Zo’n zak voorgesneden groenten vind ik vaak te veel en ik vind het zonde om een deel weg te gooien. Daarnaast is het vaak duurder dan losse groenten kopen en vind ik het lelijk gesneden (waar een mens zich druk om kan maken haha).
Wie past dit shirt?
- Ik
- Ik niet
0 stemmers
Ik wil hem aan mijn zus geven die van katten houdt en dit echt is, maar vind het spannend omdat zij zichzelf misschien niet ziet als iemand die mensen haat en dat dus een belediging vindt haha
Als je zus ‘m niet wilt dan wil ik m wel
Er bestaan ook dat soort shirts of posters zonder het haten gedeelte, als je daarover twijfelt. Bv
Ik vind hem wel leuk trouwens (maar kende hem eerder als I drink wine and I know things)
Ikea eerder dicht
- Priem
- Begrijpelijk, dat ene uur lost personeelstekort op
- Ik ga nog even snel avondje Ikea doen
- Ik ga toch alleen voor het ontbijt
- Stom
0 stemmers
Die is ook leuk, dankje!
Ja wel mee eens! Ik vind alleen de afschaling van vrijdagavond koopavond in sommige (grotere) dorpen wel jammer. Dat zou ik wel willen ruilen tegen de zondag of maandagochtend.
Toevallig vanavond nog geweest Ik vind het wel jammer. Ga liever doordeweeks na het werk dan in het weekend. Was vaak lekker rustig. Té rustig blijkbaar.
Snap het idee wel, maar de 24u economie gaat gewoon door, alleen dan online. Fysieke winkels hebben het daardoor al heel moeilijk.
Ik ook had nog niet genoeg aan 21 uur ook, haha. Ik was net voor 21 uur een eindje bij mijn kar vandaan en toen was het personeel mijn kar aan het leegruimen. “oh hij zag eruit als een kar van onszelf!”
Iets anders over sluitingstijden.
(Ik val vanavond in voor @Jumpsuit)
Als een zwembad sluit om 20:00 uur, ben je dan verbaasd dat je om 19:45 het bad uitmoet?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik zal wel de enige zijn die op ja stemt gok ik. Ben niet zo snugger met zulke dingen. Ik ging pas om 19:30 nog even snel lekker een half uur banen zwemmen. Dat werd dus een kwartier.
Dat is een game of thrones referentie toch (quote: That’s what I do, I drink and I know things) is ze daar ook fan van?
Ik zou het heel random vinden als ik een shirt met zo’n quote zou krijgen
Ik vind dat ook gek hoor, communiceer dan gewoon dat het zwembad om 19:45 dicht gaat, voor iedereen een stuk duidelijker
Hier is het dan tot 20.00 zwemmen en dan moet je eruit.
Ik zou niet verbaasd zijn als er ter plekke wordt omgeroepen dat je om 1945 eruit moet. Maar ik zou er van te voren niet over nadenken.
Ik vind het heel jammer want ik ging vaak nog even na het eten (woon er vlakbij). Toevallig dus gisteren nog, ik had al razendsnel gegeten en gekookt en was er alsnog pas kwart voor acht. Nouja niet het einde van de wereld, dan eet ik wel daarna, maar ik vond het altijd wel chill.
Verklaart wel waarom het gisteren ineens nog zo druk was haha, ik wist niet dat het aangekondigd was.
Ik woonde ook bij een Albert Heijn die tot 12 uur open was en dat vond ik zo chill. Love ruime openingstijden. Ik woon nu bij een andere supermarkten die 2 dagen in de week tot 9 open is en vaak ook tot 6/7/8 (elke dag anders) en dat vind ik dus echt niks haha.
Dat denk ik wel want hoe vaak loop je nou de winkel uit met écht dat ene ding waar je voor komt als je om 21u denkt ik heb zin in een zak chips? Ik dus echt 1 op de 1000 keer. Denk heel vaak “oh dit heb ik nog nodig”, “hier heb ik zin in” en vervolgens betaal ik weer €50 voor eigenlijk alleen maar bullshit.
Ja dit, als ik eerlijk ben vind ik eigenlijk de winkels hier vaak nu al te kort open. Ik geniet echt als ik in wereldsteden ben waar er doordeweeks gewoon veel meer leven is op straat op een random dinsdagavond.
Snap het overigens wel ivm personeelstekort, maar van die uitspraken als ‘mag zondag wel dicht’ etc etc, snap ik eigenlijk niet zoveel. Blijf je toch lekker zelf thuis.
Edit: al moet ik zeggen, in Berlijn waren zondag ook de winkels (ook supermarkten) dicht maar musea en restaurants wel open. Dat was heel erg wennen, maar dan had je vaak wel weer dat alles doordeweeks echt tot 10/ 11 uur s avonds open was. Daar zou ik mss wel voor ruilen.
Ja het beste aan corona is ook geweest dat er hier nu supermarkten tor 10 uur open zijn! Zo fijn.
En ik weet nog dat ik in Letland woonde en daar waren de winkels op zondag ook vaak open tot 8 uur, zelfs de kleine winkels op de hoek. Zo fijn!
Ik denk weer wel: als we doordeweeks weer langer open zijn, dan hoeft al ‘het leven’ ook niet in een weekend gepropt te worden.