Stel je persoonlijke vraag #37

Ga jij wel eens 's avonds laat chips/ijs/chocola/ander eten halen als je daar trek in hebt?
Dit komt echt nooit in mij op :thinking: nu heb ik meestal wel allerlei dingen in huis maar ik denk er ook niet aan dat dat een optie is na een bepaald uur (terwijl ik naast een nachtwinkel en een AH to go woon)
Als ik laat in een supermarkt kom is dat meestal echt om boodschappen te doen na afwijkende werkuren bijvoorbeeld, maar ik denk er nooit bij na dat het ook ‘zomaar’ kan.

Dus: ga jij wel eens 's avonds laat snacks kopen als je cravings hebt?

• Ja
  • Nee maar ik heb de optie wel, denk er niet aan/geen behoefte aan
  • Nee, ik heb de optie niet, ook geen behoefte aan
  • Nee, ik heb de optie niet, maar zou wel willen dat het kon

0 stemmers

1 like

Het bos is echt superdruk op zondag, tenminste waar mijn ouders wonen ga ik juist in het weekend het bos niet in vanwege de drukte.

2 likes

Pff asjeblieft niet zeg, het is al druk genoeg in de natuur op zondag. Laat het plebs maar lekker naar de Primark gaan! :stuck_out_tongue:

5 likes

De Rewe van 7-24, zaterdag 7-23.30, zondag dicht. Heb ook een Lidl om de hoek, die is van 7-21 open elke dag behalve zondag. Klaag al zolang ik hier woon (10+ jaar) over dat ze op zondag dicht zijn, maar heb er eigenlijk nooit echt last van, is klagen om het klagen als echte Hollander

6 likes

Nou ik ga liever naar de coolcat, vooral op zaterdag.

1 like

Nee, mijn luiheid wint altijd van cravings.

10 likes

Ik heb wel eens 's avonds cravings, maar ga het niet zelf halen. Ik stuur mijn man :sunglasses:

2 likes

Er zijn altijd wel mensen te vinden die dan wel zouden willen werken, maar het probleem is meer dat je winkel geboycot wordt als je toch op zondag open gaat.

2 likes

Maar ik denk dus dat dat niet klopt. De druk/ milieu etc door de switch naar online is vele malen hoger dan extra openingstijden. Dat is dus echt een ouderwetse gedachte.

6 likes

Idd, ik (en de meeste van m’n collega’s, maar dat verschilde per winkel) vond werken op zondag chill aangezien ik dubbel betaald kreeg en dan een dag in de week vrij was. Dat vond ik nog chiller want als ik dan iets wil gaan doen op m’n vrije dag is het veel rustiger dan in het weekend.
Feestdagen waren nog fantastischer want dan kreeg je ook een recuup dag

4 likes

Ik vond dit wel een interessant gepsrek over oa de ruime openingstijden en wat voor effect dat heeft.

Verder super chill dat de supermarkt tot 2200u open is. Altijd lekker rustig en veel is bijgevuld.

3 likes

Ik wilde juist altijd graag op zondag werken! Maar 5 uur werk en dubbel betaald, dus je had uiteindelijk meer dan voor een zaterdag van 8 uur. Ik baalde altijd als iemand anders werd ingeroosterd en ik de zaterdag kreeg.

4 likes

Dacht dat je gewoon in drenthe , ruinerwold woonde, wat ook wat achterloopt, maar niet in de biblebelt.

Nee die zitten nog verstopt

11 likes

Heb jij de pepernoten al gezien in de winkel?

• Ja, en ook meegenomen.
  • Ja, maar laten liggen.
  • Nee, maar wil ik wel.
  • Nee, hoeft ook niet.

0 stemmers

1 like

Je staat in de winkel achter iemand en zodra diegene de deur uit is komt de kassa medewerker erachter dat de pin betaling niet is gelukt. Jij komt die persoon twee winkelstraten verder weer tegen. Zou je die persoon daarop aanspreken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Dit is misschien wel de mooiste spelfout die ik ooit heb gezien. Een krob sla, wow. Als er mensen komen eten, haal je dan twee krobben? :rofl:

mag wel hĂš soy

15 likes

Zou je stoppen met werken als je het niet meer voor het geld hoefde te doen?

• Ja + ik vind mijn werk leuk
  • Ja + ik vind mijn werk niet leuk
  • Nee + ik vind mijn werk leuk
  • Nee + ik vind mijn werk niet leuk

0 stemmers

3 likes

Ik zou iets anders doen volledig door mezelf gekozen en volgens mijn voorwaarden.

14 likes

Hahahahaha omg

2 likes