Stel je persoonlijke vraag #37

Schoenen aan alsjeblieft :joy:

Ja ik vind niet dagelijks douchen bij mezelf vies, en een washand ook. Maar bijvoorbeeld mn beste vriend doucht niet elke dag, heeft ook een moeilijke huid. Ik vind hem daarom niet vies. Eerder had ik wel gedacht als iemand 's ochtends voor een werkdag niet ff ging douchen wel eeewl. Maar ik weet ook dat dat nergens op slaat en tussen de oren zit.

Ik blijf het wel goor vinden als iemand 's ochtends niet doucht, maar zich ook niet ff wast. Gewoon deo opspuiten, kleren aan en gaan. Op z’n minst toch ff je oksels, handen, en gezicht wassen.

1 like

Ik zat te kutten, is echt mijn grootste nachtmerrie :grimacing: Sorry voor deze teleurstelling.

Deze dingen schijnen trouwens wel serieus heel onhygienisch te zijn. Dat van een washandje zit ook grotendeels tussen mn oren. Maar ik las een keer dat daar heel snel heel veel bacterien in gingen zitten ofzo. Deze onderstaande douchesponsgevallen dus.

6 likes

Heb je wel eens wegwerpwashandjes gebruikt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb een keer 3 weken gedoucht met die dingen want dat moest van de moeder van t vriendinnetje waar ik mee op vakantie was haha

1 like

Love de zorg!

1 like

Oja, daar heb ik nog nooit bij stilgestaan. Hebben ze in ziekenhuizen bijv. alleen wegwerpwashandjes allebei?

1 like

Ik werk in de GGZ en daar hadden we voor sommige patiënten die zorg nodig hadden de wegwerphandschoenen.

3 likes

Oke maar hoe vaak gebruiken jullie je handdoek.

11 likes

Drie per keer dat ik douche :scream:

2 likes

Soms droog ik me af met mijn dode cavia

21 likes

Je moet je gordijnen eens proberen, werkt ook heel goed

5 likes

Heb jij gastendoekjes?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja waar gebruik je die voor?

• In het toilet om handen te drogen
  • Make-up afhalen
  • Hangt in de badkamer
  • Als mini handdoek
  • Als washand
  • Anders namelijk

0 stemmers

2 likes

Als mini handddoek? Daar kun je een baby’tje nog niet eens mee afdrogen toch. Of ik zie iets anders voor me.

2 likes

Hahaha daar was ik al bang voor. Helaas!

2 likes

Oh ja niet voor m’n lijf eigenlijk maar voor m’n gezicht ‘s avonds enzo?

5 likes

Oja had ik helemala niet aan gedacht! Das wel handig eigenijk.

2 likes

Als jullie als kind pijn hadden (fysiek), wat deden jullie dan?

• Janken
  • Troost zoeken en janken
  • Je afzonderen en janken
  • Anders

0 stemmers

1 like

Zwelgen in zelfmedelijden. Doe dat nog steeds als ik pijntjes heb

6 likes

Ik vraag dit omdat ik net een herinnering kreeg ineens van toen ik een jaar of 8 was.

Was toen aan het spelen bij een meisje in de straat en ik viel op de hoek van een ijzeren stellingkast, enorm veel bloed overal, maar ipv huilend naar haar ouders gegaan, vertelde ik haar dat ze het niet moest vertellen (??) en toen washandjes erop gedaan en daarna naar m’n ouders gerend met een bloedend gezicht.

Die ouders vonden toen allemaal bloed in de badkamer en ik was ineens weg, die arme mensen in paniek, terwijl ik bij de dokter werd gehecht. Heb nog steeds een groot litteken in m’n gezicht van dat incident. Maar ik herinner me vooral enorme schaamte dat ik absoluut niet wilde huilen bij die mensen. Echt vreemd. Ik dacht dat ze boos zouden worden ofzo. Ik kan nog steeds niet huilen met mensen erbij trouwens; dan ga ik hyperventileren.

7 likes