Ik douche wel even lang nog, maar ik ga gewoon weigeren om mijn verwarming aan te draaien. Heb liever een lekker warme douche hoor. Ik red me wel onder de kleedjes op de bank.
Vraag : Ik woon voor het eerst nu een half jaar op mezelf en betaal netjes alle rekeningen, loop nergens achter en het gaat gewoon prima. Toch denk ik soms “Omg wat nou als ik toch ergens ongemerkt een gigantische betaalachterstand heb ofzo” hebben jullie dat ook wel eens?
- Ja is een normale gedachten
- Soms
- Nee
0 stemmers