Stel je persoonlijke vraag #37

Ja ik vind slordig ook een beetje een breed begrip? Ik ben iig schoon, schone kleren ook, schone haren ook. Vette haren vind ik echt niet kunnen. Mijn bff zegt zelf altijd dat ik super hygiënisch ben als het op mezelf aankomt. Maar mn nagels zien er bijvoorbeeld helaas best vaak wat slordig eruit. Als in, een restje nagellak ofzo. Maar ik let daar bij andere mensen ook niet zo erg op. Ik krijg het ook niet voor elkaar om elke dag mooie nagels te hebben :neutral_face:.
Wat ik echt goor vind is in de winter als mensen weer sjaals dragen en die nooit wassen, gatverdamme!! Echt zo’n meursjaal elke dag weerr om ga weg. Ewl dat vind ik dan wel echt slordig. Krijg ik zo’n Maarten van Rossem vibe van.

@zwaardvis ik zou 2 verschillende kaartjes doen
Wie weet gaan ze in de toekomst wel samenwonen en/of bewaren ze alle kaartjes, dan is het leuker om 2 verschillende te ontvangen dan 2 dezelfde maar te sturen.

De Hurtigruten in Noorwegen. Geen standaardcruise, de boot is gewoon ‘aan het werk’ als pakkettendienst en terwijl de toeristen er even afgaan laden en lossen ze.
Helaas zegt dat niks over de prijs, is hartstikke duur.
Je zit daar ook echt op voor de tocht zelf, soms door smalle fjorden wat echt prachtig is, en in ons geval was het ook om van A naar B te komen. Je doet het niet voor de uitstapjes onderweg.

Ik zou overigens best eens een ‘standaardcruise’ willen doen, snap niet wat er zo stom aan is.

Edit: en het slapen op een schip met het geluid van de moter is zo heerlijk!

5 likes

@Zemraluani kan je alles vertellen over wat er mis is aan cruise ships haha. Ik zou ook best graag een standaard cruise willen doen.

2 likes

Maar hoe weet je dat dan? Ik heb namelijk nog nooit iemands sjaal echt geroken. Of bedoel je dat hij er dan als zo’n vies versleten lapje bijhangt? Dat is wel naar ja, maar met wollen sjaals gebeurt dat wel snel heb ik het idee.

Heb jij een naambordje bij je huis/brievenbus?
  • Ja en ik woon in een appartement
  • Ja en ik woon in een huis
  • Nee en ik woon in een appartement
  • Nee en ik woon in een huis

0 stemmers

2 likes

Ik heb na een jaar nog niet eens een nummerbordje. Die hebben de vorige bewoners namelijk meegenomen (!!?!?!?!) Hier verbaas ik me nog steeds over.

6 likes

Nou het komt meer door vroeger, dat ik van een vriendin een sjaal leende, of na het uitgaan een sjaal van iemand kon lenen ofzo. En die geur vond ik altijd zo muf, of heel erg naar parfum ruiken gemixt met sigarettenlucht alles bleh. Als je dat ding zo’n 4 maanden ofzo draagt en niet wast gaan er allerlei geuren inzitten. En als het je eigen sjaal is ruik je dat wellicht minder, maar pff vond dat echt nasty. Dus ik was ze wel regelmatig uit.

2 likes

Als je op vrijdagmiddag vakantie krijgt, wanneer zet jij dan je afwezigheidsassistent aan?
Kan ook gelden voor andere dagen van de week, dan moet je de dagen even anders denken.

• Vrijdagmiddag als ik afsluit
  • Vrijdagochtend
  • Donderdagmiddag
  • Donderdagochtend
  • Een ander moment
  • Ik zet geen afwezigheidsassistent aan/nvt

0 stemmers

2 likes

Vaak zet ik hem halverwege de dag aan rond 12u/13u. Dan heb ik nog tijd om de (eventuele) mails van de ochtend te beantwoorden en degenen die 's middags mailen, hebben pech

4 likes

Ongeveer een uur voor ik ga afsluiten.

4 likes

Ik heb hem vanmiddag om 15:00 aangegooid (na vandaag al vrij)

image

15 likes

ik heb ja gestemd maar 1) het is alleen in de intercom-interface en 2) het is de naam van de oude bewoners

xxx anoniempje

Je hebt een kind of kinderen die naar het kinderdagverblijf gaan en je moest je kind thuis houden of ophalen wegens personeelstekort (of coronauitbraak onder personeel).

• Nog nooit gebeurd
  • Eenmalig
  • Een aantal keer
  • Regelmatig
  • Vaak

0 stemmers

Je ziet veel wisselende gezichten/invalkrachten op de opvang

• Ja veel wisselingen
  • Af en toe een vreemd gezicht
  • Nee totaal niet

0 stemmers

1 like

Wat wil je met deze informatie?

5 likes

Ik communiceer nu al 2 weken dat ik er per 8 sept niet ben maar die dag werk ik nog :tipping_hand_woman: Maar wil geen verwachtingen scheppen dus laat me met rust na de 7e!!!

9 likes

Ik ben gewoon nieuwsgierig. Ik werk op een kdv en je leest natuurlijk veel over groepen die sluiten, contracten die worden ontbonden etc. En bij ons viel het tot nu toe wel mee maar voelen we ook steeds meer spanning.

Ik kan je poll niet echt beantwoorden, want ik heb zelf geen kids op een kdv, maar ik werk op een bso. Het personeelstekort is zoo groot bij ons. We moeten vaak groepen samenvoegen, omdat er geen invalkrachten beschikbaar zijn… zeker in de vakantieperiode.

4 likes

Dat is echt ruk. Wij hebben deze week voor het eerst met een zzp’er gewerkt was wel oké. Maar toch een vreemd gezicht en zó duur :weary:
Maar ouders waren wel blij dat er iemand was

1 like

Dit gebeurt wel vaak bij ons kdv. Dat de groepen samengevoegd worden. Of dat ze naar een andere groep moet vanwege personeels tekort. Maar heb haar nog nooit hoeven thuishouden gelukkig.

1 like

Het is echt vervelend ja. Ik ben vanaf maandag twee weken vrij, voel me daar bijna schuldig over naar mijn collega’s. Waarschijnlijk moeten ze samenvoegen elke dag of er is elke dag een andere invalkracht.

2 likes