Oh nooit geweten, weet je nog welk merk dat was? Ik moet zeggen ik heb heel weinig been en armhaar van mezelf dus ik heb dan makkelijk praten. Een vriendin van me heeft er echt heel erg mee gezeten en ik vond dat rot. Ze zei pas al ik dit en dat laser kan ik me gelukkig voelen. Gelukkig is dat ook wel gebeurd maar toch die druk die op vrouwen ligt om maar zo haarloos mogelijk te zijn is eigenlijk vet naar. Doe het lekker zelf kut mannen.
Ultieme hittetip: sportverkoelingshanddoekje
Ik geloof gilette maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Ja klopt gilette! @Jumpsuit in de podcast ‘over haar’ wordt dit o.a. uitgelegd. Vond het wel interessant om te luisteren!
Dan is haar moeder het probleem en niet haar niet bruinende huid.
Ik scheer niet speciaal voor de sauna, dus gewoon in de op dat moment huidige toestand
Ik had vanmorgen een positieve Corona test dus echt helemaal top met dit weer
Oh nee wat klote, je moet tegenwoordig 5 dagen in quarantaine toch? Maar gelukkig wordt het morgen al een stuk minder warm zeggen ze.
5 en 24 uur klachtenvrij, als je dat niet bent dan maximaal 10 dagen in quarantaine
(Ik zit nu op dag 8 )
Ja klopt, 5 dagen mits klachtenvrij! Gelukkig alleen milde klachten, maar die hitte in huis helpt niet echt mee. @Foucher Beterschap, hopelijk ben je snel zonder klachten!
echt weer dat klotige kapitalisme
- Niet
0 stemmers
Thanks, hoop dat het voor jou meevalt! Ik ben klachtenvrij op hoesten na, ik wil weer naar buiten.
Thanks! Het is nu de tweede keer, vorige keer viel gelukkig ook mee dus verwacht dat het wel mee zal vallen. Gelukkig zit het er voor jou bijna op!
Is het bij jou 40 graden geweest?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Hier was 38 de top, nu is het al kouder dan dat. Had het eigenlijk veel heter verwacht
Ik bedoel wel de buitentemperatuur ja
Exact op dit moment is het bij mij 40 graden buitentemperatuur
Auto meet grondtemperaruur toch?
Ik zou t niet weten eigenlijk. Ik heb niks dat het opmeet in de buurt.
Je iPhone?