Stel je persoonlijke vraag #37

Ben benieuwd als deze anoniem was

4 likes

Nu dan anoniem

Zou jij het erg vinden als jouw wijk/gemeente een hotel koopt voor 300 asielzoekers?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb er geen mening over

0 stemmers

Heel eerlijk? Ik vind deze lastig… momenteel vangt mijn dorp een grote groep OekraĆÆners op. Daar wordt ook de nodige overlast door ondervonden (veel door het dorp struinen, ook 's nachts. Veel lawaai en veel alcoholgebruik). Ook ik heb me daardoor niet altijd prettig gevoeld op straat 's avonds. Voorheen zou ik direct zeggen; ja, prima. Maar momenteel; ik weet het niet zo goed.

1 like

Voor iedereen die een scriptie heeft moeten schrijven: konden je ouders je daarmee helpen? Op wat voor manier dan ook, dus alleen meelezen of spellingscontrole telt ook.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Een huisgenoot werd echt heel erg geholpen door haar vader en een andere kon wel wat vragen stellen aan haar moeder, maar de mijne had er nog nooit een gemaakt dus ik kon daar echt niet naartoe voor hulp of simpele vragen. Was daar best jaloers op.

1 like

ik heb ja gestemd omdat ik dit gebrek aan spreiding gewoon zo fout vind, je creƫert een zware disruptie op zeer lokaal vlak waardoor iedereen zich gaat ergeren, zeker als het iets is dat lang gaat duren. Ik snap oprecht niet waarom ze niet gewoon een plan opzetten waarbij er telkens naar de volgende gemeente wordt gegaan voor kleinschalige opvang, bijvoorbeeld dat iedere entiteit een paar gezinnen opvangen, afhankelijk van oppervlakte en inwoners

4 likes

Qua inhoud/onderwerp konden ze niet echt helpen maar wel met mee lezen, spellingscontrole etc. Edit: ik bedenk net wel dat ze voor een groot gedeelte hebben geholpen met het financiƫle stuk wat in mijn scriptie zat, ik moest een begroting maken + balansen en zo, daar heb ik veel hulp van mijn ouders mee gehad.

Mijn scriptiebegeleider kon zelf ook niet eens inhoudelijk helpen dat vond ik wel erg :sweat_smile: ik zat die man elke keer maar weer uit te leggen wat mijn onderwerp was ipv dat ik inhoudelijk er over kon praten.

2 likes

Ik heb ik weet het niet gekozen omdat ik bij studeren denk aan huidige hbo/universiteitsopleidingen en mijn ouders hebben allebei (een vorm van) landbouwonderwijs gevolgd. Geen idee of dat vergelijkbaar is met hoe ik hoger onderwijs heb gevolgd. Ik denk het niet, maar ze zijn allebei wel op kamers gegaan voor hun opleiding dus die ervaring hebben ze wel.

2 likes

Mijn moeder sowieso niet. Mijn vader heeft een soort technische school gedaan van vroeger. Ik denk vergelijkbaar met mbo nu? Waar hij metaalbewerking enzo leerde. Allemaal na de dienstplicht of course, waar hij aan legerauto’s leerde sleutelen.

1 like

Mijn streven is sowieso dat als dit goed genoeg loopt, ik hier zelf nog maar max 3 dagen hoef te staan. Ik krijg in ieder geval genoeg cv’s toegestuurd :smile:

2 likes

Ik denk dat mijn ouders/80% van de familie niet eens weten wat ik precies gestudeerd heb

2 likes

Ben je wel eens opgenomen in een psychiatrische kliniek? (Anoniem)

• Ja
  • Nee
  • Ik wil stemmen

0 stemmers

Zo ja, hoe lang?

• 0-2 weken
  • 3-8 weken
  • 2-6 maanden
  • 6+ maanden
  • Ik wil stemmen

0 stemmers

Heeft het je geholpen?

• Ja
  • Niet geholpen, maar ook geen negatief effect
  • Integendeel
  • Beetje

0 stemmers

2 likes

Was echt m’n favo vak dus zo nodig doe ik met hen mee :grimacing:

4 likes

Ik ben geslaagd met een 8 voor wiskunde op VWO, heb een beta studie gedaan (vergelijkbaar met jouwe) en ik denk ook echt niet dat ik dat zou kunnen!

2 likes

Als ik wiskunde B had moeten halen, zat ik nu nog op de middelbare school denk ik. Ik zat op een hele kleine middelbare school dus met wiskunde zat de hele klas gewoon samen (en als de andere helft uitleg kreeg moest je zelf gewoon verder werken) en ik heb meermaals gefascineerd naar het bord gekeken tijdens de uitleg want ik snapte zó weinig van wiskunde B.

3 likes

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)

Ik vraag me ook weleens af of ik überhaupt nog die sommen zou begrijpen nu (ik denk het niet), terwijl ik wiskunde (A1) dus wel een van mijn leukste vakken vond. Het was ook het enige vak waar ik mijn huiswerk weleens voor deed. Ik droom nu met enige regelmaat nog steeds dat ik weer sommen uit het boek aan het maken ben :joy:

2 likes

Haha ahw, ik vind dit oprecht heel lief klinken haha. Ik deed voor mijn gevoel ook maar wat bij wiskunde. Ik zat ff te denken, ik vond eigenlijk niks leuk? Typische kutpuber, behalve tekenen(viel onder kunstgeschiedenis) dat vond ik wel een leuk vak.

Had jij een lievelingsvak op de middelbare school?

• Ja meerdere
  • Ja 1
  • Nee

0 stemmers

1 like

Nederlands, Frans en Geschiedenis

1 like

Ik vond het allemaal even vreselijk

9 likes

Engels. Omdat ik er goed in was en ik vond het de enige leuke docente.

1 like