Ohhh ik vind dat altijd echt heel leuk als ik het zie!
Ik heb dus geen brillenhoofd. Ook niet voor normale brillen. Dat er voor iedereen een bril is geloof ik ook niet. Heb nu een bril die me matig staat dus moet het er maar mee doen
Ah ja dat lijkt me zo rot en stressvol. Wij worden ook vaak gebeld door ouders of er nog plek bij ons is omdat hun contract ontbonden is. Zit je dan zonder opvang en moet je bijna weer aan het werk
Telt de formule 1 kwalificatie kijken als sportieve activiteit?
Nee!!!
Lijkt het je leuk om in Las Vegas door Elvis getrouwd te worden?
- Ja gezellie!
- Meh, als mijn partner het per se wilt…
- Nee vreselijk
- Ik ben zo getrouwd
0 stemmers
Haha same
De laatste keer deed de opticien er echt heel lang over een bril voor me te vinden en die staat op z’n best “oké”, niet echt mooi maar de rest stond nog veel lelijker.
Speelde jij als kind “doktertje” en dan weten we allemaal wat dat betekent
Anoniem:
- Ja
- Nee
0 stemmers
Kan niet meer
Ik heb in las vegas serieus trouwfoto’s moeten maken met een telefoon bij het welcome sign omdat zij bij zo’n kapelletje waren getrouwd. Vond 't zooo niet romantisch.
Er is wel een manier te vinden hoor
En anders door een Marilyn Monroe of een Cher ofzo
Ik weet niet wat dit betekent
Dat je je geslachtsdelen aan andere kinderen liet zien of andersom? Volgens mij een normale interesse/seksuele ontwikkeling rond een bepaalde leeftijd
Dus ik zeg volmondig ja
Ben niet voor niks verpleegkundige nu
Ben jij wel eens gestopt met een studie/opleiding/school?
- Nee, ik heb hem/ze afgemaakt en dat achteraf was dat de juiste beslissling
- Nee, ik heb hem/ze afgemaakt en achteraf was dat niet de juiste beslissing
- Nee, ik heb hem/ze afgemaakt en achteraf weet ik niet wat ik daarvan vind
- Ja, achteraf was dat niet de juiste beslissing
- Ja, achteraf was dat de juiste beslissing
- Ja, ik weet achteraf niet wat ik ervan vind
- Niet van toepassing
0 stemmers
Als jij op werk bespreekt dat je de ochtend vrij neemt, hoe laat klok/log jij dan in?
- 12:00
- 13:00
- 14:00
0 stemmers
Autistische burn-out en studeren is echt een topcombinatie
Nee, maar ik zou wel naar de bruiloft van een vriendin die dus in LV door Elvis getrouwd werd! Had al geboekt en er zouden zouden zo’n 30 mensen overkomen om dit te aanschouwen! Alleen toen kwam corona en zijn ze maar bij hun in de buurt getrouwd
Ja same - autisme + persoonlijkheidsstoornis. Wel jammer achteraf. Heeft me best veel geld gekost
Met mijn mbo gestopt om naar hbo te gaan. Toen met hbo gestopt om naar de uni te gaan Dat wel afgemaakt en absoluut geen spijt van. Studieschuld is wel huilen van 10 jaar studeren.
Op de overvolle camping helemaal verbaasd dat alle douches vrij waren, maar volgens mijn vriend doucht niemand ‘s avonds??
Ik douche
- ‘s avonds
- ‘s ochtends
0 stemmers