Ja godver ik word het net ook ughhhhhhhhhh
Wilde net in m’n badje en nu moet ik hannesen met tampons zo geen zin innnn
Ja godver ik word het net ook ughhhhhhhhhh
Wilde net in m’n badje en nu moet ik hannesen met tampons zo geen zin innnn
Hoe kan dit met 8 stemmers?
Ik heb niet zo’n last van de warmte maar ik zwel wel langzaam op. Alles wat ik drink gaat naar m’n enkels.
Ja, ik voel me vooral extra vies naast het extra zweet.
Verder werkt binnen met ventilator zitten wel de warmte te overbruggen dus daar ga ik niet over klagen.
Menstruatie is altijd klacht 1, lol
Hahaha ja ik moest daar ook hard om lachen. Om de uitspraak dan he.
Ik heb trouwens op nee gestemd omdat ik om mn grote teen 2 haren heb op 1 voet en die epileer is zo nu en dan. Maar ik kan mn stem dan beter veranderen naar ja.
Anoniem:
Voel jij je onzeker over je lichaamsbeharing?
0 stemmers
Heb je het idee dat je hariger wordt naarmate je ouder wordt?
0 stemmers
Een vriendin klaagde laatst over een dikke zwarte haar op haar kin Echt het begin van het einde.
Had je liever gezien dat vrouwen net als mannen ook gewoon haren op hun benen laten staan?
0 stemmers
Ja er zijn ook genoeg mensen geboren zonder of nauwelijks beenhaar maar ik ga er ff vanuit voor de mensen die dat wel hebben.
Sowieso, als dat altijd de norm was geweest had niemand zich er nu druk om gemaakt.
Dat vrouwen zich scheren is allemaal gekomen omdat een scheermes merk meer wou verkopen. En toen ook op vrouwen is gaan richten.
Oh nooit geweten, weet je nog welk merk dat was? Ik moet zeggen ik heb heel weinig been en armhaar van mezelf dus ik heb dan makkelijk praten. Een vriendin van me heeft er echt heel erg mee gezeten en ik vond dat rot. Ze zei pas al ik dit en dat laser kan ik me gelukkig voelen. Gelukkig is dat ook wel gebeurd maar toch die druk die op vrouwen ligt om maar zo haarloos mogelijk te zijn is eigenlijk vet naar. Doe het lekker zelf kut mannen.
Ultieme hittetip: sportverkoelingshanddoekje
Ik geloof gilette maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Ja klopt gilette! @Jumpsuit in de podcast ‘over haar’ wordt dit o.a. uitgelegd. Vond het wel interessant om te luisteren!
Dan is haar moeder het probleem en niet haar niet bruinende huid.
Ik scheer niet speciaal voor de sauna, dus gewoon in de op dat moment huidige toestand
Ik had vanmorgen een positieve Corona test dus echt helemaal top met dit weer
Oh nee wat klote, je moet tegenwoordig 5 dagen in quarantaine toch? Maar gelukkig wordt het morgen al een stuk minder warm zeggen ze.
5 en 24 uur klachtenvrij, als je dat niet bent dan maximaal 10 dagen in quarantaine
(Ik zit nu op dag 8 )
Ja klopt, 5 dagen mits klachtenvrij! Gelukkig alleen milde klachten, maar die hitte in huis helpt niet echt mee. @Foucher Beterschap, hopelijk ben je snel zonder klachten!
echt weer dat klotige kapitalisme
0 stemmers