Stel je persoonlijke vraag #37

Ik weet niet wat dit betekent :smiling_face_with_tear:

1 like

@Sax vertel!!!

Dat je je geslachtsdelen aan andere kinderen liet zien of andersom? Volgens mij een normale interesse/seksuele ontwikkeling rond een bepaalde leeftijd

Dus ik zeg volmondig ja
Ben niet voor niks verpleegkundige nu

9 likes

Ben jij wel eens gestopt met een studie/opleiding/school?

• Nee, ik heb hem/ze afgemaakt en dat achteraf was dat de juiste beslissling
  • Nee, ik heb hem/ze afgemaakt en achteraf was dat niet de juiste beslissing
  • Nee, ik heb hem/ze afgemaakt en achteraf weet ik niet wat ik daarvan vind
  • Ja, achteraf was dat niet de juiste beslissing
  • Ja, achteraf was dat de juiste beslissing
  • Ja, ik weet achteraf niet wat ik ervan vind
  • Niet van toepassing

0 stemmers

2 likes

Als jij op werk bespreekt dat je de ochtend vrij neemt, hoe laat klok/log jij dan in?

• 12:00
  • 13:00
  • 14:00

0 stemmers

3 likes

Autistische burn-out en studeren is echt een topcombinatie :ok_woman:t2:

4 likes

Nee, maar ik zou wel naar de bruiloft van een vriendin die dus in LV door Elvis getrouwd werd! Had al geboekt en er zouden zouden zo’n 30 mensen overkomen om dit te aanschouwen! Alleen toen kwam corona en zijn ze maar bij hun in de buurt getrouwd

7 likes

Ja same - autisme + persoonlijkheidsstoornis. Wel jammer achteraf. Heeft me best veel geld gekost

2 likes

Met mijn mbo gestopt om naar hbo te gaan. Toen met hbo gestopt om naar de uni te gaan :sweat_smile: Dat wel afgemaakt en absoluut geen spijt van. Studieschuld is wel huilen van 10 jaar studeren.

1 like

Op de overvolle camping helemaal verbaasd dat alle douches vrij waren, maar volgens mijn vriend doucht niemand ‘s avonds??

Ik douche

• ‘s avonds
  • ‘s ochtends

0 stemmers

3 likes

Ik vind het echt vies om met een ongewassen lichaam in bed te gaan liggen. Hallo ik zit overdag in de trein en op de wc op m’n werk, dat breng ik echt niet mee m’n bed in.

10 likes

Ik heb het omgekeerde haha, ik zweet 's nachts etc en ik kan 's ochtends echt niet de deur uit zonder me te douchen

13 likes

Doordeweeks ‘s avonds en in het weekend of op vakantie ‘s ochtends.

6 likes

Hebben jullie je huisdier als kind zijnde ooit een gekke/aparte naam gegeven? Dus anders dan Muffin, Max, Snufje, weet ik het?

• Ja namelijk
  • Nee

0 stemmers

Ik had een hamster die Blitzy heette en een hamster die Aviva Rose heette. :rofl:

2 likes

De ware narcist die ik als 9-jarige was heeft haar hamster Mini-me genoemd. Ik wijt het maar aan mijn onderontwikkelde brein

21 likes

Ja toen ik nog eigen baas was ging ik ook het liefst midden op de dag douchen. Met werk nu toch het liefst in de avond want ben echt geen ochtendmens. Altijd haast. Wat ook niet helpt is dat ik ‘s ochtends de hond moet uitlaten. Dan is het uit bed gelijk kleren aan en binnen twee minuten staan we buiten voor een rondje. Geen zin om dan weer uit- en aan te kleden als terugkom.

3 likes

ik vind 's avonds douchen echt goor, 's ochtends dan weer met je muffe slaaplichaam in je schone kleren, brrr

1 like

Eén van onze cavia’s heette Witlofje, op zich iets wat cavia’s wel graag eten natuurlijk… :thinking:

7 likes

Maar je kleding vervang je iedere dag… je bed doorgaans niet.
Lig je met je zweetlichaam van de hele dag, in oud vies zweet van de dag ervoor.

Na een warme nacht spoel ik me in de ochtend vaak even af.
Maar hoe heerlijk is als je zelf schoon en gewassen in een vers bed stapt.

10 likes

Wat overdreven allemaal zeg, als je je elke dag wast ongeacht op welk moment ben je echt niet megavies hoor.

112 likes