Ik had het vroeger met trein, bus, auto, alles
Tegenwoordig ben ik alleen een bootbraker. Hoe groter de boot hoe misselijker ik word. Ik kan wel gewoon op een sloepje zitten gelukkig (met wijn)
Ik had het vroeger met trein, bus, auto, alles
Tegenwoordig ben ik alleen een bootbraker. Hoe groter de boot hoe misselijker ik word. Ik kan wel gewoon op een sloepje zitten gelukkig (met wijn)
Wat bij nog wel helpt is de anti-blaar stick van Compeed. En dan regelmatig door de dag heen even bij smeren. En smeren met gewohl creme, die lijkt mij vel wat ‘harder’ te maken met als gevolg minder blaren. Maar ze verschijnen soms al na 5 minuten lopen, ook nauwelijks eelt.
Ik ben ook erg gevoelig voor wagenziekte, wat mij mega goed helpt is een scopoderm pleister. Niet handig als jij normaal de leiding moet nemen want je wordt er super high van. Ik vond dat wel lekker juist en kon na deze pleister op hele woelige zee op boten zitten.
Ze zijn wel prijzig maar echt worth it als je zo’n last hebt van reisziekte.
Op alle foto’s van die dag sta ik ook met een gelukzalige glimlach haha
Alleen samen met mijn kinderen dan haat ik het want echt slakkentempo en alles moet uitvoerig bekeken worden, vreselijk! Prop ze liever allemaal in de bakfiets
Hoe vaak bestel jij iets van het internet (geen thuisbezorgd oid maar andere producten)?
0 stemmers
En waar laat je het bezorgen?
0 stemmers
Ik kijk nu de docu bezorgd dus vandaar deze vragen
Ligt eraan hoeveel stress ik heb. Ben erachter gekomen dat ik een stresskoper ben dus afgelopen weken veel besteld.
Ik krijg maandelijks boekenboxen die niet allemaal track & trace hebben (en mogelijkheid tot een afhaalpunt is er niet), die worden altijd bij mijn ouders afgeleverd. Sowieso veel pakketjes bij mijn ouders, omdat mijn vriend en ik allebei onregelmatig werken en er bij mijn ouders bijna altijd wel iemand thuis is in de middag.
Ik overweeg hierom wel zo’n pakketkluis aan huis trouwens…
Ik heb precies hetzelfde, vreselijk. Ik zag op tiktok wel laatst mensen die een bril met een soort vloeistof of zo gebruikten waarvan ze zeiden dat het echt werkte. Dus ik denk dat ik zo’n ding ook maar eens ga testen
Edit: oh gahah spuit elf, die bril die @Evenveel plaatzte dus
Wooooow wat handig!
Op mijn werk is het in de winter ontzettend koud, omdat de receptie meteen bij de voordeur zit en het een oud pand is. Verwarming is niet handig in een sportschool en een heatertje vond mn leidinggevende te duur. Dus uit noodzaak maar een muts opgedaan, maar dat “stond niet professioneel”. Letterlijk mailtjes getypt met mn handschoenen aan in die tijd.
Ja afgelopen zomervakantie een keer een boottocht gemaakt, gelijk halve dag verpest. Moest echt intens focussen dat ik niet ging overgeven, heb daar echt als een halve gare gezeten met mn ogen dicht. Echt jammer want het zou echt een leuke vakantie activiteit kunnen zijn.
In zo’n kluisje! Zit in mijn straat, superhandig
Maar da’s maar een dienst die dat doet, wou dat het algemener was
Ik zou liever hebben dat ze thuis bezorgen, maar als ik het niet bij een pakketpunt af laat leveren en het zelf naar huis sjouw, ben ik “niet thuis” volgens de bezorger en kan ik alsnog bij een willekeurige buur een pakketje op gaan halen.
Boekenboxen klinkt spannend, is het een soort volwassen Lijsters abo of wat?
Het klinkt spannender dan het is hoor, maar als bibliofiel word ik er wel heel blij van.
Ik ben geabonneerd op Illumicrate, ze werken rondom een thema waar het boek dan op gebaseerd is (door middel van hints kun je er wel achter komen welk boek ze maandelijks kiezen), dit boek krijg je dan opgestuurd, met of zonder goodies. Het boek is een special edition, dit kan zijn in de zin van signeren, een opnieuw ontworpen cover design of verandering van kleuren, endpapers met mooie art, de edges gekleurd of digitaal geprint et cetera. Ik heb zelf een book only abonnement. Illumicrate doet een mix van young adult en adult boeken. Je kan ongelimiteerd een maand skippen als iets je niet aanspreekt.
Daarnaast nog GSFF (Goldsboro Science Fiction Fantasy), zij doen voornamelijk speciale edities van adult boeken, heel soms eens young adult. Tot slot The Broken Binding, zij zijn sinds dit jaar begonnen en geven speciale edities uit van backlisted fantasy.
Andere grote boxen zijn bijvoorbeeld Fairyloot, Owlcrate, Litjoycrate, Fox & Wit en ga zo maar verder haha. Alle boxen die ik genoemd heb zijn trouwens vanuit Engeland. Ik lees alleen maar Engelstalig. Ik weet wel dat er ook Nederlandse boxen zijn, maar ben daar niet zo in thuis.
Naast de maandelijkse boeken komen ze ook met losse speciale edities aanzetten haha.
I NEEEEEEEDDDD
Ik vind het zelf het fijnst om het gewoon bij een pakketpunt af te halen. Je hebt dan 7 dagen tijd om het af te halen, en ja dat moet toch lukken lijkt me. En anders sturen ze het pakket retour en krijg je het bedrag eventueel terug gestort. Zo stoor je niet je buren, en hoef je zelf ook niet op een pakket in huis te gaan wachten.
Hierdoor mis ik ineens dat inspiratieblaadje van ECI/Bookspot weer. Vond het zo stom toen ze daar mee stopten. Sindsdien heb ik veel minder idee van wat de nieuwe en/of leuke boeken zijn.
Ben jij lid van Bookspot (voorheen ECI)?
0 stemmers
Edit: ik stem verkeerd op mijn eigen poll. Ben het dus wel geweest.
O wat tof! Ik lees ook bijna alleen maar Engelstalig dus ga even neuzen. Lees nu mijn meeste boeken via Scribd, want veel keuze en lekker makkelijk.