Wat ga je vandaag doen?
- Uitslapen
- Sporten
- Opruimen/schoonmaken
- Met vriend(in) afspreken
- Met familie afspreken
- Op de bank hangen
- Naar een meubelboulevard
- Uit eten
- Naar een pretpark/dierentuin/bios
- Niks
- Iets anders heel leuks, namelijk…
0 stemmers
Wat ga je vandaag doen?
0 stemmers
En werken
Wat @EllaFitzgerald zegt. Of als je je wast aan de wastafel dan is zo’n handdoek misschien ook wel genoeg?
Echt zooooo saaaaai
Ben jij wel eens op (1 van de) kanaaleilanden geweest?
0 stemmers
Ik ben er nog nooit geweest maar ineens lijkt dat me heel leuk en mooi.
heb jij snel een (voor)oordeel over mensen?
0 stemmers
Iets anders heel leuk namelijk aan m’n thesis werken
Naar de bioscoop met een collega!
Ik wilde nooit huilen als ik pijn had en zat dan altijd mijn tranen weg te slikken. En mijn ouders zeiden dan ook vaak dat ik best mocht huilen als ik pijn had. Maar dan zei ik blijkbaar vaak: ja maar ik huil gewoon van binnen. Mijn moeder dacht ook echt dat het niet goed met me zou komen haha. Nu kan ik prima goed janken maar niet als ik pijn heb dan word ik alleen maar boos
Verder met voorbereidingen voor de komst van de baby en verder zo min mogelijk, want na een drukke hete werkweek en gister een uitvaart aan de andere kant van het land is het wel even mooi geweest.
Ik heb ook uitslapen aangevinkt maar eigenlijk werd ik om zes uur wakker van een kotsende kat
Ik zie deze poll heel laat maar de eerste kat bij mijn ouders mochten mijn zus en ik een naam geven en we noemden 'm Tits. Toen we op het internet gingen googlen naar “tits poesje” kwamen we wat bizarre zoekresultaten tegen.
Rustig aan! En arme kat… is ie nu weer oke? Ik ben zelf ook bezig met de laatste voorbereidingen voor de baby, zo leuk
Thanks! De kat maakte er nogal een spektakel van maar toen ze het allemaal kwijt was ging ze weer lekker eten/spelen/rennen dus ik denk dat ze iets verkeerds gegeten had.
Hoe lang heb jij nog tot de komst van de baby? Ik nog negen weken!
Wat vind jij van polo shirts? Voor zowel mannen, vrouwen als kinderen.
0 stemmers
Ik heb zo’n polo haat en toen vroegen mn ouders een tijdje terug wat ik van mn vaders nieuwe polo’s vond en vond het zielig om te zeggen maar gewoon bleh. Al vind ik het voor oudere mannen wel een stuk minder erg en als het iig effen is.
Ik had er gisteren nog 1 aan hahaha maar vind het ook erg aan de persoon liggen, of ik het leuk vind of niet
Ik vind het vaak gewoon suf. Maar het komt ook grotendeels omdat die polo’s waar jonge mannen soms in lopen, met zo’n random cijfer en tekst erop. En een tijdje terug zag ik een vrouw met het kraagje omhoog, dat had ik al jaren niet meer gezien.
Kan wel handig zijn
Bij kinderen vooral echt lelijk.
Ik dacht altijd dat Lacoste juist een kakkermerk is.
Ik droeg dus als kind altijd polo’s, niet omdat ik dat mooi vond maar omdat een keer een jongen uit de klas iets zei over een moedervlek in mijn nek… Vervolgens schaamde ik mij daar zo voor dat ik altijd iets met een kraagje wilde dragen zodat niemand dat kleine vlekje zag. Zo stom achteraf…