Stel je persoonlijke vraag #37

Ik vond dit wel een interessant gepsrek over oa de ruime openingstijden en wat voor effect dat heeft.

Verder super chill dat de supermarkt tot 2200u open is. Altijd lekker rustig en veel is bijgevuld.

3 likes

Ik wilde juist altijd graag op zondag werken! Maar 5 uur werk en dubbel betaald, dus je had uiteindelijk meer dan voor een zaterdag van 8 uur. Ik baalde altijd als iemand anders werd ingeroosterd en ik de zaterdag kreeg.

4 likes

Dacht dat je gewoon in drenthe , ruinerwold woonde, wat ook wat achterloopt, maar niet in de biblebelt.

Nee die zitten nog verstopt

11 likes

Heb jij de pepernoten al gezien in de winkel?

• Ja, en ook meegenomen.
  • Ja, maar laten liggen.
  • Nee, maar wil ik wel.
  • Nee, hoeft ook niet.

0 stemmers

1 like

Je staat in de winkel achter iemand en zodra diegene de deur uit is komt de kassa medewerker erachter dat de pin betaling niet is gelukt. Jij komt die persoon twee winkelstraten verder weer tegen. Zou je die persoon daarop aanspreken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Dit is misschien wel de mooiste spelfout die ik ooit heb gezien. Een krob sla, wow. Als er mensen komen eten, haal je dan twee krobben? :rofl:

mag wel hĆØ soy

15 likes

Zou je stoppen met werken als je het niet meer voor het geld hoefde te doen?

• Ja + ik vind mijn werk leuk
  • Ja + ik vind mijn werk niet leuk
  • Nee + ik vind mijn werk leuk
  • Nee + ik vind mijn werk niet leuk

0 stemmers

3 likes

Ik zou wel anders gaan werken.

10 likes

Ik zou iets anders doen volledig door mezelf gekozen en volgens mijn voorwaarden.

14 likes

Hahahahaha omg

2 likes

Ja maar ik zou wel iets anders gaan doen parttime of vrijwilligerswerk
Ik heb een doel/structuur nodig :smiling_face_with_tear:

7 likes

Ik zou gewoon 1/2 dagen per week werken puur voor de collega’s en een beetje aanspraak.

1 like

Zou jij het erg vinden als jouw wijk/gemeente een hotel koopt voor 300 asielzoekers?

• Ja
  • Nee
  • Daar heb ik echt geen mening over

0 stemmers

1 like

Ben benieuwd als deze anoniem was

4 likes

Nu dan anoniem

Zou jij het erg vinden als jouw wijk/gemeente een hotel koopt voor 300 asielzoekers?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb er geen mening over

0 stemmers

Heel eerlijk? Ik vind deze lastig… momenteel vangt mijn dorp een grote groep OekraĆÆners op. Daar wordt ook de nodige overlast door ondervonden (veel door het dorp struinen, ook 's nachts. Veel lawaai en veel alcoholgebruik). Ook ik heb me daardoor niet altijd prettig gevoeld op straat 's avonds. Voorheen zou ik direct zeggen; ja, prima. Maar momenteel; ik weet het niet zo goed.

1 like

Voor iedereen die een scriptie heeft moeten schrijven: konden je ouders je daarmee helpen? Op wat voor manier dan ook, dus alleen meelezen of spellingscontrole telt ook.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Een huisgenoot werd echt heel erg geholpen door haar vader en een andere kon wel wat vragen stellen aan haar moeder, maar de mijne had er nog nooit een gemaakt dus ik kon daar echt niet naartoe voor hulp of simpele vragen. Was daar best jaloers op.

1 like

ik heb ja gestemd omdat ik dit gebrek aan spreiding gewoon zo fout vind, je creƫert een zware disruptie op zeer lokaal vlak waardoor iedereen zich gaat ergeren, zeker als het iets is dat lang gaat duren. Ik snap oprecht niet waarom ze niet gewoon een plan opzetten waarbij er telkens naar de volgende gemeente wordt gegaan voor kleinschalige opvang, bijvoorbeeld dat iedere entiteit een paar gezinnen opvangen, afhankelijk van oppervlakte en inwoners

4 likes

Qua inhoud/onderwerp konden ze niet echt helpen maar wel met mee lezen, spellingscontrole etc. Edit: ik bedenk net wel dat ze voor een groot gedeelte hebben geholpen met het financiƫle stuk wat in mijn scriptie zat, ik moest een begroting maken + balansen en zo, daar heb ik veel hulp van mijn ouders mee gehad.

Mijn scriptiebegeleider kon zelf ook niet eens inhoudelijk helpen dat vond ik wel erg :sweat_smile: ik zat die man elke keer maar weer uit te leggen wat mijn onderwerp was ipv dat ik inhoudelijk er over kon praten.

2 likes