Same. Ik loop liever 35 min. naar de tandarts dan dat ik 10 minuten fiets.
Heb je een hekel aan lopen?
- Ja
- Nee
- Met vlagen
0 stemmers
Lopen , fietsen , trein , auto, vliegtuig alles vind ik prima. Het enige wat ik echt HAAT is de bus.
Het ligt bij mij zo erg aan de route. Is er afwisseling van landschap dan vind ik 40 minuten fietsen heerlijk en normaal, zijn het alleen weilanden dan vind ik het echt afschuwelijk.
Haha vind dit altijd zo kut als je iemand vraagt hoe ver iets is en dat ze dan zeggen ‘ja iets van 8km’. Zeg gewoon hoe lang het fietsen of rijden is haha, ik kan helemaal niets met alleen zo’n afstand.
Vooral in de auto word ik goed beroerd. Verder gaat het wel.
Trein vergeten! Of ben ik zo’n provinciaal die bij vervoermiddelen eerder aan de trein dan aan de tram denkt . De trein vind ik leuk.
Haha ik dacht het zelfde maar ik heb echt een hekel aan de trein
Haha met vlagen. Nou eigenlijk heb ik er dus niet zo’n hekel aan maar ik krijg eeeeenorm snel blaren. Van alles geprobeerd, zooltjes, blarenpleisters, BERGschoenen helaas helpt niks echt. Dus dan pak ik liever snel de fiets want ik haat in blaren lopen, elke stap voelt dan alsof ik op mn tandvlees loop. Ik ging laatst met mn vader een eind lopen en ik hoorde hem daarna zeggen, ja, ik heb wel op een langzaam tempo gelopen omdat jumpsuit zulke slechte voeten heeft.
Krijg jij snel blaren?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
Joh ik hoef maar een beetje scheef naar een paar nieuwe schoenen te kijken en ik krijg al blaren, echt super kut.
Ik had laatst voor het eerst nieuwe gympen aan, dacht dat het wel kon. Ik heb er misschien een uurtje in totaal op gelopen voordat het begon te schuren en toen ik thuis kwam lag mijn hele fucking hiel open aan beide voeten. Mijn voeten lijken wel van rijstpapier gemaakt ofzo.
Naar een specifieke plek toe lopen voor een afspraak: ja want zo langzaaaaaaam
Maar ergens wandelen in de natuur met het doel lekker wandelen vind ik prima
Wat ik vooral haat aan fietsen, is dat ik zodra ik ben aangekomen op m’n bestemming een zieke zweetaanval krijg en vooral mijn gezicht wordt dan echt een waterval en dan zegt iedereen “heb je het warm???”
Ik snap op zich wel dat je in het weer van gister weinig echte fietsers tegenkwam
Ja heel naar kan het zijn, vooral bloedblaren. Ik krijg ze voornamelijk op mn hiel en hak, en net onder mn tenen. Ik heb 1 keer gehad dat ik uitstapte uit de trein na het vliegtuig en ik al wist, ik kan bijna niet meer lopen. Waren leren laarsjes, wat ik nu ook weet dat dat helaas niet geschikt is ooit voor mij. Ik deed uit wanhoop maar die schoen uit want het lukte niet meer 1 stap met schoen aan te zetten of het zou hinkelen worden. Mn vriend vond dat eeeeecht niet kunnen en ik moest en zou mn schoen aan laten. Maar dan wel met gevolg dat hij me dus 30 minuten op de rug moest dragen. Toen we thuis waren zat er letterlijk vel van mn huid aan de binnenkant van dat laarsje. Deed mega veel pijn en duurde ook zo lang voordat het eens hersteld was want er zaten ook diepe bloedblaren. Heel goor. Ben meer gemaakt voor slippers volgens mn moeder.
Ik heb non stop blaren maar ze doen bijna nooit pijn, behalve als ik eelt weg haal dan kan ik nauwelijks lopen.
Die ouwe metrostellen in a’dam vond ik zoooo kut. In de winter blafheet en ze leken gewoon altijd goor te zijn. Maar die zijn er volgens mij inmiddels allemaal uit.
De tram vind ik denk ik het leukste. Lekker door de stad rijden en naar buiten kijken
Ik heb maar 1 tip. Nooit een hele zak drop wegkanen als je toch al weet dat je misselijk wordt onderweg. Want dat ziet eruit alsof je teer aan kotsen bent.
Ik durf niet eens eelt weg te halen want ik heb dus geen eelt. Gewoon het is er niet, mn huid zal het wel niet aanmaken ofzo weetikhet.
Haal jij wel eens eelt op je voeten weg?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik had het ook nooit, totdat ik dus veel ging lopen. En ik krijg echt in bijna alle schoenen blaren, behalve veel sneakers. Dus ja, dan maar sneakers.