Stel je persoonlijke vraag #37

Ik hoop eigenlijk dat ze net zo lang blijven staken tot ze betere arbeidsvoorwaarden krijgen

12 likes

Wat bedoel je dan met wat je normaal weggooit?

Maar klopt idd, dat er vaak wat ingrediënten in moeten die de mix een stuk goedkoper maken zoals kool, peen en ui, maar er wordt wel altijd gekeken of de gaar tijd van alle groentes gelijk is!

Ik denk dan wel dat ik het pertinent oneens ben met de beoordeling van hoeveel gaartijd bepaalde groentes nodig hebben.

En idd teveel ui etc als opvulling. De enige zak die ik wel echt de moeite vind soms is die met cavolo nero van Appie, omdat ik dat los lastiger kan krijgen.

Snijboontjes of sperziebonen vind ik wel echt heel fijn om voorgesneden te kopen. Lekker nul moeite.

3 likes

ja vaak

1 like

Nou t kontje van een krob sla ofzo dat vreet ik niet op

3 likes

Nee

4 likes

In principe is het: ten oosten van de Beneluxlaan is Transwijk, ten westen van de Beneluxlaan Kanaleneiland. Alleen hoort dat zuidelijke puntje van de meubelboulevard (wat volgens deze redenering Kanaleneiland zou zijn) blijkbaar dan weer bij Transwijk.

2 likes

ik heb fucking 2,5 uur gedaan over iets wat 20 minuten hoeft te duren

2 likes

Nu ben ik wel benieuwd of je in Kanaleneiland hebt gewoond of toch in Transwijk?

2 likes

haha ik zie die cheeta scooter van hem veel te vaak, maar heb hem zelf nog nooit gezien? Fascinerend

1 like

Sta jij in je kracht?

• Helemaal
  • Ja, maar een beetje in de buitenste regionen
  • Ik sta er nét buiten
  • Ik weet niet eens waar hij ligt

0 stemmers

1 like

Vind jij body positivity iets te maken hebben met je sexy voelen?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Vind jij body positivity iets te maken hebben met vrouwelijk voelen?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Als jij je vrouwelijk voelt voel je je dan ook sexy?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Voel jij je überhaupt wel eens sexy?

• Ja
  • Nee
  • Nee en ik vind het (net als jij) een vervelende term

0 stemmers

Dit nav body positivity podcasts waarbij ik heel erg de indruk heb dat het gaat om sexy mogen zijn/mogen voelen, terwijl voor mij body positivity daar helemaal los van staat

2 likes

Ben jij ooit bij een psycholoog in behandeling geweest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Wow vet toevallig deze vraag. Ik was vandaag aan het werk en toen vertelde een onbekende vrouw mij dat ze kon zien dat ik helemaal in mijn kracht ben :open_mouth:

1 like

En heeft het je echt geholpen?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet

0 stemmers

1 like

Als een vriend(in) je een insta reel of post stuurt in een DM en je die niet super grappig vindt (niks aanstootgevends ofzo, gewoon niet perse je smaak)

• Like ik het berichtje toch
  • Negeer ik het
  • Reageer ik erop (hoe maakt niet uit)

0 stemmers

1 like

Ik zag pas dat iemand een geitenkaasje in de weggeefkast had gelegd. Echt te goor bij wekenlang warm weer. Maar als ik thuis de kastjes uitzoek en houdbare dingen tegenkom die wij niet gaan gebruiken dan zet ik het wel in de weggeefkast. Vaak hebben we die dan zelf gekregen (borrelpakket enzo). Drogisterij product miskopen zet ik ook in de weggeefkast en heb er pas veel menstruatieproducten ingezet omdat ik die zelf voorlopig niet nodig heb en sowieso al cup was gaan gebruiken.

Edit - koop dus eigenlijk niet speciaal iets voor in de weggeefkast. Maar doe dat sowieso liever via een goed doel, bv kleding- of voedselbank

1 like

De ene wel, de andere niet. Ben met voor het positieve antwoord gegaan :joy:

Like = ik heb het gezien
“Hahaha” = ik heb het gezien en het was grappig

7 likes

Haha ja dat doe ik dus ook, ik vind het zo lullig om zomaar iets te negeren maar blijkbaar doen toch wel wat mensen dat

2 likes