Stel je persoonlijke vraag #37

Ik snap niet dat die dingen zoveel gedragen worden. Zijn toch een stel slappe gympen?

6 likes

Zit juist chill dat slappe haha. Ik moet wel zeggen dat ik de run star hikes chiller vind door de dikkere zolen

4 likes

Wel alleen 70’s, de ‘gewone’ vind ik echt niet mooi

9 likes

he verdorie deze grap wilde ik maken, haha.

Overigens heb ik echt nog nooit van de kanaaleilanden gehoord dus brb even googelen

4 likes

Haha achja ieder zn ding en mening. Het is trouwens geen trend,want het is al denk ik iets van zo’n 15 dat jaar mensen het veel dragen.
Ik haat Vans bijvoorbeeld enorm. Die zie ik wel minder, of ik let er misschien niet op. Ik vond dat een tijdje de “vijand” van de allstars lol. Mn bff heeft nog een paar oude vans staan en echt NOOIT ga ik daar een stap in zetten.

Wat heeft jouw voorkeur?

• Geen van beide
  • Oh ik kan niet kiezen!
  • Allstars
  • Vans

0 stemmers

Heb je ooit vans gedragen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik vind all stars en vans allebei wel leuk, voor zowel man als vrouw.
Ik heb op dit moment geen all stars die ik draag, maar heb ze wel echt veel gedragen. Zal ze vast wel weer eens kopen. Zijn gewoon goeie basics die altijd kunnen

8 likes

Nahh ik bij heb bij vans nog steeds het emo/ghothic gevoel wat southpark altijd goed uitbeelde. Ik vond dat zelf een vreselijke stijl dus ik wilde niets met iets alternatiefs worden worden geassocieerd. Ik denk, dat weet ik niet zeker, dat vans nog steeds een beetje met dat worden geassocieerd? Je kon me alles geven behalve vans, zelfde gold voor dr. Martins.

Hier associeerde ik Vans schoenen exact mee .

3 likes

Zo vond ik Vans juist leuk maar tegenwoordig is het volgens mij veel meer mainstream en vind ik het niet meer leuk.

Samenvatting

Alleen nog bij mijn zoontje (/kinderen)
Screenshot_20220828_151409

9 likes

@kali als je ooit in Brussel bent, moet je eens naar les brasseurs gaan. Overvloed aan dat type gasten.

Gebruik jij Tripadvisor

• Ja
  • Ja, maar alleen op vakantie/andere stad
  • Nee
  • Nee, maar wel deze…

0 stemmers

En je buurman zegt er niks over?

Ik moet een polo aan voor mijn werk en draag dat altijd met Vans omdat die gewoon lekker lopen, maar het voelt altijd zo seksloos haha. Vans bij vrouwen vind ik sowieso lelijk. Bij mannen in een bepaalde combinatie met veel tattoos enz wel mooi. Niet Jeroen die even lekker hip z’n Vans draagt onder een chino.

1 like

Ik heb Vans platforms. Die vind ik nog steeds heel leuk staan. (Niet mijn foto)

14 likes

Ik ben volledig team allstar. Ik loop op niks anders.

1 like

Radiatoren wit verven

5 likes

Ik vind het bij een man toch een hoog kleutergehalte hebben. Net als tuinbroeken. Of van die witte bolle skorts die ik nu veel hockeymeisjes zie dragen. Net pampers.

7 likes

Insert Brussels accent: “jo broer, heb je die nieuwe gehoord van Zwangere? Echt zwaaaarrrrrrrrrrr maat. Beste plaat ooit fieu! @kali ze wachten op jou :joy:

4 likes

Omg zwangere guy haha die was ik vergeten.

4 likes

Die vind je ook vaak in les brasseurs, woont er letterlijk boven :joy::joy:

2 likes

Je vindt de Vlamingen dan ook maar in enkele wijken. Ofwel rond de Brusselse rand die grenst met Vlaanderen of in de vijfhoek met de Dansaertwijk als epicentrum. Je ziet daar ook wel een beetje een scheiding, Vlaamstaligen gaan naar een ander type café dan Franstaligen. Epicentrum van de Franstaligen en Fransen vind je dan weer in Elsene met het Flageyplein.

1 like