Stel je persoonlijke vraag #37

Wij hebben gelukkig maar één keer een groep gesloten, maar samenvoegen gebeurt heel veel of wij verplaatsen ook kinderen naar een andere groep ja.

Vreemd gezicht als in een invaller van een andere groep die ik niet ken, geen uitzendkrachten oid.
En wel eens gebeld of het oké was dat m’n dochter op dr reservegroep zat op 3 data (waar toevallig ook 1 van dr vaste leidsters op zit), maar nog nooit of ik dr thuis kon houden.

2 likes

Dit werd op de BSO van mijn dochter zo erg dat ik haar eraf gehaald heb. Het was steeds afwachten of er iemand voor de groep stond en wie dan. Veel te onrustig. Nu was mijn dochter al net aan het proberen om alleen naar huis te gaan en dat is dus in een stroomversnelling gegaan. Heel vervelend allemaal hoor, voor de kinderen en voor de mensen die er werken.

4 likes

Heb jij een hoedenhoofd?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En een zonnebrillenhoofd?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je überhaupt “een hoofd”?

• Ja ik heb best een goeie kop
  • Meh ik moet het ermee doen
  • Liefst had ik een nieuw hoofd gekocht

0 stemmers

1 like

Wat heb jij vandaag gepland staan?

• Een huishoudelijke activiteit
  • Een actieve/sportieve activiteit
  • Een hobby activiteit
  • Een familieuitje
  • Iets met vrienden
  • Iets alleen
  • Iets anders dan dit
  • Werk
  • Niets

0 stemmers

2 likes

Helpen bij klussen. Soort van activiteit?

3 likes

Ik wou dat pilotenbrillen mij stonden, maar ik zie eruit als een vlieg met zo’n ding op :cry:

4 likes

Ik heb in neutrale houding wel een prima zonnebrillenhoofd, maar als ik lach gaan mijn wangen veel te veel omhoog en duwen m’n wangen die bril omhoog en dat ziet er echt debielig uit. Ben ik ook helemaal op gefocused, zie ik ook bij andere mensen.

6 likes

Heb ik ook, maar gelukkig ook nog zat brillen die me wel goed staan :sunglasses:
Ik test wel altijd als ik in de winkel een bril op zet of ik er fatsoenlijk mee kan lachen. Dat doen die mensen die jij ziet dus niet haha of het interesseert ze niet

3 likes

Haha ja ik weet ook precies welke brillen ik moet hebben, hele grote die over het hoogtepunt van m’n wang heen vallen met de glazen of pilotenbrillen met zo’n neussteuntjes, omdat die verder naar voren staan. Na jaren studie ben ik eruit.

7 likes

Ohhh ik vind dat altijd echt heel leuk als ik het zie!

1 like

Ik heb dus geen brillenhoofd. Ook niet voor normale brillen. Dat er voor iedereen een bril is geloof ik ook niet. Heb nu een bril die me matig staat dus moet het er maar mee doen :sweat_smile:

2 likes

Ah ja dat lijkt me zo rot en stressvol. Wij worden ook vaak gebeld door ouders of er nog plek bij ons is omdat hun contract ontbonden is. Zit je dan zonder opvang en moet je bijna weer aan het werk

1 like

Telt de formule 1 kwalificatie kijken als sportieve activiteit? :thinking:

1 like

Nee!!!

Lijkt het je leuk om in Las Vegas door Elvis getrouwd te worden?

• Ja gezellie!
  • Meh, als mijn partner het per se wilt…
  • Nee vreselijk
  • Ik ben zo getrouwd

0 stemmers

2 likes

Haha same

De laatste keer deed de opticien er echt heel lang over een bril voor me te vinden en die staat op z’n best “oké”, niet echt mooi maar de rest stond nog veel lelijker.

Speelde jij als kind “doktertje” en dan weten we allemaal wat dat betekent

Anoniem:

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Kan niet meer

1 like

Ik heb in las vegas serieus trouwfoto’s moeten maken met een telefoon bij het welcome sign omdat zij bij zo’n kapelletje waren getrouwd. Vond 't zooo niet romantisch.

2 likes

Er is wel een manier te vinden hoor

En anders door een Marilyn Monroe of een Cher ofzo