Stel je persoonlijke vraag #37

Ik vind het echt vies om met een ongewassen lichaam in bed te gaan liggen. Hallo ik zit overdag in de trein en op de wc op m’n werk, dat breng ik echt niet mee m’n bed in.

10 likes

Ik heb het omgekeerde haha, ik zweet 's nachts etc en ik kan 's ochtends echt niet de deur uit zonder me te douchen

13 likes

Doordeweeks ‘s avonds en in het weekend of op vakantie ‘s ochtends.

6 likes

Hebben jullie je huisdier als kind zijnde ooit een gekke/aparte naam gegeven? Dus anders dan Muffin, Max, Snufje, weet ik het?

• Ja namelijk
  • Nee

0 stemmers

Ik had een hamster die Blitzy heette en een hamster die Aviva Rose heette. :rofl:

2 likes

De ware narcist die ik als 9-jarige was heeft haar hamster Mini-me genoemd. Ik wijt het maar aan mijn onderontwikkelde brein

21 likes

Ja toen ik nog eigen baas was ging ik ook het liefst midden op de dag douchen. Met werk nu toch het liefst in de avond want ben echt geen ochtendmens. Altijd haast. Wat ook niet helpt is dat ik ‘s ochtends de hond moet uitlaten. Dan is het uit bed gelijk kleren aan en binnen twee minuten staan we buiten voor een rondje. Geen zin om dan weer uit- en aan te kleden als terugkom.

3 likes

ik vind 's avonds douchen echt goor, 's ochtends dan weer met je muffe slaaplichaam in je schone kleren, brrr

1 like

Eén van onze cavia’s heette Witlofje, op zich iets wat cavia’s wel graag eten natuurlijk… :thinking:

7 likes

Maar je kleding vervang je iedere dag… je bed doorgaans niet.
Lig je met je zweetlichaam van de hele dag, in oud vies zweet van de dag ervoor.

Na een warme nacht spoel ik me in de ochtend vaak even af.
Maar hoe heerlijk is als je zelf schoon en gewassen in een vers bed stapt.

10 likes

Wat overdreven allemaal zeg, als je je elke dag wast ongeacht op welk moment ben je echt niet megavies hoor.

112 likes

Onze cavia heette Napoleon

9 likes

Ja en s ‘avonds met je gore lijf in bed. Dat is pas vies

7 likes

Heel goed ook voor je huid/klimaat/rekeningen

4 likes

mijn grote argument hiertegen is, je doucht je toch ook niet iedere keer dat je op de bank gaat zitten?!

2 likes

2 ratten die kat en muis heette!

9 likes

Beiden en na sporten ook. In de ochtend t liefst koud als een soort natuurlijke koffie om wakker te worden en in de avond heerlijk warm om relaxed in slaap te vallen. Als ik mijn haar niet was douche ik wel kort. Zou het echt een gemis vinden om niet dagelijks min. tweemaal te douchen, vind het zo fijn om water langs je heen te voelen.

Voel jij je mentaal ook gereinigd/fijner nadat je je lichaam wast?
  • Ja eigenlijk altijd wel
  • Vaak wel maar niet altijd
  • Af en toe maar meestal niet
  • Totaal niet

0 stemmers

Hoe vaak geniet jij van een voetenbadje?
  • Dagelijks
  • Bijna dagelijks
  • Wekelijks
  • Maandelijks
  • Een paar keer per jaar
  • Nooit

0 stemmers

Ben jij korter of minder vaak gaan douchen vanwege de energieprijzen?
  • Ja
  • Nee
  • Deels maar ook vanwege klimaat/huid/andere redenen

0 stemmers

4 likes

Verschilt misschien wel per persoon, maar lekker veel details, ik zweet best wel ‘s nachts dus ik vind wel dat ik ‘s ochtends moet douchen want anders ruik ik niet écht fris.

Maar misschien slapen andere mensen niet zo heftig als ik, dan snap ik dat je ‘s ochtends niet per se hoeft.

1 like

Kan ook met je haar routine te maken hebben (en ‘s ochtends langer uit willen slapen) dat je liever in de avond doucht

2 likes

Ik douche wel even lang nog, maar ik ga gewoon weigeren om mijn verwarming aan te draaien. Heb liever een lekker warme douche hoor. Ik red me wel onder de kleedjes op de bank.

Vraag : Ik woon voor het eerst nu een half jaar op mezelf en betaal netjes alle rekeningen, loop nergens achter en het gaat gewoon prima. Toch denk ik soms “Omg wat nou als ik toch ergens ongemerkt een gigantische betaalachterstand heb ofzo” hebben jullie dat ook wel eens?

• Ja is een normale gedachten
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Nee maar ik vind op de bank zitten sowieso niet te vergelijken met ín je bed liggen.

2 likes