Soms droog ik me af met mijn dode cavia
Je moet je gordijnen eens proberen, werkt ook heel goed
Heb jij gastendoekjes?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja waar gebruik je die voor?
- In het toilet om handen te drogen
- Make-up afhalen
- Hangt in de badkamer
- Als mini handdoek
- Als washand
- Anders namelijk
0 stemmers
Als mini handddoek? Daar kun je een babyātje nog niet eens mee afdrogen toch. Of ik zie iets anders voor me.
Hahaha daar was ik al bang voor. Helaas!
Oh ja niet voor mān lijf eigenlijk maar voor mān gezicht ās avonds enzo?
Oja had ik helemala niet aan gedacht! Das wel handig eigenijk.
Als jullie als kind pijn hadden (fysiek), wat deden jullie dan?
- Janken
- Troost zoeken en janken
- Je afzonderen en janken
- Anders
0 stemmers
Zwelgen in zelfmedelijden. Doe dat nog steeds als ik pijntjes heb
Ik vraag dit omdat ik net een herinnering kreeg ineens van toen ik een jaar of 8 was.
Was toen aan het spelen bij een meisje in de straat en ik viel op de hoek van een ijzeren stellingkast, enorm veel bloed overal, maar ipv huilend naar haar ouders gegaan, vertelde ik haar dat ze het niet moest vertellen (??) en toen washandjes erop gedaan en daarna naar mān ouders gerend met een bloedend gezicht.
Die ouders vonden toen allemaal bloed in de badkamer en ik was ineens weg, die arme mensen in paniek, terwijl ik bij de dokter werd gehecht. Heb nog steeds een groot litteken in mān gezicht van dat incident. Maar ik herinner me vooral enorme schaamte dat ik absoluut niet wilde huilen bij die mensen. Echt vreemd. Ik dacht dat ze boos zouden worden ofzo. Ik kan nog steeds niet huilen met mensen erbij trouwens; dan ga ik hyperventileren.
Wat ga je vandaag doen?
- Uitslapen
- Sporten
- Opruimen/schoonmaken
- Met vriend(in) afspreken
- Met familie afspreken
- Op de bank hangen
- Naar een meubelboulevard
- Uit eten
- Naar een pretpark/dierentuin/bios
- Niks
- Iets anders heel leuks, namelijkā¦
0 stemmers
En werken
Wat @EllaFitzgerald zegt. Of als je je wast aan de wastafel dan is zoān handdoek misschien ook wel genoeg?
Echt zooooo saaaaai
Ben jij wel eens op (1 van de) kanaaleilanden geweest?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ben er nog nooit geweest maar ineens lijkt dat me heel leuk en mooi.
heb jij snel een (voor)oordeel over mensen?
- Vaker wel dan niet
- Vaker niet dan wel
- Weet ik niet
0 stemmers
Iets anders heel leuk namelijk aan mān thesis werken
Naar de bioscoop met een collega!
Ik wilde nooit huilen als ik pijn had en zat dan altijd mijn tranen weg te slikken. En mijn ouders zeiden dan ook vaak dat ik best mocht huilen als ik pijn had. Maar dan zei ik blijkbaar vaak: ja maar ik huil gewoon van binnen. Mijn moeder dacht ook echt dat het niet goed met me zou komen haha. Nu kan ik prima goed janken maar niet als ik pijn heb dan word ik alleen maar boos
Verder met voorbereidingen voor de komst van de baby en verder zo min mogelijk, want na een drukke hete werkweek en gister een uitvaart aan de andere kant van het land is het wel even mooi geweest.
Ik heb ook uitslapen aangevinkt maar eigenlijk werd ik om zes uur wakker van een kotsende kat