen die sluiten, contracten die worden ontbonden etc. En bij ons viel het tot nu toe wel mee maar voelen we ook steeds meer spanning.

Ik kan je poll niet echt beantwoorden, want ik heb zelf geen kids op een kdv, maar ik werk op een bso. Het personeelstekort is zoo groot bij ons. We moeten vaak groepen samenvoegen, omdat er geen invalkrachten beschikbaar zijn… zeker in de vakantieperiode.

4 likes

Dat is echt ruk. Wij hebben deze week voor het eerst met een zzp’er gewerkt was wel okĆ©. Maar toch een vreemd gezicht en zó duur :weary:
Maar ouders waren wel blij dat er iemand was

1 like

Dit gebeurt wel vaak bij ons kdv. Dat de groepen samengevoegd worden. Of dat ze naar een andere groep moet vanwege personeels tekort. Maar heb haar nog nooit hoeven thuishouden gelukkig.

1 like

Het is echt vervelend ja. Ik ben vanaf maandag twee weken vrij, voel me daar bijna schuldig over naar mijn collega’s. Waarschijnlijk moeten ze samenvoegen elke dag of er is elke dag een andere invalkracht.

2 likes

Wij hebben gelukkig maar ƩƩn keer een groep gesloten, maar samenvoegen gebeurt heel veel of wij verplaatsen ook kinderen naar een andere groep ja.

Vreemd gezicht als in een invaller van een andere groep die ik niet ken, geen uitzendkrachten oid.
En wel eens gebeld of het okĆ© was dat m’n dochter op dr reservegroep zat op 3 data (waar toevallig ook 1 van dr vaste leidsters op zit), maar nog nooit of ik dr thuis kon houden.

2 likes

Dit werd op de BSO van mijn dochter zo erg dat ik haar eraf gehaald heb. Het was steeds afwachten of er iemand voor de groep stond en wie dan. Veel te onrustig. Nu was mijn dochter al net aan het proberen om alleen naar huis te gaan en dat is dus in een stroomversnelling gegaan. Heel vervelend allemaal hoor, voor de kinderen en voor de mensen die er werken.

4 likes

Heb jij een hoedenhoofd?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En een zonnebrillenhoofd?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je überhaupt ā€œeen hoofdā€?

• Ja ik heb best een goeie kop
  • Meh ik moet het ermee doen
  • Liefst had ik een nieuw hoofd gekocht

0 stemmers

1 like

Wat heb jij vandaag gepland staan?

• Een huishoudelijke activiteit
  • Een actieve/sportieve activiteit
  • Een hobby activiteit
  • Een familieuitje
  • Iets met vrienden
  • Iets alleen
  • Iets anders dan dit
  • Werk
  • Niets

0 stemmers

2 likes

Helpen bij klussen. Soort van activiteit?

3 likes

Ik wou dat pilotenbrillen mij stonden, maar ik zie eruit als een vlieg met zo’n ding op :cry:

4 likes

Ik heb in neutrale houding wel een prima zonnebrillenhoofd, maar als ik lach gaan mijn wangen veel te veel omhoog en duwen m’n wangen die bril omhoog en dat ziet er echt debielig uit. Ben ik ook helemaal op gefocused, zie ik ook bij andere mensen.

6 likes

Heb ik ook, maar gelukkig ook nog zat brillen die me wel goed staan :sunglasses:
Ik test wel altijd als ik in de winkel een bril op zet of ik er fatsoenlijk mee kan lachen. Dat doen die mensen die jij ziet dus niet haha of het interesseert ze niet

3 likes

Haha ja ik weet ook precies welke brillen ik moet hebben, hele grote die over het hoogtepunt van m’n wang heen vallen met de glazen of pilotenbrillen met zo’n neussteuntjes, omdat die verder naar voren staan. Na jaren studie ben ik eruit.

7 likes